First Posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Omdat ik elke keer dezelfde namen tegenkom in de eerste x postings ben ik maar eens een klein eenmansoorlogje begonnen

Idereen die alleen maar reageert om flink bovenaan te kunnen staan, op een zo hoog mogelijke posting krijgt van mij een -1 first post al heeft die persoon xxx uur na het posten van het artikel gereageert en ook al heeft die persoon intressant nieuws.

Laat ik daar een voorbeeld van geven zodat niet iedereen die gewend is alleen maar regel 1,3 en 5 van een posting te lezen nu meteen in de pen springt;
Iemand die dus gewoon goede content plaatst krijgt gewone mods, iemand die veel online is en dus vaak snel reageert idem... maar iemand die eerst reageert met onzin om alleen maar hoog te zitten en vervolgens 2 a4tjes tikt kan van mij de boom in ;) Ik kijk hierbij altijd naar het user profiel en het patroon van reacties geven in the past.

Dit geldt dus ook voor de mensen die reageren op een van de eerste posting, daar hun eerste zin gebruiken om te koppelen aan de reactie waarop ze reageren en vervolgens hun eigen weg inslaan, dit vindt ik als het even kan nog meer irritant.

Plaats dit maar even hier omdat er aardig wat van deze first posters de weg naar TMF schijnen te hebben gevonden.

Ik snap dat dit dus niet geheel modderen volgens de gangbare regels is (op persoon en niet op content), maar ik ben er een beetje ziek van mensen die alleen maar posten om karma te krijgen... het brengt je nergens en tis kunstmatig, dus wie houdt je nou voor de gek. ;)

Sorry Botoo, weer niet KISS :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24
Wat een gezever over die first posts.
Persoonlijk stoor ik me er niet zo erg aan, tenzij het echt helemaal nergens over gaat.
Wat ik nog veel irritanter vindt zijn de berichten "=fipo=", "fistpost" en "ik dacht het niet, -5" reacties bovenaan (kortom, gewijzigde firstposts).
Ontneem die gasten na een X aantal firstposts dan het recht om voor de 1e 10 reacties te reageren ofzo.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:46

spacy

+++

Laat ik toevallig een keer op active topics gedrukt hebben :P

krijg ik nu eindelijk ook eens de felbegeerde first post?? >:)

op de frontpage laat ik de firstpost liever over aan mensen die een goede inhoudelijke reactie binnen record tijd weten te geven of een goede grap weten te bedenken.

edit: te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Wat een gezever over die first posts.
-1 first post

:)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24
AAAARGH 8)7 ;)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Het blijft een probleem met een 'kromme' variabele yared. Wmb mogen de echte firstpost! losers op hun postgedrag worden afgerekend.

Als ik een dergelijke flutpost zie dan gaat 'ie gelijk naar de juiste waarde, en als er later een zinvol verhaal van gebreid word, zal ik de bewuste post toch niet meer opwaarderen (maar helaas doen anderen dat weer wel :/ )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het ook zo dat-ie naderhnd wordt ge-edit. Ik kijk naar de reactietijd. Iemand die na 1 minuut iets postte met weinig inhoud verdiend er wmb. 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

botoo schreef op 07 November 2002 @ 08:19:
Het blijft een probleem met een 'kromme' variabele yared. Wmb mogen de echte firstpost! losers op hun postgedrag worden afgerekend.
Inderdaad, alleen zo kun je dit soort gedrag bij de mensen afleren. Wanneer iemand een notoire first-poster is dan zou dit persoon een note moeten krijgen, bij meerdere notes een waarschuwing en gaat dat persoon door dan mag dit geheel van mij afgerond worden met een ban. Het klinkt hard maar iedere keer als er iemand een first-post heeft met "431tT!GQR6ytg4h426472^%" (wat je wel eens ziet) dan zijn er meteen 5 reacties op die first-post. Dat zijn dan in totaal 6 posts die een draad onnodig vervuilen.
Als ik een dergelijke flutpost zie dan gaat 'ie gelijk naar de juiste waarde, en als er later een zinvol verhaal van gebreid word, zal ik de bewuste post toch niet meer opwaarderen (maar helaas doen anderen dat weer wel :/ )
En dat is het probleem, je modereerd naar wat je ziet maar als die first-poster later zijn reactie edit naar iets dat wel punten zou scoren dan zal zo'n reactie altijd punten krijgen omdat niet iedereen weet wat er allemaal is gebeurd met die post. Ikzelf mod die reactie ook keihard naar beneden en ga er echt geen pluspunten aan geven wanneer er ineens een interessant verhaaltje staat. Bij mij heeft dat persoon het op dat moment helemaal verbruid.

