Ik ga agauw een nieuwe Volcano 7+ bevestigen, aangezien dit mijn eerste zelf bevestigde cooler zal zijn zou ik eens willen vragen of er enige tips zijn waaraan je als noob best op let ivm met core beschadigen en zo.... of testen voor je pc aanzet en zo... iemand?
- gebruik een spacer
- houd de koeler altijd recht, dus niet onder een hoek tov de CPU
- probeer niet uit te schieten met je schroevendraaier (zodat je je mobo molt)
- houd de koeler altijd recht, dus niet onder een hoek tov de CPU
- probeer niet uit te schieten met je schroevendraaier (zodat je je mobo molt)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
www.xxlcases.nl
>Benodigdheden
>>CPU Spacers
DAt zijn ze
niet percee nodig maar zijn zekers wel handiger
>Benodigdheden
>>CPU Spacers
DAt zijn ze
niet percee nodig maar zijn zekers wel handiger
Ik heb ook een TT Volcano 7+, dus ik hem [ ook voor de eerste keer zo'n zware cooler erop zetten zonder dat ik er verder ervaring mee had ] erop zetten zonder spacer op mijn AMD Athlon XP 1800+ dus ik hem aanzetten, blijkt de CPU dood te zijn. Dus ik raad je aan een spacer te gebruiken... Ik heb hem hier nog liggen en ga binnenkort ook een spacer kopen om hem eindelijk eens te gaan gebruiken.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
ik heb wat gelezen in de aard van: koempasta erop , cooler derop en dan terugafnemen en controleren of er een afdruk is in de pasta zodat je weet of hij er wel enigzins degelijk opzit, lijkt mij wel een goed idee+ waarschijnlijk zal die handleiding ook wel wat uitmeg geven zeker
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()