Ok er zullen al wat laptop topics zijn langsgekomen en ik heb al de nodige doorgebladerd maar ik wil wel eens weten wat de mensen van het volgende vinden....
Ik ga een laptop voor mijn pa aanschaffen en ben eigenlijk op de volgende uitgekomen:
Asus L3800C Mobile P4 1,8Ghz 40GB 256MB 15\"SXGA TFT CD/DVD/CDRW

Ik ben wel tevreden over de Asus producten die ik tegenkom dus ben eigenlijk gelijk naar de Asus laptops gaan kijken, op andere merken heb ik me nog niet echt verdiept..
zijn eis was eigenlijk alleen dat er een 15" scherm op zit... Ik vond de volgende punten wel aardig:
* intel proc (mobile) (weinig stroomverbruik)
* lan/phone verbinding
* cd/dvd/cdrw (is altijd wel leuk)
* standaard draagtas
* en volgens mij zit er ook 2 jaar garantie op.
In pricewatch staat deze voor € 1879,-. Ik kan hem waarschijnlijk tegen inkoopsprijs aanschaffen. daarnaast gaat dit ook nog over een pcprive project
wat vinden jullie van dit ding?? hebben jullie ervaring met Asus laptops, en zijn er evenuteel nog vergelijkbaare producten...
Ik ga een laptop voor mijn pa aanschaffen en ben eigenlijk op de volgende uitgekomen:
Asus L3800C Mobile P4 1,8Ghz 40GB 256MB 15\"SXGA TFT CD/DVD/CDRW

Ik ben wel tevreden over de Asus producten die ik tegenkom dus ben eigenlijk gelijk naar de Asus laptops gaan kijken, op andere merken heb ik me nog niet echt verdiept..
zijn eis was eigenlijk alleen dat er een 15" scherm op zit... Ik vond de volgende punten wel aardig:
* intel proc (mobile) (weinig stroomverbruik)
* lan/phone verbinding
* cd/dvd/cdrw (is altijd wel leuk)
* standaard draagtas
* en volgens mij zit er ook 2 jaar garantie op.
In pricewatch staat deze voor € 1879,-. Ik kan hem waarschijnlijk tegen inkoopsprijs aanschaffen. daarnaast gaat dit ook nog over een pcprive project
wat vinden jullie van dit ding?? hebben jullie ervaring met Asus laptops, en zijn er evenuteel nog vergelijkbaare producten...