De videokaart die in de pc zit is van AOpen meer weet ik niet! het is een oudere type van 1998 maar er staat niks op van type of een nummer alleen AOpen. Ik moet er drivers voor hebben anders kan ik niet fatsoenlijk ermee werken, weet iemand misschien of er standaard drivers of driver pakketten voor zijn (zoals detonator drivers).
Nogmaals, begin eens met de FAQ en kijk eens bij http://www.aopen.com/products/vga/
Verder is het wel belangrijk dat je het type weet anders blijf je drivers installeren, schroef de kaart eruit en zoek het type nummer ofzo op
Verder is het wel belangrijk dat je het type weet anders blijf je drivers installeren, schroef de kaart eruit en zoek het type nummer ofzo op
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Zoals ik al zei ik heb op de kaart gekeken, er staat helemaal niks op behalve AOpen meer niet, niet eens een serie nummer!! hij is al redelijk oud maar heeft wel 8MB geheugen. en in de faq staat niet wat ik nodig heb, en het merk of type weet ik niet dus veel kan ik eigenlijk niet doen.
Verwijderd
Ja, dus wat verwacht je nu van ons dan ? Ik stel voor dat je eerst eens zelf op zoek gaat en probeert in het vervolg ook eens wat meer zelf wat uitzoekt (zie je history), wat je ook in de gegeven link had kunnen lezen.
Dit topic is gesloten.
![]()