Misschien tijd om een stukje aan de FAQ op de FP toe te voegen met dat first-posters hard gestraft zullen worden wanneer het vaak gebeurt dat iemand "de eerste" wil zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je zou al een hoop oplossen door de eerste post niet editbaar te maken, dan vallen de notoire firstpost! draadverpestertjes snel door de mand, en kunnen ze wat makkelijker op hun trieste gedrag gewezen worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
/\ dat vind ik een goeie mogenlijkheid.
verder heeft iemand mij ooit overtuigd dat het niet uitmaakt hoe een post tot stand komt en dat je een post moet modereren op wat er staat. Dit geld dus ook voor first post, hoe triest het ook is.
(jat werk uit andere postings en flames is iets andres)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[nohtml]
bazs2000 schreef op 07 november 2002 @ 08:56:
Inderdaad, alleen zo kun je dit soort gedrag bij de mensen afleren. Wanneer iemand een notoire first-poster is dan zou dit persoon een note moeten krijgen, bij meerdere notes een waarschuwing en gaat dat persoon door dan mag dit geheel van mij afgerond worden met een ban. Het klinkt hard maar iedere keer als er iemand een first-post heeft met "431tT!GQR6ytg4h426472^%" (wat je wel eens ziet) dan zijn er meteen 5 reacties op die first-post. Dat zijn dan in totaal 6 posts die een draad onnodig vervuilen.
Laat ik het zo stellen: zie ik iemand een duidelijke first-post maken waarmee die zogenaamd ruig wilt doen, dan ontvang die persoon een mail :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Robin Vreuls schreef op 07 November 2002 @ 11:32:
Laat ik het zo stellen: zie ik iemand een duidelijke first-post maken waarmee die zogenaamd ruig wilt doen, dan ontvang die persoon een mail :{.
Goed plan Robin, je moet ergens beginnen he?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Robin, hoe snel en aanwezig je ook bent, je bent nooit snel genoeg voor die gasten die hun first post aanpassen.

Zie ook mijn behoorlijk pissige reactie op zo iemand halverwege deze positing: [rml][ m$] kon het toch weer niet laten[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Dus als we het registreren maken we er hier een copy/paste topic van, dan ligt de bewijsvoering meteen vast :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Bij FOK kunnen de modjes zien wat de oorspronkelijke post was. Een eerste flutpost die later tot iets fatsoenlijks wordt geedit krijgt daar keihard een -5. Misschien moesten we hier ook eens iets dergelijks invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

* Robin wijst U graag door naar het topic van de PowerMod: [rml][ PM] PowerModder voorstel aan Femme[/rml]
botoo schreef op 07 november 2002 @ 14:13:
Dus als we het registreren maken we er hier een copy/paste topic van, dan ligt de bewijsvoering meteen vast :)
Ik vind het best :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Een draadje met daarin de reply voor en na de edit lijkt mij op zich niet verkeerd. Ik zou daar persoonlijk alleen een ander draadje voor opstarten, en die ook echt voor dat doel gebruiken :)

Persoonlijk ken ik het idee en weet ik hoe irritant het kan zijn om zulke edits te zien, dus totdat de PM er is lijkt het mij niet verkeerd om inderdaad zelf een en ander bij te houden over het wijzigen van een first post :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ietwat problematisch is natuurlijk dat je nooit vantevoren weet of een first post geedit gaat worden en tegen de tijd dat het is gebeurd ben je al weer te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Klopt. Wil je dat echt systematisch tegengaan, dan zul je van bijna alle first posts wel een kopie moeten maken, en later kijken of er iets veranderd is. Niet echt de meest praktische methode, maar wat moet je anders als je dit wil tegengaan?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Renegade, botoo heeft al een leuk ideetje gegeven. :)
botoo schreef op 07 November 2002 @ 11:26:
Je zou al een hoop oplossen door de eerste post niet editbaar te maken, dan vallen de notoire firstpost! draadverpestertjes snel door de mand, en kunnen ze wat makkelijker op hun trieste gedrag gewezen worden.
Met deze methode hoef je niet eens de inhoud van een post te bewaren zodat die inhoud ook beschikbaar is nadat die post is geëdit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik beken schuld:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=637882

