Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verwijderd
Heb je je proc misschien gemod? Dan zou je verkeerde pins geconnect kunnen hebben. Verder wel vreemd probleem. Je zou kunnen proberen de proc. op een ander systeem (KT266 ofzo) kunnen testen.
Succes
14x wordt kennelijk geremapped naar 5.5x (heb je nou een Palomino of Thoroughbred?)
Het is een Thoroughbred, maakt dat in dit geval veel verschil dan? Het gekke is dat ie het verder wel doet.....BalusC schreef op 07 november 2002 @ 08:47:
Jep, de multiplier moet op 13.5x .. Kun je hem niet op 'AUTO' oid zetten?
14x wordt kennelijk geremapped naar 5.5x (heb je nou een Palomino of Thoroughbred?)
Ik moet er inderdaad wel even bijzeggen dat hij unlocked is door het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Maar goed die zeggen dat ze hem dan testen....
Verwijderd
ik zelf draai met een xp2000+ fsb @138 en dit draait super snel en stabiel.
Jumpers heb je niet op dit mobo, gewoon goed je bios instellen
Dat is dus het probleem, die kan ik alleen om de een of andere vreemde reden maar op 12,5 13 of op 14 zetten...BalusC schreef op 07 November 2002 @ 09:18:
Heb je nou die multiplier al op 13.5x gezet?
(Ook nog andere opties maar geen 13,5
| Specs Aurora24 | My music |
Ik zal nog eens kijken, en die gozers effe een mailtje sturen... in ieder geval alvast bedankt voor de tipsThe_Prince_of_Mu schreef op 07 november 2002 @ 09:22:
Geen AUTO-optie aanwezig in de BIOS? En anders terug brengen naar die unlockers...
Zo te zien moet ik hem dus zo tweaken dat ik een lagere MP gebruik en een hogere fsb, of zie ik dat verkeerd?[message]Eynstein schreef op 07 november 2002[/message]:
"Bij OC-en getest op basis van lagere
mp setting en hogere fsb. We komen tot 2000MHz, dit is nog maar een try out.
Overigens we hebben een batch uit week 24! (redelijk bijzonder!)
Let op: we unlocken hem desgevraag maar voor hogere MP settings moet u op
zoek naar nieuwe biossen!! lagere MP met hogere fsb werkt zoals boven
beschreven wel!! "
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Sorry, remove maar dan...Abbadon schreef op 07 november 2002 @ 10:14:
Dit begint nu met die laatste vraag wel een basic verhaal te worden hoor, zie de DOC FAQ. Probeer een andere BIOS, probeer een hogere FSB of ga terug met dat ding als je niet alle multipliers aan kunt kiezen.
BTW Ik heb had namelijk zelfde probleem.
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()