Toon posts:

Ben® genaait?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok leuk.... tijdje geleden een ben (vaak) abbonement genomen.. leuke 8310 erbij....

vraagt die vriendelijke dame achter de balie;
- mag uw telefoon opgenomen worden in bla bla bestand?

nee mevrouw...

krijg ik netjes een uitdraai waar ook _nee_ opstaat... die ik moet ondertekenen.

maar net krijg ik wat formuliertjes van ben toegestuurt... en rara wat staat erop? juist jij snapt uhm... ik word _wel_ opgenomen in de gidsen etc...

BEN® dus behoorlijk genaait... ;(

net naar meneer ben opgebelt.... maar 'ze zijn het systeem aan het aanpassen?!'
mag ik maandag terug bellen...
maar valt dit niet onder contractbreuk?

Ben® bedankt!

(p.s. ik post het hier mede ook omdat er misschien nog meer mensen zijn die dit hebben maar er helemaal niet van bewust zijn!)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Als dit in het contract staat vermeld is het inderdaad contractbreuk en heb je recht op schadevergoeding.

Download my music on SoundCloud

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
:( ik ben gelukkig toendertijd NIET opgenomen :)

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
foutje kan gebeuren, zo erg is dat toch ook weer niet??
Wil je hierom je contract weer opzeggen. Bel nou maandag eerst maar eens voor je je genaait <-------- voelt.

do or do not, there is no try

Verwijderd

Ik word weleens vaker gebeld door reclame bureau's of ik interesse in hun diensten enzo heb.. niet dus.. heb tevens ook NEE ingevuld.. sta er wel in.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mm.. dit stond bij mij ook in dat formuliertje terwijl ik voor nee had gekozen :(
maar ik ff gebeld en het was gelijk weer veranderd :)
ze kunnen wel snel zijn 8)7

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:42

aKra

Intentionally left blank.

Je Ben™ redelijk genaait :(

Ik hoop niet dat ik dit ook krijg met m'n Vodafone, dat zou balen zijn, en als je schadevergoeding kan krijgen moet je het wel kunnen aangeven dat je er last van hebt.

Intentionally left blank.

Verwijderd

Topicstarter
Harkelaar schreef op 07 november 2002 @ 13:53:
foutje kan gebeuren, zo erg is dat toch ook weer niet??
Wil je hierom je contract weer opzeggen. Bel nou maandag eerst maar eens voor je je genaait <-------- voelt.
lol

waar haal jij het vandaan dat ik me contract wil opzeggen?

het gaat er alleen om: ik moet me aan het contract houden.. dat verwacht ik ook van hun

en een schadevergoeding lijkt me wat overdreven...

maar ik ben® gewoon boos dat ineens 'toevallig' ze het systeem niet in kunnen...

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb het gevoel dat ze je altijd opnemen in die bestanden. Een vriend van mij heeft dat bij zowel Telfort als BEN ook gehad.

Het zou niet mogen, maar wat doe je eraan?

Verwijderd

Ik heb ook net een Ben vaak abbo.
En bij mij staat ook NEE op het formulier, dus ik neem aan dat ik er dan ook niet in sta, als ik er wel in sta en ik heb er last van zou ik ook bellen..

En die ben-online.nl website werkt ook niet helemaal, factuuroverzicht en belstatus werken niet omdat ze met het systeem bezig zijn, duurt nog een paar weken zeggen ze.. :/

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wees blij ik vroeg een regelmatig en kreeg een vaak :(

maar de helft van me abbo wordt door de mediamarkt betaald nu :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 14:00:
[...]
maar ik ben® gewoon boos dat ineens 'toevallig' ze het systeem niet in kunnen...
my point is: snap niet dat je opkijkt van zulke fratsen van bedrijven. ;)

do or do not, there is no try

Verwijderd

Genaaid is met een d.

On topic: Bij Vodafone kan je gewoon een nummer bellen waarmee je publicatie van je nummer voorkomt. Dat zal bij Ben toch ook wel kunnen, denk ik (?).

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Geachte heer/mevrouw,

Met verwijzing naar artikel 41 van de Wet bescherming persoonsgegevens, teken ik verzet aan tegen de verwerking van mijn gegevens voor commerciële of charitatieve doeleinden.

Ik verzoek u de verwerking direct te beëindigen.

Met het oog op de vaststelling van mijn identiteit doe ik u bijgaand een kopie van mijn rijbewijs, paspoort of ander identiteitsbewijs toekomen.

Hoogachtend,

On a clear day you can C#

Verwijderd

Ik heb 9 maanden met Ben overhoop gelegen omdat ze vonden dat ik moest gaan betalen waar ik het niet mee eens was omdat ik in totaal 3 uur een Ben abbo had. Maar loze beloftes had ik niks aan (ik had thuis geen bereik) dus gelijk de shit weer ingeleverd.

Tot aan Intrum Justitia gezeik aan toe blablabla en ik heb gewonnen :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:49:

net naar meneer ben opgebelt.... maar 'ze zijn het systeem aan het aanpassen?!'
mag ik maandag terug bellen...
is geen gelul hoor, zijn ze echt aan t doen :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Jup, ze zijn echt het systeem aan het aanpassen.

Verder is het zo dat Ben in geen geval nrs uitgeeft aan derden, alleen aan 'het telefoonboek' oid. Met geheim nr zou dat idd niet moeten, ik laatst ookal iemand aan de telefoon die dat had... Misschien niet helemaal goed geregeld bij Ben :D

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Klopt, je komt alleen in een 'telefoonboek' te staan..
Betekend dus niet meteen dat je spam krijgt, en als je een geheim nummer wilt moet ben bellen en dan word dat voor niks geregeld.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Humpff.. ik wou dat ze dat bij mij deden (contractbreuk). Heb ik een rede om m'n abbonement op te zeggen en kan ik weer een nieuw telefoontje halen... >:)
Pagina: 1