Toon posts:

Amd Thunderbird 1400 unlocken? Nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mense,

Kheb sinds kort een hele zooi aan fans enzow gekocht, waardoor mijn cpu temp tot 20 graden gedaald is :)

Nu was ik toch wel van plan om mijn cpu es flink te gaan overclocken...Ik heb em al een beetje overclockt door multiplier van 10.5 naar 11 te zette....alles ok, maar alsik nu hoger wil met de multiplier gebeuren er vage dingen, als geen D3D aansturing in spellen enzo, of gwoon vast lopen (voltage wel al hoger gezet)

Nu heb ik dus laatst gelezen dat alle AMD processoren ge-multiplier-locked zijn...
Is dit waar? Want dan ga ik dus eens even proberen om die L1 lijn met een pen te bewerken }) :D.....

Alvast bedank,
Cheers.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je hebt de multiplier al veranderd en je vraagt je nog af of de CPU gelocked is :? :X

Een Athlon 1400 is standaard dus unlocked

C:\>_

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:45:
Hallo mense,

Kheb sinds kort een hele zooi aan fans enzow gekocht, waardoor mijn cpu temp tot 20 graden gedaald is :)

Nu was ik toch wel van plan om mijn cpu es flink te gaan overclocken...Ik heb em al een beetje overclockt door multiplier van 10.5 naar 11 te zette....alles ok, maar alsik nu hoger wil met de multiplier gebeuren er vage dingen, als geen D3D aansturing in spellen enzo, of gwoon vast lopen (voltage wel al hoger gezet)

Nu heb ik dus laatst gelezen dat alle AMD processoren ge-multiplier-locked zijn...
Is dit waar? Want dan ga ik dus eens even proberen om die L1 lijn met een pen te bewerken }) :D.....

Alvast bedank,
Cheers.
Owkeej lees je eigen verhaal eens
een beetje overclockt door multiplier van 10.5 naar 11 te zette....alles ok
en dan dit stukje:
Nu heb ik dus laatst gelezen dat alle AMD processoren ge-multiplier-locked zijn..
:D 8)7

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zoekertje dit, zie de DOC FAQ en gebruik de search :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.