een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Ik denk dat je een wat oudere pc moet opduikelen, daarmee heb je in de BIOS grote kans dat je een low level format kan uitvoeren.
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Er is dan waarschijnlijk wel de mogelijkheid van een mid-level (?) format, hetgeen met een tooltje van de fabikant zou moeten kunnen.
Maar volgens mij gaan IDE-schijven kapot van een low-level format die niet in het fabriek gebeurd, dus opletten toch.
freakstar als je dat doet, kun je een IDE schijf gelijk bij het grof vuil gooien...Beekforel schreef op 07 november 2002 @ 12:35:
Een low level format..
Ik denk dat je een wat oudere pc moet opduikelen, daarmee heb je in de BIOS grote kans dat je een low level format kan uitvoeren.
de BIOS low-level format is alleen geschikt voor MFM en RLL schijven...
Je moet echt op de site van seagate zoeken naar hun diagnose programma.
deze kan ook low-levelen.. Als je een tool van een andere fabrikant gebruikt is het ook waarschijnlijk DE methode om je schijf definitief te ruineren. (als je dat al lukt)
Dus op een seagate alleen een seagate lowlevel programma gebruiken.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Staat in de FAQ.
Bovendien als je een 20 Gb schijf gaat lowlevellen met een 486, dan kan hij niet de volledige schijf zien (2 Gb/8Gb limiet), dus hoogstwaarschijnlijk is hij daarna kapot.
www.seagate.com (is dat nu zo moeilijk te vinden?)the_dgc schreef op 07 november 2002 @ 12:41:
Weet iemand hoe ik aan dat tooltje kan komen op de seagate site kan ik hetniet vinden??
dan ga je naar support
daar kies je drives...
en dan verder lezen...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Dit topic is gesloten.
![]()