¯\_(ツ)_/¯
ja mijn ctrl-c was ff vuhnukt volges mij
¯\_(ツ)_/¯
Zo hee dat is wel erg klein, en breekbaar waarschijnlijk
.
Quanta costa
Quanta costa
is een prototype offcource...spacer schreef op 07 november 2002 @ 14:14:
Zo hee dat is wel erg klein, en breekbaar waarschijnlijk.
Quanta costa
maarja 12h standby en 60m talktime... nie echt praktisch natuurlijk
wel triband en WAP
¯\_(ツ)_/¯
Ik vind dit wel supervet eruit zien, maar mijn toekomst visie is ook dat het nog erger gaat worden en dat je op een gegeven moment alleen maar een dopje in je oor heb zitten.
En dan iets in je keel geimplanteerd krijgen om mee te praten oid.
star trek[Airwolf] schreef op 07 November 2002 @ 18:47:
Ik vind dit wel supervet eruit zien, maar mijn toekomst visie is ook dat het nog erger gaat worden en dat je op een gegeven moment alleen maar een dopje in je oor heb zitten.
* Attilla is ook startrek fan.
Maar om even serieus op deze reactie in te gaan.
Kijk naar startrek the original series, je zal zien dat praktisch alles wat ze op dat moment hadden (behalve de schepen en transporter) nu ook beschikbaar is voor iedereen.
Als ze van schip weg waren hadden ze altijd een mobieltje bijzich, wat nu dagelijks door miljoenen mensen ook wordt gebruikt.
Klopt, maar Kirk had overal in de Melkweg bereik op z'n mobieltje. Dat kun je hier nog niet zeggen[Airwolf] schreef op 07 november 2002 @ 18:55:
[...]
* JAVA-Doctor is ook startrek fan.
Als ze van schip weg waren hadden ze altijd een mobieltje bijzich, wat nu dagelijks door miljoenen mensen ook wordt gebruikt.
Zo'n creditcard ding is niet echt praktisch meer. Te klein en niet goed vast te houden is ook niet goed. Maak 't dan meteen zo klein dat je 't aan/in je oor kan hangen of zo.
Pagina: 1