Toon posts:

Nieuw systeempje, waar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit leek me het juiste forum voor deze vraag, mocht dat niet het geval zijn mijn excuses ... 8-)

Op het werk mogen we in het kader van een PC-privé project zelf een PC aanschaffen en dan het bonnetje bij PZ inleveren. :9 Nu heb ik na wat rondneuzen zelf een PC samengesteld:

Behuizing: AOpen HQ08 Blue (300W)
Moederbord: Abit KT7-RAID
Processor: AMD Athlon Thunderbid 1GHz
Geheugen: 256 MB SDRAM 133 Mhz
Videokaart: Asus V7700 DeLuxe
HD's: 2x IBM DTLA-307015
DVD speler: Pioneer DVD-105S
Geluidskaart: SB SLive! 1024
Boxjes: SB FP1000
Toetsenbord + muis: Logitech Cordless Desktop iTouch

Monitor, brander, printer, etc. hoeven er niet bij, die voldoen nog. Die IBM DTLA-307015 is bijna nergens meer te krijgen, dus dat zal misschien een DTLA-307030 moeten worden. |:(

Het probleem is nu het vinden van een winkel die deze componentenmix in hun assortiment heeft tegen een scherpe prijs (het streefbedrag is 5000 piek) en met een beetje betrouwbare service/garantie. :7 Heeft er iemand een idee waar ik hiervoor het beste kan zijn?

Reacties op mijn configuratie zijn natuurlijk ook welkom.

Thanx.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Gewoon bij een computerboek om de hoek !
dus niet bijn een grote keten (Zeker geen Albert-Hein)

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Een beetje weinig computer voor 5000,-

PaCKo

Verwijderd

Topicstarter
Reink: De combinatie van componenten kan door lang niet elke winkel geleverd worden. Zo zijn IBM HD's een stuk moeilijker te krijgen dan Maxtors, maar ja, deze laatste staan erom bekend problemen te veroorzaken in combinatie met het Abit KT7-RAID moederbord.

PaCKo: Even ervan uitgaande dat jouw reactie niet sarcastisch bedoeld is: Ik ben nog geen (on-line) winkel tegengekomen die deze configuratie voor minder dan 5000 gulden kan leveren. Als jij er wel eentje weet ben ik daar zeer benieuwd naar.

En nu ga ik naar bed.

Trusten.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02
Ik denk dat Packo er geen rekening mee houdt dat alle componenten bij EEN winkel vandaag moeten komen ivbm het project. Het is inderdaad zo dat je de losse componenten voor minder dan 5000 piek kan krijgen als je het internet eens goed afspeurt, maar in zijn geheel lijkt het mij dat je gelijk hebt dat je niet onder de 5000 piek uit gaat komen...

Succes

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

www.montanacomputers.nl heeft wel veel en is goedkoop en geeft garantie. Ik denk dat je daar wel kans hebt om onder de 5000 te komen. Kijk maar eens naar hun complete systemen zeker scherp geprijsd. En anders hebben ze er zat alternatieven.

En nee omdat ik veel goeds over Montana zeg is dat niet omdat ik daar werk of iets dergelijks, want anders was het eerste wat ik deed hun site veranderen in iets moois want veel lelijker kan niet ;)

Verwijderd

koop 2 x 128MB 133MHz i.p.v. 1 x 256MB 133MHz, scheelt weer rond de 6 geeltjes
Pagina: 1