Toon posts:

Webcam en/of Microfoon Via Netwerk Problemen!..

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Wij hebben thuis een 10/100MB netwerk.

1- Win2000 Advange Server PC
1- Win2000 Professional PC
1- WinXP Professional PC

De Server PC verzorgt de vebinding met Internet door middel van Internet Sharing.
de andere 2 PC zijn op de Server aangesloten door middel van een HUB.

Nou wil ik met mijn andere 2 PC's chatten via Webcam, Microfoon en Files Versturen naar andere mensen met bijv. ICQ en MSN.

Ik kan op een of andere manier geen Files versturen, ik kan ook niet Voice Chatten en de Webcam werkt ook niet over het netwerk.

Weet iemand hoe dit probleem kan worden opgelost ? Moet ik soms een andere Protocol erbij instaleren ?

Het ligt niet aan De firewall die op de server staat, want ook al staat hij uit het werkt nog niet..

Alvast bedankt..

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 11:26:
Hoi.

Wij hebben thuis een 10/100MB netwerk.

1- Win2000 Advange Server PC
1- Win2000 Professional PC
1- WinXP Professional PC

De Server PC verzorgt de vebinding met Internet door middel van Internet Sharing.
de andere 2 PC zijn op de Server aangesloten door middel van een HUB.

Nou wil ik met mijn andere 2 PC's chatten via Webcam, Microfoon en Files Versturen naar andere mensen met bijv. ICQ en MSN.

Ik kan op een of andere manier geen Files versturen, ik kan ook niet Voice Chatten en de Webcam werkt ook niet over het netwerk.

Weet iemand hoe dit probleem kan worden opgelost ? Moet ik soms een andere Protocol erbij instaleren ?

Het ligt niet aan De firewall die op de server staat, want ook al staat hij uit het werkt nog niet..

Alvast bedankt..
In het grote poortmappingsverhaal kijken, zoeken naar "bestanden verzenden netwerk" en "microfoon netwerk"
Kun je makkelijk vinden dat dit niet simpel om te doen is.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.