Na doorlezen van veel topics en testen op internet ben ik de draad kwijt.
Dacht dat de P4T533-C goed en stabiel was, maar las dat het bord qua stabiliteit i.c.m. geheugen slecht werd naarmate het warm werd. Las in een test dat het niet eens stabiel was met gesloten kast, en na toevoegen van koeling op het geheugen was het beter. (alleen bij 533 gebruik)
Daarna vond ik de P4PE maar die is in testen een stuk langzamer dan de P4T533-C.
, echter zeer stabiel onder alle omstandigheden.
Bordje wordt gebruikt i.c.m. met P4 2.53 en ik ga NIET overklokken.
Graag advies en ervaringen m.b.t. tot warmte probleem en stabiliteit.
Mijn voorkeur gaat uit naar P4T533-C met 2 x 256-1066 geheugen, asus 8460 agp en sb audigy. Tevens advies over HD, want ik zag ook dat IBM en Asus elkaar niet zo liggen??
Gebruik: Gamen, rippen en programmeren.
Dacht dat de P4T533-C goed en stabiel was, maar las dat het bord qua stabiliteit i.c.m. geheugen slecht werd naarmate het warm werd. Las in een test dat het niet eens stabiel was met gesloten kast, en na toevoegen van koeling op het geheugen was het beter. (alleen bij 533 gebruik)
Daarna vond ik de P4PE maar die is in testen een stuk langzamer dan de P4T533-C.
, echter zeer stabiel onder alle omstandigheden.
Bordje wordt gebruikt i.c.m. met P4 2.53 en ik ga NIET overklokken.
Graag advies en ervaringen m.b.t. tot warmte probleem en stabiliteit.
Mijn voorkeur gaat uit naar P4T533-C met 2 x 256-1066 geheugen, asus 8460 agp en sb audigy. Tevens advies over HD, want ik zag ook dat IBM en Asus elkaar niet zo liggen??
Gebruik: Gamen, rippen en programmeren.