Dit leek me het juiste forum voor deze vraag, mocht dat niet het geval zijn mijn excuses ... 
Op het werk mogen we in het kader van een PC-privé project zelf een PC aanschaffen en dan het bonnetje bij PZ inleveren.
Nu heb ik na wat rondneuzen zelf een PC samengesteld:
Behuizing: AOpen HQ08 Blue (300W)
Moederbord: Abit KT7-RAID
Processor: AMD Athlon Thunderbid 1GHz
Geheugen: 256 MB SDRAM 133 Mhz
Videokaart: Asus V7700 DeLuxe
HD's: 2x IBM DTLA-307015
DVD speler: Pioneer DVD-105S
Geluidskaart: SB SLive! 1024
Boxjes: SB FP1000
Toetsenbord + muis: Logitech Cordless Desktop iTouch
Monitor, brander, printer, etc. hoeven er niet bij, die voldoen nog. Die IBM DTLA-307015 is bijna nergens meer te krijgen, dus dat zal misschien een DTLA-307030 moeten worden.
Het probleem is nu het vinden van een winkel die deze componentenmix in hun assortiment heeft tegen een scherpe prijs (het streefbedrag is 5000 piek) en met een beetje betrouwbare service/garantie.
Heeft er iemand een idee waar ik hiervoor het beste kan zijn?
Reacties op mijn configuratie zijn natuurlijk ook welkom.
Thanx.
Op het werk mogen we in het kader van een PC-privé project zelf een PC aanschaffen en dan het bonnetje bij PZ inleveren.
Behuizing: AOpen HQ08 Blue (300W)
Moederbord: Abit KT7-RAID
Processor: AMD Athlon Thunderbid 1GHz
Geheugen: 256 MB SDRAM 133 Mhz
Videokaart: Asus V7700 DeLuxe
HD's: 2x IBM DTLA-307015
DVD speler: Pioneer DVD-105S
Geluidskaart: SB SLive! 1024
Boxjes: SB FP1000
Toetsenbord + muis: Logitech Cordless Desktop iTouch
Monitor, brander, printer, etc. hoeven er niet bij, die voldoen nog. Die IBM DTLA-307015 is bijna nergens meer te krijgen, dus dat zal misschien een DTLA-307030 moeten worden.
Het probleem is nu het vinden van een winkel die deze componentenmix in hun assortiment heeft tegen een scherpe prijs (het streefbedrag is 5000 piek) en met een beetje betrouwbare service/garantie.
Reacties op mijn configuratie zijn natuurlijk ook welkom.
Thanx.