De boog kan niet altijd gespannen staan en ik zat nog boven en zag de draad gisteren8 dus reageerde ik spontaan. Ik was donderdags nog bij Chaintech (Guus) geweest en die vertelde mij van de presentatie van de volgende dag (inside joke en de rest van het verhaal klopt ook nog, toch 0 offtopic)

Mag dit nu niet meer ??

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Het klinkt hard maar iedere keer als er iemand een first-post heeft met "431tT!GQR6ytg4h426472^%" (wat je wel eens ziet) dan zijn er meteen 5 reacties op die first-post. Dat zijn dan in totaal 6 posts die een draad onnodig vervuilen.
Ik zie hier persoonlijk niet een erg groot probleem in. Het 'standaard' bezoek van T.net heeft de reactie weergave wel op +1 staan, enkel degene die ook de meest onnozele posts willen zijn (wij bv.) zullen de reactie weergave op -1 hebben staan lijkt mij. Zodoende houdt je het publiek alsnog tevreden en straf je de post(s) efficient af; first-posters lijken er (gezien het gevloek af en toe) namelijk nogal een hekel aan te hebben lage waardering te krijgen.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Gelukkig is niemand foutloos Spice, dus ook jij niet.
welkom bij de club van stervelingen
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
welkom bij de club van stervelingen
* yared denkt Botoo is sterfelijk?
* yared 's droom ligt aan duigen:'(
* yared wil niet meer zijn zoals Botoo, Botoo not immortal

Elke first posting die echt onzin is en die ik tegenkom gaat in kladblok, elke first posting die even later geedit wordt kom eronder te staan, copy/paste TMF en ... wat dan? Een mailtje.. helpt dat over het algemeen? Is er een regel xx mailtjes bye bye user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo 's dag begint niet goed, te denken dat 'ie het tere zieltje van yared zo ernstig heeft beschadigd . . .
:P

for the record/kladblok:
eentje uit de serie firstposters
Gepost door Skyclad vrijdag 8 november 2002 - 07:32 - Score: 0 (Overbodig) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll

correctie: (met dank aan Polaris)

Gepost door Skyclad vrijdag 8 november 2002 - 07:32 Score: -1 (Gemodereerd)

Goh! Wat interessant!

(Yessss! First Reply op je post!)

Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, -1: First post, Totaal: -1 / 3x
Meneer Skylad, u heeft de aandacht van de Molice . . .
edit:

[update]
Skylad lijkt geen notoire firstpost!ert te zijn ik heb ekele hits nagelopen.
[/update]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zie je wel dat botoo menselijk is, hij vergat zomaar een link naar de reactie te plaatsen. :P
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=638849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

ja ja bazs2000: peper het er nog meer een keertje extra in |:(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Die copy/paste is trouwens verkeerd. Je hebt het rijtje mogelijke beoordelingen gegeven, en niet de werkelijk uitgedeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
bazs2000 schreef op 07 november 2002 @ 21:14:
Renegade, botoo heeft al een leuk ideetje gegeven. :)

[...]

Met deze methode hoef je niet eens de inhoud van een post te bewaren zodat die inhoud ook beschikbaar is nadat die post is geëdit. :)

Ben ik het geheel mee eens. Alleen zal hiervoor geprogd moeten worden...

De rest van mijn redenatie hoef ik denk ik niet uit te leggen? :X :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Renegade schreef op 08 November 2002 @ 09:49:
De rest van mijn redenatie hoef ik denk ik niet uit te leggen? :X :P
Tijd voor een massieve treehug in groepsverband om de negatieve gedachtes te neutraliseren O-)

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 08-11-2002 09:54 . Reden: typo's: botoo gaat op een zeker iemand uit de geschiedenis van /16 lijken :P ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 08 november 2002 @ 09:53:
[...]

