Toon posts:

Veel Overbodig in stroomstoring draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve modjes :P,

In dit nieuwtje:
nieuws: Stroomstoring Amsterdam legt AMS-IX deels plat

Staat nogal veel op overbodig, lijkt me een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ach, het is een ervaringentopic geworden en volgens mij verdienen die wel de tag '0 Overbodig', maar ik kan het mis hebben. Ik vind in ieder geval dat ze ook niet veel zinnigs bijdragen aan een discussie dus hoger moeten ze ook niet komen IMHO.
Nu vind ik het er bijvoorbeeld wel goed bijliggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik heb alle 'ik had ook last!!!111' reacties op de 0 overbodig gezet/vastgespijkerd en de rest van de draad ook eens een schaafbeurt bezord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach niet elke reactie hoeft super intelligent te zijn ofzo...is het op het forum ook niet en dat levert nou ook niet echt veel problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In dit soort draden is het beter om reacties een -1 overgewaardeerd te geven in plaats van een -1 overbodig, het onderwerp is niet iets dat veel hoogstaande reacties uitlokt maar om alles op overbodig te zetten is ook weer een beetje onvriendelijk. :) Ik ben er vanmorgen vroeg doorheen gegaan en heb iets van 70(!) reacties gemodereerd.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelden zo'n overbodige draad gezien. Allemaal "ik heb ook last" oid. Voor mij is 0-Overbodig daar de enige goede beoordeling voor. Op het forum heb je inderdaad ook wel eens dit soort draadjes, maar dan toch vooral in de HK. Ik verwacht op de FP een hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En waarom verwacht jij een veel hoger niveau? Moet iedereen praten alsof ze cum laude afgestuurd zijn in de informatica? Mag er niet iets van 'community gevoel' zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Niet veel hoger, maar wel hoger. Heb je wel eens in de HK gekeken? Dat niveau wil je niet op de FP hoor. Reacties worden gemod op wat ze waard zijn. Iets wat niets toevoegt hoort ook geen punten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 16:44:
En waarom verwacht jij een veel hoger niveau? Moet iedereen praten alsof ze cum laude afgestuurd zijn in de informatica? Mag er niet iets van 'community gevoel' zijn ?
Nee, maar er mag wel een niveau zijn, een woord wat de HK niet eens kent.

De frontpage wordt door veel mensen op +1 niveau gelezen en dan is het wel fijn als die mensen zinnige posts te zien krijgen en niet posts zoals "Intel rules" of "He, die kaart heb ik allang!!!111".

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Beaves schreef op 07 november 2002 @ 20:01:
[...]

Nee, maar er mag wel een niveau zijn, een woord wat de HK niet eens kent.

De frontpage wordt door veel mensen op +1 niveau gelezen en dan is het wel fijn als die mensen zinnige posts te zien krijgen en niet posts zoals "Intel rules" of "He, die kaart heb ik allang!!!111".
Of in dit geval 'Ik had ook last hoor!', 'hier flikkerde het licht ook!', 'ik ga via Frankrijk *D '. Dan krijg ik echt zon bobbythekitten gevoel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HK vind ik ook nix, maar waarom zou je je irriteren aan 'daar had ik hier met @home in Almelo (hebben ze daar eigenlijk al internet? :P) ook last!'?

Ik bedoel, zijn er niet ergere dingen waar je je zorgen om kan maken dan een simpele, maar geen flamende of irriterende reactie?
Pagina: 1