Mijn originele besturingssysteem is Windows XP maar nu heb ik voor het unlocken van mijn Siemens M50 Windows 98 nodig. Dus ik maak in pm8 een partitie aan voor Windows 98 (na NTFS van WinXP) Maar nu maakte hij 2x (XP+98) een c: (primary) partitie en hij starte alleen dezelfde die op active stond. Dus ik zette de win98 partitie om naar secondary. En ik stelde in boot.ini ook nog Windows 98 in. Dus ik testen:
als ik op windows 98 klik bij booten dan zegt ie dat hij shall32.dll niet kan vinden en dat ik deze opnieuw moet installeren.... en dan moet ik op toets drukken zodat hij opnieuw opstart
Wat moet ik nu doen om 98 te laten werken. Bootmagic kreeg ik ook niet aan de praat. Ik snap er niets meer van. Wie kan mij helpen?
als ik op windows 98 klik bij booten dan zegt ie dat hij shall32.dll niet kan vinden en dat ik deze opnieuw moet installeren.... en dan moet ik op toets drukken zodat hij opnieuw opstart
Wat moet ik nu doen om 98 te laten werken. Bootmagic kreeg ik ook niet aan de praat. Ik snap er niets meer van. Wie kan mij helpen?