Tijd voor een massieve treehug in groepsverband om de negatieve gedachtes te neutraliseren O-)
OMG! Zal ik dan wat kruidenthee inschenken? Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/hippie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
KexDaFlex schreef op 08 november 2002 @ 10:51:
[...]

OMG! Zal ik dan wat kruidenthee inschenken? [afbeelding]

Té gemakkelijk om hier een opmerking over te maken >:) :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Gepost door hertje25 vrijdag 8 november 2002 - 11:10 Score: 0 (First post)

tja
En ja, alles is clickeble. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
hmm.. sorry hoor, die gozer weet amper de regels hier en je wordt er ook niet echt mee gecofronteerd... mijns inziens is t.net net zo schuldig aan die 3 waardeloze postings van deze kandidaat als de kandidaat zelf, door zo'n extreem lage toegangsdrempel te hebben.

Iedereen kan registreren en reageren, volgens mij (helaas staat zijn geboorte datum er niet bij) zit deze user nog vet in de pukkeljaren.

Zo kan ik binnen een uurtje nog wel twintig users posten die vast heel aardig zijn en het goed bedoelen maar geen idee hebben wat er nou eigenlijk van ze verwacht wordt op t.net/GoT.

Zeg niet dat ze de faq moeten lezen, dat doen ze toch niet.... doe jij het als je ergens voor het eerst bent... straks bevalt de site je niet, heb je voor Jan L. je door die saaie info zitten heenworstelen... laat staan dat de gemiddelde internetter een faq verwacht op een site.

x dingen:

1> stuur elke nieuwe user een emailtje die er overduidelijk op wijst wat er van hun verwacht wordt
2> een ballotage commisie is onnodig maar om nou meteen iedereen aan het wordt te laten... geef ze eerst een proefrijbewijs, een tijdelijk vermogen om te editen en als ze onder de xx komen dan verliezen ze de mogelijkheid (dus iets extremer/sneller dan nu het geval is)

3> first post uneditible, ideaal!

4> maak een sticky post waar first posts gemeld kunnen worden totdat er een beter oplossing is, wachter op die oplossingen is net als zeggen; "ik koop morgen die proc, dan is ie goedkoper".

5> een first post als dit is gewoon dom, maar een first poster zoals waar ik dit topic over begonnen ben, dat is andere koek en die gasten moeten harder aangepakt worden omdat zijn WEL weten hoe het hier gaat (en dus daarom ook bewust die snelle first post plaatsen om later te editen).

* yared had geen zin om mooie codes te gebruiken na het drinken van die muk die Kekdaflex en Botoo in hun theehuisje schenken en kruidenthee noemen :r

PS: dacht dat je niet met gratis emailadressen mocht registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Er zijn idd een paar emailproviders waarmee je niet kan reggen, maar er blijven er nog wel een paar over.

Voor de rest?
Heerlijk die jeugdige overmoed yared :+

* botoo /16 aka openkraandweilen :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Heerlijk die jeugdige overmoed yared
hah, jeugdig zegt ie met precies de 34e reactie op deze post ruim een week na mijn 34e verjaardag... dank je, voel me weer helemaal jeugdig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo weet wel hoe 'ie de oudjes op moet beuren :P

en ook hoe ze weer onderuit gehaald kunnen worden
})

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 09 november 2002 @ 10:14:
* botoo weet wel hoe 'ie de oudjes op moet beuren :P

en ook hoe ze weer onderuit gehaald kunnen worden
})
*zucht* been there. :P

Trapt de fossielen richting de GoT bejaardensoos en doet verder alsof zijn neus bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Trapt de fossielen richting de GoT bejaardensoos en doet verder alsof zijn neus bloed
Thx, voor de verwijzing, na de vakantie maar eens een soos oprichten??

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 09 november 2002 @ 11:50:
[...]

Thx, voor de verwijzing, na de vakantie maar eens een soos oprichten??
Vakantie??? Hoe spel je dat?

Oh ja jij gaat weer op pad hè? Das waar ook.

En wat had je in gedachten, een irl soos (nije meeting) of gewoon een afgehandeld draadje op /16 verSooSen?

