Het Net of Zonnet Breedband

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik zit nu bij Het Net (gewoon 56K)
Wil binnenkort ADSL.
Kan ik dan beter bij Het Net blijven of Zonnet nemen?
Het Net geeft 5 maanden 3 euro korting en rekent 34,03 euro minder voor de splitter. In totaal is Het Net dus 49,03 euro goedkoper.

Is er kwaliteitsverschil tussen Het Net en Zonnet.
Welke kan ik het beste nemen?

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Je moet de eenmalige acties niet van de prijs afhalen. Als de actie is afgelopen betaal je weer het volle pond wat betekend dat als die andere voor een heel klein beetje meer per maand een stuk sneller is je beter die kan nemen.

MechWarrior || Monsters Game

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Zijn allebei 256 kbit en rekenen daarna allebei 32,95 euro.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het antwoord op je vraag staat in de FAQ, hier heb je de directe link er naartoe, het is handig om deze totaal door te lezen omdat er vaak nuttige informatie in staat.

FAQ Internet & Telefonie
:? Welke MxStream provider is het best?

Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 12 à 14 kbyte/s (theoretisch 16). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl, www.speedtest.nl en www.kieskeurig.nl
Daarbij is de keuze van een internetprovider niet iets wat je alleen maakt op het financiele plaatje, ervaringen over support en verdere problemen die ooit zijn voor gekomen te vinden met de search of de alternatieve search. Echter allebei de zoekopties werken niet geheel correct. Mocht je met deze 2 mogelijkheden toch niks vinden kan je naar het betreffende sub-fora gaan waar je denkt wat te kunnen vinden, vervolgens zet je onderaan de lijst op 2 maanden om dan met je search functie in je browser te kunnen zoeken.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de search voor ervaringen van beide providers :)

Dit topic is gesloten.