Van Scart naar S-video

Pagina: 1
Acties:

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 19:03

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik heb mijn VCR aangesloten op mijn TV-kaart, via de composiet aansluiting gaat het prima (van scart naar composiet, ik heb zo'n combie scart plug gekocht) maar als ik een s-video kabel aansluit, heb ik alleen zwart/wit beeld. En ik wil toch heel graag die s-video kabel gebruiken, want iedereen zegt dat dat beter beeld geeft...
(De combi scartplug die ik gekocht heb: zit een knopje op voor om te schakelen van in naar uit en er zit vidoe/audio l&R/ en een s-vidoe aansluiting op)
Wat doe ik fout?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Cavie schreef op 07 november 2002 @ 11:45:
Ik heb mijn VCR aangesloten op mijn TV-kaart, via de composiet aansluiting gaat het prima (van scart naar composiet, ik heb zo'n combie scart plug gekocht) maar als ik een s-video kabel aansluit, heb ik alleen zwart/wit beeld. En ik wil toch heel graag die s-video kabel gebruiken, want iedereen zegt dat dat beter beeld geeft...
(De combi scartplug die ik gekocht heb: zit een knopje op voor om te schakelen van in naar uit en er zit video/audio l&R/ en een s-vidoe aansluiting op)
Wat doe ik fout?

[ Voor 0% gewijzigd door Caveman op 07-11-2002 11:47 . Reden: shit verkeerde knoppie ]

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Wat je fout doet: je VCR (of iig je scart) heeft geen s-video. Dan kun je het composite signaal dat er op zit wel met een adaptertje in de s-video van je tv kaart sturen, maar het blijft composite. Als ik dat met mijn video kaart doe moet ik zelfs weer "composite" aanvinken als hij op de s-video poort zit. Anders blijft het zwart/wit

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
ow, das duidelijk, ik d8 altijd dat er ergens op de scart pinnetjes gewoon s-video aanwezig was.