Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Tjowh niemand?
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
de rest? temps? overclocked? zo ja terug klokken?
Khad precies t zelfde, ligt prob aan de drivers, ik gebruikte ook dezelfde drivers 
maarja, ik heb nog niet geprobeerd met andere drivers te spelen, maar terugclocken hielp bij mij ieg niet
maarja, ik heb nog niet geprobeerd met andere drivers te spelen, maar terugclocken hielp bij mij ieg niet
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik heb ook hele rare graphics
P4 1,8, GF4 ti 4400@4600 en nwste detonators onder win2k....
P4 1,8, GF4 ti 4400@4600 en nwste detonators onder win2k....
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
ik ook, allemaal vage kleuren en/in strepen er doorheen. je ziet het spel wel, maar het is zo absoluut geen pretje om te spelen.
ik heb een Athlon XP 1700+, GF4 Ti 4200-TD en nieuwste detonaterdrivers voor XP.
ik heb een Athlon XP 1700+, GF4 Ti 4200-TD en nieuwste detonaterdrivers voor XP.
Ik had de allerlaatste Detonator drivers gedownload (41.03) en toen was het over. Als je de drivers van de nvidia site haalt (de 30.82 volgens mij) moet het als het goed is ook over zijn.
Nee, heb wel 8 verschillende geprobeert hele ouden en hele nieuwen. Maar helemaal niets helpt..
Ik weet gewoon dat het aan de drivers ligt. Aangezien ik niets geklokt heb en alle spellen anders wel werken. Het ligt aan de demo.
Ik weet gewoon dat het aan de drivers ligt. Aangezien ik niets geklokt heb en alle spellen anders wel werken. Het ligt aan de demo.
Verwijderd
Het lijkt idd wel als ik dit zo lees of het een demo eigen probleem is.
Bij een vriend van me liep de demo ook al harstikke vaag.
Raar beeld, wel/geen geluid, van die dingen
Bij een vriend van me liep de demo ook al harstikke vaag.
Raar beeld, wel/geen geluid, van die dingen
Pagina: 1