Toon posts:

ATA controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik begin hier een beetje ruimtegebrek te krijgen geloof ik met mn 18GB (10 en 8) en nu ben ik toch weer eens aan het gluren naar andere HDtjes maar ik vindt het zonde om een van die andere twee weg te doen, dus ik kijk ook eens naar controllers nou hoor ik de laatste tijd veel over ATA100 nou is mijn vraag:

*is aanschaf van ata100 schij tov 66 het waard

*stel ik neem een ata100 controller is die backwards compatible met 66 (ik ga hier naar op zoek als ik dit bericht heb gepost)

*welke controller is goed, hij zal op een asus K7V-T komen te staan.

*wat zijn dan de betere (prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk we moeten op de kleintjes letten :) ) ATA 100schijven (ata66 maakt het volgens mij niet zoveel meer uit maar als je een mening hebt uit die maar)

hmmm dat was het voor nu denk ik txs voor jullie antwoorden alvast en vergeet niet one world one region :D

Verwijderd

*is aanschaf van ata100 schij tov 66 het waard

Neuh niet echt maar ze zijn ongeveer even duur dussss

*stel ik neem een ata100 controller is die backwards compatible met 66 (ik ga hier naar op zoek als ik dit bericht heb gepost)

Ja je zegt het zelf al ze zijn backward comp.

*welke controller is goed, hij zal op een asus K7V-T komen te staan.

Promise dingen zijn wel goed. Stuk beter (wat ik zo op GoT lees) dan die highpoint dingen

*wat zijn dan de betere (prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk we moeten op de kleintjes letten ) ATA 100schijven (ata66 maakt het volgens mij niet zoveel meer uit maar als je een mening hebt uit die maar)

Ibm dlta serie is goed. Tijdje geleden was een 30gb versie al 500 piek. Weet niet of hij nu zelfs alweer wat goedkoper/duurder is geworden.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:02

ken

ik heb nog een promise ata66 omgebouwd naar raid liggen dus als je intresse hebt moet je mij maar mailen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
TXS :)

ff topic omhoog brengen voordat ik naar bed ga :D :z :z :Z :Z

wordt waarschijnlijk toch wel die promise B-)

Verwijderd

maxtor 80Gieg is een goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor opslagdoeleinden tenminste.
In vergelijking met je huidige systeem zal ie de snelste schijf zijn denk ik, ook al draait ie op 5400 toeren.

De allersnelste IDE schijven zijn die IBM dingen, maar dus ook relatief duur

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

ff heel erg oftopic hoor...vergeef me;)

maarre All_region_DVD, Sub en Ken...loopt jullie klok wel goed??

Donderdag 2 November 00:55 en laatstaan 3.23????? terwijl het nu 22.45 is??? das goed man;)

Zeg kan je me een goede beurs hint geven ofzo...of en getallen reeks waar tig miljoen opvalt??
LOL

Verwijderd

Topicstarter
//off topic//
nee hoor is nie erg :D maar uuh wat bedoel je met die tijden ??? 00:55 en 3:23 is gewoon erg vroeg in de ochtend en jij post laatr in de avond van 2 november :) simpel zat hehe en die 3:23 was wel een foutje hehehe diablo2 wekt erg verslavend blijkt :D

en een beurstip tsja ik geloof dat randstad aan het instorten is hou die maar in de gaten die zou misschien wel weer de lucht in kunnen gaan hehe. en iets met een 9 ofzo voor die tig miljoen ;)

ok nou niet teveel doorgaan op dit onderwerp daar zijn andere forums voor :)
//off topic => topic//

kheb een die promise nou nog speuren voor een HDtju.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:02

ken

mijn tijd staat goed

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 03:23 schreef all_region_DVD het volgende:
TXS :)
ff topic omhoog brengen voordat ik naar bed ga :D :z :z :Z :Z [/quote] Wat een gelul topic omhoog brengen daar maak je geen vrienden mee EiKeL:(
Pagina: 1