Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[..] +4 interessant?

Pagina: 1
Acties:

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Kijk zelf maar eens...
Kan natuurlijk niet :(
edit:

(tnx Irrelevant) Maar idd nu niets meer aan te doen, heb hem zelf nog wel eentje omlaaggezet. Dat er wat zinnigs gestaan heeft zal wel, maar het is weg :?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Eerst geef je een foute link, en als ik hem dan zelf verbeter kom ik bij een post van al 2 dagen oud. Niet meer te modden.
Misschien heeft er eerst iets heel goeds gestaan. Maar waarom zou hij het dan weghalen?
Niets meer aan te doen iig.

Verwijderd

Er stond niets goeds, wat er stond was gelul, en omdat ik een reactie erop had gegeven (die eerst hoger was gemod ) Haalde hij het weg, omdat ie natuurlijk geen antwoord erop kon geven.

Zo stom vind ik het altijd, je zegt ik werk daar en daar, hangt een lul verhaal op en krijg je ook nog es punten voor ook ! :(

Maar ik ben :) dat ie't weg heeft gehaald. Betekent dat mijn reactie op hem wel invloed heeft gehad. En dat maakt mijn reactie dan ook overbodig idd.

Maar goed, hij moet niet zo dom lullen.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MMm tja misschien moet het zo geregelt worden dat je je reactie na bijvoorbeeld 15 minuten niet meer kan editen

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee
(sorry, nu geen tijd. Als je wilt discussieren kan dat morgen weer. Of misschien wil iemand anders het uitleggen waarom dat onhandig is. Of misschien kan iemand mij uitleggen waarom wel.)

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Alternatief: dat je na bepaalde tijd bij editen alleen maar iets toe kunt voegen. Het is behoorlijk irritant als er op een post gereageerd is (zoals in dit geval door Xafer) en het is weg. Dan snap je van die reacties ook niets meer.

• [ti]
  • Niet online
ik _vind(t?)_ dat 'n post nadat ie gemod is gewoon niet meer aangepast mag worden. Ik bedoel hoe vaak zie je niet zo van:

"Flamebait? tjee ik bedoelde alleen maar blablaabl" nadat 'n post (terecht) gemod is naar flamebait/troll/firstpost.

Evt. zou je ook kunnen doen dat 'n post niet meer aangepast kan worden nadat er op gereplied is. Volgens mij is die 'edit' functie alleen nuttig voor evt. typos of urls die verrot zijn over gekomen. Discussieren kun je beter doen door te replyen op 'n post, niet door je originele bericht aan te passen.

maarja, just a thought.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
in de ideale wereld zijn alle mensen zelf zo sociaal (dan wel slim) om het zo te doen als jij ([ti]) zegt
maar ja in de ideale wereld maak je ook geen typo's....
('ik vind' schrijf je trouwens zo)

maar als je niet meer mag editten na reply dan kun je ook niet meer je links verbeteren als er iemand heel snel op je reageerd...
het is mij ook wel eens gebeurt dat ik tijdens het editten gemodereerd werd, 'gelukkig' had ik alleen wat toegevoegd, en niks verwijdert

Ik ben voor 'arjenk' zijn suggestie van alleen toevoegen na een bepaalde tijd, enige nadeel is dat je dan geen fouten meer kan verbeteren.

Verwijderd

Beter is gewoon denk ik om zijn originele bericht in z'n geheel te quoten als je op'm reageert, al haalt ie'm weg dan kan iedereen toch zien wat er stond. Of niet ? Hoef je ook niets aan te passen aan het systeem.

Maar ja krijg je dus wel 2x het zelfde.

Verwijderd

yep, daar heb je gelijk in Xafer. Het mooie van het geneste systeem is juist dat dit quoten dus in principe niet meer hoeft, maar als iemand z'n reactie weghaalt, had je het achteraf toch beter kunnen doen.
Of hier een goede oplossing voor te bedenken is weet ik niet... Een goede oplossing IMHO is na x minuten je reactie niet meer kunnen aanpassen. Als er dan nog een verkeerd linkje inzit kun je altijd nog een adje aanspreken, maar meestal check je je reactie meteen nadat ie geplaatst is.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ja of aan een soort van "versiebeheer" doen, zodat je het oorspronkelijke bericht ook terug mag zien :) bijvoorbeeld in ruil voor 10 punten :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het niet echt een probleem. De meerderheid van de mensen is zo netjes geen essentiele wijzigingen te maken.
Als je er toch iemand op betrapt kun je dat zeggen in je eigen post of iemand mailen.

Het enige wat ik nog zou kunnen begrijpen is dat je na 15 minuten alleen nog toevoegingen mag doen. Dan kun je nog wel wijzigingen maken zoals "hierboven staat een brakke link, dit is de goede"
Maar zelf ben ik voor totale vrijheid.
Pagina: 1