Ik heb een 4 jaar oude dell d1028lr. Sinds een tijdje is ie kapot. Als ik hem aanzet gaat ie telkens automatisch aan en weer uit. En aan en uit telkens achterelkaar. Soms zie je heeleeven wazig beeld en weer uit. Dus ff open. Zekering in orde. Maar het licht dachten we zo aan relais bij aanknop. Iemand enig idee?
Iemand nog andere verklaringen, anders is enigste mogelijkheid op ee ***** manier dat ding overniew soldere.
Het kan zijn dat je zekering oud geworden is, of sclecht contact maakt.
vervang je stroomkabel, heb eerst ook zo'n probleem gehad, bleek de kabel niet meer al te best te zijn.
Verwijderd
Meet de stroomaansluiting en de kabel eens door, anders moet je ook ff goed kijken naar je aan-uit knop, misschien dat die niet helemaal 100% in orde is.
Hmm, klinkt als een sluiting in de monitor (vandaar dat aan/uit gaan)
Ik heb zelf een keer zoiets gehad toen de pinnetjes van de aansluiting op vidkaart verbogen
waren toen moest ik ze weer helemaal recht peuteren
toen deet ie het weer
Zekering doorgemeten, meedere voedingskabels gebruikt, maakt niet uit hoe monitor aangesloten, en de aan knop weet ik nog niet. Zal zo ff kijken, maar monitor is moeilijk om goed open te krijgen.
Zit er een philips buis in? dan ligt waarschijnlijk de afbuiging eruit.
Hee ik zag wel philips ergens binnenin staan. FF zien maar wat kan ik daar precies aan doen?Frag_lag schreef op 09 November 2002 @ 07:36:
Zit er een philips buis in? dan ligt waarschijnlijk de afbuiging eruit.
Pagina: 1