Toon posts:

[Plex 40/12a] Zeer streng met cd's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze brander schijnt EXTREEM streng te controleren op de kwaliteit van de cd's die worden gebruikt. Ik heb pasgeleden de laatste firmware 1.03 erin gezet, omdat deze met verschillende merken cd's beter zou werken.

Ik heb deze brander echter nog nooit 40x zien halen...
24x cd's van Verbatim, TDK, en Philips brandt hij op 32x.
32x cd's van TDK en Philips brandt hij ook op 32x.
40x cd's van Platinum gaan maar op 24x of 16x (!! brak dus.)
40x cd's van Verbatim en Nashua gaan ook op 32x.

Welke cd's gebruiken jullie die wel 40x halen?

Dit is niet zo erg belangrijk; 32x is genoeg. Ik zou het ding echter wel graag eens 40x zien fikken na 6 maanden...

Verwijderd

Topicstarter
Kom op... er zijn meer mensen met deze brander.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
voor me liteon vind ik fujifilm fijn die mogen maar max op 24 deze serie dan en de verbatim draaien zo op 40x

welke progs gebruik je met branden ?

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Ik heb deze brander en met de standaard meegeleverde CD's (bij de retail versie) haal je de 40x wel. Verder heb ik ook Emtec 48x cd'tjes. Hiermee wil 't ook wel (12 eurootjes voor 20, media markt groningen).

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
fujifilm en verbatim schijnen 1 van de betere cds te zijn voor snelle branders... die fujicds heb je ook in 40x... fujifilm is al beste getest bij computertottaal zeggen ze...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 09:09:
32x cd's van TDK en Philips brandt hij ook op 32x.
Ik zou het ding echter wel graag eens 40x zien fikken na 6 maanden...
sorry maar wat verwacht je anders? :?

Verwijderd

Topicstarter
De brander controleert de cd's voordat hij besluit of de snelheid hoger kan. Hij heeft de 40x nog nooit gehaald, zelfs niet met 40x gecertificeerde cd's. Ik zou toch verwachten dat er minstens een aantal merken zijn waarbij hij naar de 40x gaat...
Pagina: 1