Toon posts:

Nieuwe gf4 > telkens crash bij spel

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb vandaag mn nieuwe gf4 gekregen en geinstalleerd

de: v8420 ti4200

Als ik nu bijvoorbeeld gta3 ga spelen en een tijdje rond rij of speel. Dan staatie opeens muurvast, de ene keer kan ik er nog wel uitkomen met ctrl + alt + del enzo maar soms compleet vast. En dan reboot ik en dan zegt XP dat het probleem bij de videokaart zit.

snap er nix van :(

kep een pentium 4 1.9ghz + 256 mb rimm.. Voor de rest lijkt me nie zoveel noodzakelijk. Oja windows xp home edition

Verwijderd

wat zijn je drivers?
en vorige drivers van je oude videokaart helemaal weggehaald?

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
hier is al veel over geweest maar de search doet et niet.

heb je al in de Geforce 4 problemen topic gekeken?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:23:
wat zijn je drivers?
en vorige drivers van je oude videokaart helemaal weggehaald?
Misschien dat er nog wel wat oud spul van mijn vorige kaart staat, zat ik ookal aan te denken. Hoe kan ik dit totaal schoonvegen en dan een verse detonator erop gooien?.

Verwijderd

Topicstarter
Michali schreef op 06 november 2002 @ 20:24:
hier is al veel over geweest maar de search doet et niet.

heb je al in de Geforce 4 problemen topic gekeken?
Nee nog niet in gekeken

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Gewoon is software kijken en alles wegflikkeren van je vorige kaart. dat moet genoeg zijn denk ik. Verder, wat heb je in je bios ingesteld? agp op 4x? fastwrites aan? pc ge-oced?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:25:
[...]

Misschien dat er nog wel wat oud spul van mijn vorige kaart staat, zat ik ookal aan te denken. Hoe kan ik dit totaal schoonvegen en dan een verse detonator erop gooien?.
met detonator destroyer :) (search even op google.nl)

Verwijderd

Topicstarter
Michali schreef op 06 november 2002 @ 20:26:
Gewoon is software kijken en alles wegflikkeren van je vorige kaart. dat moet genoeg zijn denk ik. Verder, wat heb je in je bios ingesteld? agp op 4x? fastwrites aan? pc ge-oced?
Ik heb een dell computer dus zoveel valt er niet te klooien in mn Bios :).. Ik zal eens kijken of hetgene wat je opnoemde in te stellen valt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

[...]

Nee nog niet in gekeken
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * Ga ajb eerst zelf wat dingen uitzoeken en uitproberen voor je een topic opent..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.