Hele lading foto's scannen, scanner gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 17:30
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede scanner die een stapeltje documenten kan scannen zonder dat ik telkens de klep moet optillen. De HP scanjet 5550c kan zoiets alleen dat kreng kost rond de 400 euro en dat heb ik er nou net niet voor over. Mijn budget ligt rond de 200 euro. Wie o wie weet een scanner die over deze mogelijkheden beschikt?

• Slagroom
Wie o wie kan me helpen... (kick)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Ik denk niet dat een scanner in jouw gestelde prijsklasse kan wat jij er mee wil.. Je zal toch het budget wat moeten vergoten of minder veeleisend moeten zijn..

Verwijderd

De Canon D1250U2 is een goede scanner met een nog beter prijskaartje (€120 ofzo), maar die kan niet wat jij ermee wilt (meerdere docs automatisch scannen).

Ik denk dat je dan toch in een duurder segment komt.

• Slagroom
Ik heb nu een scanjet 4500c gekocht. Hier kan ik later eventueel nog wel een ADF module voor kopen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ooit aan gedacht om in 1x stuk of 6 foto's in te scannen en dan met fotosoep te gaan croppen/snijden/kopieren/lijmen? Kost misschien iets minder dan een ADF module

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Slagroom
ja, dat doe ik nu... maar wanneer je 100 foto's in moet scannen ben je snel flauw...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een copyshop?

Waarom geen diascanner?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Slagroom
Johnny64 schreef op 09 november 2002 @ 19:19:
Een copyshop?

Waarom geen diascanner?
Copyshop had ook gekunt... maar ja... ik heb het de negatieven niet meer en een diascanner?
Pagina: 1