Toon posts:

Site nodig voor 2 maanden, welke opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gedurende 2 maanden een site nodig waar ongeveer in totaal 5 gig dataverkeer zal plaatsvinden, na deze 2 maanden heb ik deze site niet meer nodig maar is het ook mogelijk om de site na 2 maanden af te sluiten want vaak zie ik staan dat je site gedurende een jaar wordt gehost en dat je dus ook voor een jaar moet betalen.
ik zoek dus hostingbedrijven waar ik de site 2 maanden kan hosten en daarna wordt afgesloten en dat ik dus maar voor 2 maanden betaal.
is dit mogelijk?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

kijk eens op www.xxlwebhosting.com

ik hier mijn site lopen, het voordeel is dat je als particulier zonder ge-blabla een echte url kunt aanvragen. En je betaalt per maand, dus geen jaar vooruit.

Die site is nergens voor nodig :)

[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 06-11-2002 20:59 ]

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op het moment dat je een domein registreert, doe je dit voor een jaar.
Je kan dus zoeken naar hostingproviders tot je een ons weegt, echter geen enkele hosting provider kan jou dit bieden.

Daarbij zijn de kosten van een domein voor een jaar praktisch niks, dus je kan wel gewoon naar 2 of 3 maanden (afhankelijk van hoster) je contract opzeggen.

Verwijderd

Topicstarter
ok ja dat domein dat boeit me niet zoveel maar ik heb geen zin om bijvoorbeeld 12 maanden 10 euro per maand te betalen voor de webspace en dataverkeerlimiet terwijl ikhet maar 2 maanden gebruik

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
imthecool1: Het posten van je eigen site wordt als spam gezien, zeker als het vrij weinig met het onderwerp verder te maken heeft ;)

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

hehe lol

sorry

wissen maar
!!
cutebritney heeft wel humor >:)

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:00:
ok ja dat domein dat boeit me niet zoveel maar ik heb geen zin om bijvoorbeeld 12 maanden 10 euro per maand te betalen voor de webspace en dataverkeerlimiet terwijl ikhet maar 2 maanden gebruik
Ja, dat snap ik.
Bij de meeste (lees: alle) hostingbedrijven kan je per maand of per 2 maanden opstappen, dus dit probleem heb je zoiezo niet.

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
Bij nader inzien lijkt me dat dit eigenlijk bestwel te vinden is met bijvoorbeeld www.webhosters.nl of www.webselect.nl :)

Mail er eens een paar af, met de vraag of ze per maand kunnen leveren :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.