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 09-11-2002 12:36 . Reden: +komma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

8)7 doe ik een poging om eens een anders pispaaltje te gebruiken, gaat 'ie zelf om aandacht roepen :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 09 november 2002 @ 13:26:
[...]

8)7 doe ik een poging om eens een anders pispaaltje te gebruiken, gaat 'ie zelf om aandacht roepen :X
Nee hoor /me , ik zie dat heel anders. Ik zie mezelf niet als pispaaltje in deze, eerder als nuttige steunpilaar en afleidingsmanouvre in jouw leeftijdsgewenningsproces. Je neiging tot het bepispalen van mensen die nog ruim jonger dan jezelf zijn zie ik dan ook puur als reflectie.

;)

Over een tijd zijn we trots op onze wijsheid en zeggen we vol trots: "Ja ik ben oud!"(je kunt het). Mannen worden mooier naar mate ze ouder worden. En dan staren we quasi-nonchalant/interessant over ons afgekoelde kopje kruidenthee diep in de zieleroerselen van onze jongere medetweakers.

:+

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 09-11-2002 14:18 . Reden: essentie ingevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 09 November 2002 @ 14:17:
. . . en zeggen we vol trots: "Ja ik ben oud!"(je kunt het).
Mannen worden mooier naar mate ze ouder worden . . .
hoor ik iemand ontkenningsfase roepen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 09 november 2002 @ 15:00:
[...]
hoor ik iemand ontkenningsfase roepen?
Jazeker, dat komt omdat ik ook nog net in dat grijze gebied val waar je mag ontkennen.

Quod Erat Demonstrandum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Met schelden demonstreer je slechts onmacht en onkunde tot communiceren. :>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Is er nog een minimale leeftijd voor de mensen die met de soos mee willen doen? Want volgens GoT begrippen ben ik al oud (24) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
En dat alles onder leiding van 'Kaptein Snotneus', die van ouderdom al niet meer zonder zijn rolator kan (22 voor de minder oplettenden onder ons) :+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Aye aye kapitein. :P
Je bent iig volwassen ( >21 ) dus dan maakt het niet echt uit... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 09 November 2002 @ 15:43:
[...]
Met schelden demonstreer je slechts onmacht en onkunde tot communiceren. :>
Schelden doet geen pijn, maar gelukkig schold ik ook niet. :>

edit:

* KeX vindt het namlijk veel te leuk om met * bo buiten te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

* KeX vindt het namlijk veel te leuk om met * bo buiten te spelen.
Komttie voor alle oude vandagen:
1-2-3:
Bo***, Bo***, kom je buiten spelen? Bo*** Bo*** kom je buiten spelen? Bo*** Bo*** Heb je echt een pop die praat? Bo*** Bo*** kom je buiten spelen? Bo*** Bo***ik heb modpoints om mee te delen. enz :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex draaide op 10 november 2002 @ 01:57 om de pot heen:
Schelden doet geen pijn, maar gelukkig schold ik ook niet. :>
Aangezien Latijnse(gokje) kwoots net zo Chinees voor me zijn als Chinese kwoots, mag je dat eerst wel eens voor me vertalen dan . . .

Spice, voor kindderlokkers heb je een woord, maar voor wat jij doet???
of refereer je nu naar de Rattenvanger van Hamelen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 10 November 2002 @ 02:20:
[...]

Komttie voor alle oude vandagen:
1-2-3:
Bo***, Bo***, kom je buiten spelen? Bo*** Bo*** kom je buiten spelen? Bo*** Bo*** Heb je echt een pop die praat? Bo*** Bo*** kom je buiten spelen? Bo*** Bo***ik heb modpoints om mee te delen. enz :) :) :)
Bo.................................................................nnie St Claire. :D
botoo schreef op 10 November 2002 @ 09:22:
[...]
Aangezien Latijnse(gokje) kwoots net zo Chinees voor me zijn als Chinese kwoots, mag je dat eerst wel eens voor me vertalen dan . . .

