Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Afleverrapporten zijn een bepaalde soort flash-sms berichten, dat zijn sms-berichten die direct op je standby scherm komen te staan, zonder dat je naar je sms-inbox hoeft te gaan om ze te lezen. Sommige softwareversies van de 6510 en 8310 kunnen niet overweg met dat type flash-sms. Ik had het probleem dat ik geen voicemail-meldingen meer kreeg op mij 6510. Maar Dutchtone heeft toen het type veranderd naar gewone sms en toen kreeg ik ze weer wel. Blijkbaar verstuurt KPN als ontvangstbevestiging een soort flash-sms waar de software in jouw telefoon niets mee kan.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Euhjm, maar een oudere softwareversie kon het wel? 
En het was altijd een gewoon SMSje in mn inbox met 'bericht afgeleverd in: <naam>'
En het was altijd een gewoon SMSje in mn inbox met 'bericht afgeleverd in: <naam>'
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Erhmm. is het niet zo dat KPN ontvangstbevestiging niet ondersteund..
Doet ik bij mij ook niet; douw ik er mijn Libtel kaartje in werkt het wel goed..
Doet ik bij mij ook niet; douw ik er mijn Libtel kaartje in werkt het wel goed..
Krypt schreef op 07 november 2002 @ 14:16:
Erhmm. is het niet zo dat KPN ontvangstbevestiging niet ondersteund..
Het werkte dus altijd prima met dezelfde telefoon en hetzelfde abonnement..HaaZ schreef op 07 november 2002 @ 13:33:
Vreemde is dat het wel gewerkt heeft en na een software-update (telefoon was stuk) lukt het me niet meer
Hmm.. worden die ontvangstbevestigingen zo weinig gebruikt dat niemand er wat van weet of stel ik een ingewikkelde vraag?
Komen je berichten wel aan bij de ontvanger? Stuur je naar een Nederlands nummer? Wat is de geldigheidsduur?
Probeer inderdaad even of je phone wel juist met Flash-SMS omgaat. Dit kun je doen door een programma'tje te gebruiken met SMS en Flash-SMS ondersteuning op een PC met telefoonmodem.
Berichten komen prima aan bij de ontvanger, gewone smsjes, naar nederlandse nummers, niets bijzonders.
En zoals ik zei: het hèèft gewerkt tot een softwareupdate, dus het moet werken toch?
En zoals ik zei: het hèèft gewerkt tot een softwareupdate, dus het moet werken toch?
Pagina: 1