Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Met een chip als de R9700 Pro zou ik me toch echt niet op m'n gemak voelen met passieve koeling... wat dat betreft ben ik dus blij dat Hercules er een grote koperen koeler op heeft gemikt...
Is dat niet die cooler van zalman, de HP80, maar dan in een andere kleur?
Verwijderd
Melvin15 schreef op 07 November 2002 @ 07:27:
Is dat niet die cooler van zalman, de HP80, maar dan in een andere kleur?
Hmm, ik zou dan liever een fan hebben die kaart zakt door je kast heen door de massa.
de heatsink is naast de kleur ook niet identiek aande zm 80hp .. maar denk wel dat de heatsink van zalman komt
Eigenlijk denk ik dat er in de toekomst niet meer veel fans op de gpu's te zien zijn.
Verwijderd
Ben ik met je eens, kun je nagaan wat zo'n heatpipe doet, dat hij zo'n hete gpu kan koelen zonder fan. Die gaat nog wel ff mee, zonder fan!Tutti-frutti schreef op 07 november 2002 @ 11:20:
de heatsink is naast de kleur ook niet identiek aande zm 80hp .. maar denk wel dat de heatsink van zalman komtEigenlijk denk ik dat er in de toekomst niet meer veel fans op de gpu's te zien zijn.
Zolang je een goede airflow in je kast hebt kan het perfectWildfire schreef op 07 november 2002 @ 02:09:
Met een chip als de R9700 Pro zou ik me toch echt niet op m'n gemak voelen met passieve koeling... wat dat betreft ben ik dus blij dat Hercules er een grote koperen koeler op heeft gemikt...
Verwijderd
en als je je er niet prettig bij voelt zet je gewoon een 92 mm fan op dat zalman blok, heb ik ook gedaan
heb je zekerheid
Verwijderd
Ik had deze ook al gezet in de Radeon draadSpice schreef op 07 november 2002 @ 01:00:
Kon geen goed plekje vinden, NV30-topic leek me niet zo handig, Radeon-draad ook niet echt.
Na de watergekoelde van Hercules komt de volgende kaart (in beperkte oplage) binnenkort op de markt.
[afbeelding]
link: http://news.zdnet.de/story/0,,t101-s2125412,00.html
hoe zwaar is ie? zo'n 700 gram zeker
Lekker.....
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
maakt niks uit hoor, je kaart buigt er geen millimeter van... ik heb zelf ook zo'n ding
of vind je het erg dat je kast zwaarder wordt?
Verwijderd
Ik heb eraan gedacht om zo'n Zalman HP80 op mijn GF4 Ti-4600 te zetten. De heatpipe voert de hitte van de GPU naar de bovenkant van de kaart, precies voor het gat waar ik een 80mm casefan kan zetten.
Dit zou mijn setup nog stiller maken.
Het enige waar ik echt bang voor ben, is dat door de druk die continue door dat koelblok wordt uitgeoefend, de schroef van je kaart op een gegeven moment misschien los zou kunnen gaan. Dat Zalman blok weegt 450 gram + gewicht van de kaart... stel je voor dat die losgaat. Die rijt meteen je hele AGP slot mee uit het bord, en kegelt dan je kast in.
Of denk ik nu een beetje te extreem? (Anders overweeg ik die Zalman koeler zeer zeker.)
Het enige waar ik echt bang voor ben, is dat door de druk die continue door dat koelblok wordt uitgeoefend, de schroef van je kaart op een gegeven moment misschien los zou kunnen gaan. Dat Zalman blok weegt 450 gram + gewicht van de kaart... stel je voor dat die losgaat. Die rijt meteen je hele AGP slot mee uit het bord, en kegelt dan je kast in.
Of denk ik nu een beetje te extreem? (Anders overweeg ik die Zalman koeler zeer zeker.)
dat is misschien wel een beetje ERG extreem ja!Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 10:09:
Ik heb eraan gedacht om zo'n Zalman HP80 op mijn GF4 Ti-4600 te zetten. De heatpipe voert de hitte van de GPU naar de bovenkant van de kaart, precies voor het gat waar ik een 80mm casefan kan zetten.
en als dat gebeurt dan zou zalman dat toch moeten vergoeden??? (of zit er zo'n leuk briefje bij: "zalman will not be responsible for any damage to your gpu/motherboard or any other computer parts"
Pagina: 1