...
Dat was een standaard latijnse oneliner onder wetenschappelijke bewijzen (vaak technisch). Je poneert dan in de eerste regel je stelling. In dit geval deed jij dat door te zeggen dat ik in de ontkenningsfase was. Vervolgens ontkende ik het met een slap argument en onderschreef dat vervolgens met Q.E.D. wat zoveel betekent als "Hetgeen te bewijzen viel" en zo teruggreep op de geponeerde stelling. Als ik mezelf bewust een beetje kwetsbaar opstel en me een beetje belachelijk maak moet het natuurlijk niet zo doorzichtig zijn als een glazen deur na een glassex sessie. Maar goed, bij deze alsnog. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 10-11-2002 14:22 . Reden: ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Hmmmz, wel handig dat Latijn, in drie woorden net zo veel zeggen als in drie regels Nederlands.

Dat is nog eens compressie :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
KexDaFlex schreef op 10 November 2002 @ 12:17:
Dat was een standaard latijnse oneliner onder wetenschappelijke bewijzen (vaak technisch). Je poneert dan in de eerste regel je stelling. In dit geval deed jij dat door te zeggen dat ik in de ontkenningsfase was. Vervolgens ontekende ik het met een slap argument en onderschreef dat vervolgens met Q.E.D. wat zoveel betekent als "Hetgeen te bewijzen viel" en zo terugreep op de geponeerde stelling. Als ik mezelf bewust een beetje kwetsbaar opstel en me een beetje belachelijk maak moet het natuurlijk niet zo doorzichtig zijn als een glazen deur na een glassex sessie. Maar goed, bij deze alsnog. ;)

<h2>Eureka!</h2> :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Volgens mij zitten hier teveel 'bejaarden' die last hebben van een ouderdomsziekte.... afdwalen van het eigenlijke onderwerp!

* yared zit te twijfelen of hij de bejaardensoos zal kicken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
je geeft maar een gil yared >:) ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

een irl soos (nije meeting)
Die is er toch binnenkort al? :)

Of is het misschien een idee met de 30+ club een x af te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

mja, een meeting in een xxx club is idd wel wel :9

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
tja, een 30+ clubforum is wel geinig...

echter dan wel met de regel dat je er ook daadwerkelijk pas in kan als je de juiste leeftijd hebt bereikt... zodat als ik een topic begin over me kids en hun eerste stapjes op de computer, dat er niet een wijsneus van 17 me even verteld hoe ik me opvoedkundig moet opstellen....

topics mogen alleen maar 30+ en t.net gerelateerd zijn... zoals dus het voorbeeld wat ik hierboven gaf over opvoeden en computers.

Als er geen vrijwilligers zijn hou ik me aanbevolen te 'modderen' echter gaat botoo me aan seniority natuurlijk voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

opvoeden?
* botoo doet daar niet meer aan :?
* probeert de kids het huis uit te krijgen, voordat 'ie er zelf uitgebonjourt word :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 11 November 2002 @ 19:26:
opvoeden?
* botoo doet daar niet meer aan :?
* probeert de kids het huis uit te krijgen, voordat 'ie er zelf uitgebonjourt word :+
:D

Maar een 30+ meeting, poeh dat zou zwaar toegeven zijn, maar het is wel een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Vergeet dan niet de foto's in zwart/wit te maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
uhmmm Vreuls toch.... '83 is het....

Zie je, heb je weer zo'n broekie met een wijze opmerking!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nu we het toch over antiek hebben:
* botoo vond onlangs een antieke TANDY 12 - computerized Arcade speeldoos. Dit is een soort pre-pre-pre GameBoy, natuurlijk zonder lcd scherm, maar met 12 grote gekleurde en verlichte knoppen.
Je kan er muziekjes mee maken en proberen de licht/geluid volgorde die de knoppen maken gaan volgen 8)

Het kastje is waarschijnlijk meer dan 20 jaar oud, ik zal vanavond een foto maken.

* botoo weet hoe hij makkelijk te herkennen is op de HCC :D
Er moet wel een hele serie batterijen in, die ook nog eens zo leeg zijn ook.

Retro games :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nieuwe batterijen en gaan met die banaan (oftewel: hij doet het weer 8) )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/tandy01.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik zit me toch af te vragen waar de first posts heen zijn...

