hoi ik begin hier een beetje ruimtegebrek te krijgen geloof ik met mn 18GB (10 en
en nu ben ik toch weer eens aan het gluren naar andere HDtjes maar ik vindt het zonde om een van die andere twee weg te doen, dus ik kijk ook eens naar controllers nou hoor ik de laatste tijd veel over ATA100 nou is mijn vraag:
*is aanschaf van ata100 schij tov 66 het waard
*stel ik neem een ata100 controller is die backwards compatible met 66 (ik ga hier naar op zoek als ik dit bericht heb gepost)
*welke controller is goed, hij zal op een asus K7V-T komen te staan.
*wat zijn dan de betere (prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk we moeten op de kleintjes letten
) ATA 100schijven (ata66 maakt het volgens mij niet zoveel meer uit maar als je een mening hebt uit die maar)
hmmm dat was het voor nu denk ik txs voor jullie antwoorden alvast en vergeet niet one world one region
*is aanschaf van ata100 schij tov 66 het waard
*stel ik neem een ata100 controller is die backwards compatible met 66 (ik ga hier naar op zoek als ik dit bericht heb gepost)
*welke controller is goed, hij zal op een asus K7V-T komen te staan.
*wat zijn dan de betere (prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk we moeten op de kleintjes letten
hmmm dat was het voor nu denk ik txs voor jullie antwoorden alvast en vergeet niet one world one region