Toon posts:

Hoe video maken zonder lage fps of oneindig GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer een videotje van het spel Mohaa te maken met Camstasia Recorder en als ik een video maak heb ik natuurlijk res super laag staan en instellingen niet hoog staan heb priority van vidieo opnemer op max staan boost aan enz. Maar als ik opneem en ga spelen haal ik fps van ja zo laag dat je niet kan spelen soms onder de 2 :) Ik kan in het progie uncompressed opslaan aanzetten maarja als ik dan 30 s. opneem heb ik al 1.63 GB :9 dus dat is ook niet de bedoeling en ik weet dat je een goed systeem moet hebben voor dit soort dingen maar aangezien mijn sign. moet dit toch wel redelijk kunnen of heeft dit te maken dat amd sse1 heeft en dit beter met intel kan doen die sse2 heeft, heeft iemand een idee of dit normaal is of dat ik iets fout doe _/-\o_

Het zijn overigens .avi files ja misschien ils ik ze converteer dat fps beter word maar das niet klein te krijgen op 1.63 per 30 s.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Je zou nog een peejceej kunnen nemen, en die aan je videouitgang hangen, en het daarmee opnemen. Maar dan moet je nog steeds een flinke koe hebben om het direct te comprimeren (als dat al lukt).

Dus die grote hoeveelheden data zal ja waarschijnlijk niet onderuit komen. Misschien een 100 gig schijfje van iemand lenen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja de GB maakt niet echt uit dat lukt me wel film hoeft niet zo lang te worden en heb nog wel ff wat hd's liggen. Maar punt 1 als je kijkt naar een film van edonkey dis zijn 40 mijn en zijn pus minus 700 mb <-- bijv. nou als ik dan 30 s. opneem kan het toch geen 5 gb zijn. Oja kan ik ook mijn pc op tv laten komen dan tv opnemen met video recorder dan video recorder op video in gooine dan op pc knallen dan heb ik filmpje van gewoon normaal spelen en draait dan dus perfect, of is dit absoluut niet mogelijk ??

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:05:
Ja de GB maakt niet echt uit dat lukt me wel film hoeft niet zo lang te worden en heb nog wel ff wat hd's liggen. Maar punt 1 als je kijkt naar een film van edonkey dis zijn 40 mijn en zijn pus minus 700 mb <-- bijv. nou als ik dan 30 s. opneem kan het toch geen 5 gb zijn. Oja kan ik ook mijn pc op tv laten komen dan tv opnemen met video recorder dan video recorder op video in gooine dan op pc knallen dan heb ik filmpje van gewoon normaal spelen en draait dan dus perfect, of is dit absoluut niet mogelijk ??
Je moet ze natuurlijk comprimeren he (met bv divx 5.0.2)
Ik raad je aan om ze eerst gewoon op te nemen,en daarna divx erop los te laten

http://www.divx.com
www.doom9.net voor informatie