Ik zorg dr wel ff voor.
Nieuws:
In deze draad op GoT kunnen we lezen dat Botoo en KexDaFlex oude lullen zijn. De gevolgen voor het modereren op de FP zijn onbekend. Wij houden u op de hoogte

Uw corrospondent voor FoK!++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
8) 8) 8) FIRST POST, 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Mijn excuses voor dit extreme vertoon van meligheid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
-1 first post..

shipz geen moddereter optie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

First Postst staan aan het begin Netman (tenminste de laatste keer dat ik keek wel) :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
OMG Netman, je bent nog een jonge, verse 86'r en je hebt nu al last van Botoonisme*??

Even iets niews proberen; "kicken" binnen een draadje: :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Door yared - Monday 11 November 2002 19:08
---------------------------------------------------------------------------------------------------

tja, een 30+ clubforum is wel geinig...

echter dan wel met de regel dat je er ook daadwerkelijk pas in kan als je de juiste leeftijd hebt bereikt... zodat als ik een topic begin over me kids en hun eerste stapjes op de computer, dat er niet een wijsneus van 17 me even verteld hoe ik me opvoedkundig moet opstellen....

topics mogen alleen maar 30+ en t.net gerelateerd zijn... zoals dus het voorbeeld wat ik hierboven gaf over opvoeden en computers.

Als er geen vrijwilligers zijn hou ik me aanbevolen te 'modderen' echter gaat botoo me aan seniority natuurlijk voorbij.

Zo, kan de faq over het kicken van een draadje ook weer aangepast worden :P

*Bootonisme; overmatig, vaak ongepast melig gedrag veroorzaakt door te lange blootstelling aan subjectieve elementen die de effecten dragen van hoge ouderdom en overmatige wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
* botoo vond onlangs een antieke TANDY 12 - computerized Arcade speeldoos. Dit is een soort pre-pre-pre GameBoy, natuurlijk zonder lcd scherm, maar met 12 grote gekleurde en verlichte knoppen.
Je kan er muziekjes mee maken en proberen de licht/geluid volgorde die de knoppen maken gaan volgen
Ik vind hem echt mooi, net als me dochter van drie, die hem graag eens wil lenen om leuke K3 deuntjes erop te spelen om de mannen van de OL* soos te vermaken.

Eerlijk gezegd lijkt hij ook wel een beetje op het speelgoed van haar...

hmm.... ik moet nu de conclusie maken dat:
OF het intelectuele nivo van de peuters van vandaag is net zo hoog als het kennisnivo van de Botoo's van 20 jaar terug...
OF het intelectuele nivo van de Botoo's van 20 jaar terug was.... agh laat maar, vind Botoo een veel te fijne vent om die inkopper af te maken :P

*overjarig wormvormig mannelijk aanhangsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

yared schreef op 13 november 2002 @ 21:44:
Als er geen vrijwilligers zijn hou ik me aanbevolen te 'modderen' echter gaat botoo me aan seniority natuurlijk voorbij.
:( -1 dubbelpost

*Bootonisme; overmatig, vaak ongepast melig gedrag veroorzaakt door te lange blootstelling aan subjectieve elementen die de effecten dragen van hoge ouderdom en overmatige wijsheid.
* Hmmz, word ik hier nu in de maling genomen of krijg ik een veer in mijn ( * botoo ) ?
naja, beide opties zijn ongewenst,
van het eerste krijg ik uitslag en bij het tweede last van m'n aambeien :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
:( -1 dubbelpost
Zie je... Botoonisme!
* Hmmz, word ik hier nu in de maling genomen of krijg ik een veer in mijn ( * ) ?
naja, beide opties zijn ongewenst,
van het eerste krijg ik uitslag en bij het tweede last van m'n aambeien
Ik ga voor beide opties, ik kietel je ( | ) wel even met een veer om je aambeien een vrije dag te geven.

* yared zou nooit Botoo in het ootje nemen, daar heeft ie teveel respect voor Botoo's grijze haren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

grijze haren?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/collage.jpg

* botoo geeft handenvol geld uit om er net als een Shar-Pei uit te zien (jeweetwel, die rimpel-puppy's die zo graag door vrouwen gekuffeld worden) 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.sharpei.nl/p_fotog/fj/p1a.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 13-11-2002 22:26 . Reden: de echte toegevoegd ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
HELP! hoe kan iemand zo sportief zijn en tegelijkertijd een tweakotine hebben van....

Idd Botoo zo'n figuur is die mooie sportkleertjes aandoet en vervolgens binnen de straal van zijn Wi-Fi rondjes rent :P

Mooi kleurtje dat groen trouwens, nu nog een henkie logo erin en je kunt gesponsord richting de HCC beginnen te rennen :D

/ed
dit begint een beetje Botoo/Yared threadje te worden, die andere oudjes liggen natuurlijk allang op 1 oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

yared schreef op 13 november 2002 @ 22:46:
[...]

/ed
dit begint een beetje Botoo/Yared threadje te worden, die andere oudjes liggen natuurlijk allang op 1 oor.
Dat zegt ik, één oor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
hmmm, stelletje bleudhammers :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Uw zoekbewerking - bleudhammers - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "bleudhammers".
Bleudhammers, is dat vakjargon? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
bazs2000 schreef op 13 november 2002 @ 23:12:
Bleudhammers, is dat vakjargon? :+

Duits, en om precies te zijn: Kölnisch. Daar komt ook het Limburgs vandaan van Parkstad (voormalige Oostelijke Mijnstreek) :).

Bleudhammer (Kölnisch) == Sjtomme Eëpel (Kerkraads)
Stomme hamer == Stomme aardappel

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Gewoon pannenkoek dus op zijn goed Hollandisch.. ;)

• botoo

botoo

💀 too old to die young

pannenkoeken yared?
* botoo begint nu toch wel ernstig aan overeenkomsten met andere users te denken, je manier van uitdrukken en de onverzadigbare behoefte om old ikke te neten komt wel heel bekend voor
* weet je zeker dat je geen incarnatie van GaMe OvEr, TgF of @staart bent?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Vervelende is dat me ouwe 'slachtoffers' zich gedragen hebben sinds het begin van deze topic... >:)

En de nieuwe zijn veel te braaf:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=643402
http://www.tweakers.net/gallery/30064 :)

• botoo

botoo

💀 too old to die young

en die leggen we dan netjes vast:
Gepost door srblackbird donderdag 14 november 2002 - 21:13 Score: -1 (First post)
FIRST POST!!!

Beoordelingen: 0, -1: First post, 0: First post, 0: Gemodereerd, Totaal: -1 / 4x
wel knap hoor, 83 reacties en een karma van een hele * 1 *, je zou bijna denken dat deze srblackbird een hele * 0 * is :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Hij was weliswaar de 2e in lijn, maar in dezelfde minuut gepost
Gepost door spazmaster donderdag 14 november 2002 - 23:38 - Score: 0 (First post)
lekker kleurtje zeg!
En natuurlijk zoals te verwachten was; een negatieve TS en Karma score.

Wat zijn die users toch heerlijk voorspelbaar he :P

/ed Deze gallery is trouwens een beetje leeg, staat niet eens een naam ingevuld. Dacht dat er wel wat verplichte velden waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Weer eentje voor de verzameling..
------------------------------------------------
Gepost door gul maandag 18 november 2002 - 20:21 - Score: -1 (Troll)
First Post

Kopuh Kopuh kopuh..

Heej waarom staat ie niet in de pricewatch...

[edit] Yes First Post... sorry jongens

maar ik wil marks... BTW love the screenies..

Hij dankt zijn welgeteld 1 volledige karmapunt in zijn profiel aan een overgewaardeerde +2 grappig en 2 ongemodde reacties...

beetje vreemde reactie van Abraxas even verderop... :?

Gepost door abraxas maandag 18 november 2002 - 22:55 - Score: 0 (Troll)

jij stinkt

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:36
Sinds wanneer kun je eigenlijk -1 first post doen als een post al op 0 staat ?
Ik denk dat ik iets heb gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Dat is al weer een tijdje geleden gebeurd. Femme heeft het toen veranderd om heel irritante first posts naar -1 te kunnen zetten. Hij heeft het hier meegedeeld: Femme in "Actie tegen first posts"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Dennis, moet je nou daarvoor een topic van een maand oud kicken :? :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1