Toon posts:

icoon van koe veranderen? (van de exe)

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kan ik het icoon van het koetje veranderen ?
niet het icoon wat in de taskbar staat maar het icoon wat in de exe zit verwerkt
zo ja> hoe??

Verwijderd

Je gaat toch geen trojan maken he? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is het geval:
een heel erg irritante collega delete steeds de client op een van de computers hier... en we hebben hem inmiddels beetje goed verscholen en hopen hem nu veilig gesteld te hebben... maar we willen om die gast terug te pakken de client op ZIJN computer zetten, en dan na een maand ofzo zeggen dat hij gezellig heeft meegewerkt. verwachte reactie van hem = ontploffing hehe :)
dus het is voor een goede zaak... ik wil geen 2e rabbit worden, het moet leuk blijven!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Gewoon dnetc -hidden draaien. Staat er niks in de taskbar. En er is ook nog een optie om te pauseren als een bepaald programma draait. Als je hem laat pauseren bij taskmanager, dan ziet hij hem ook niet tussen alle andere processen draaien. Dan draait hij dus echt invisible >:)

Verwijderd

Topicstarter
deze collega is redelijk slim en heel erg geducht in het zoeken naar die client...
hij zoekt dus de exe's af op het icoontje (je zal er maar de tijd voor hebben!)
want hidden draait ie al, en het is win98 comp dus taskmgr is geen probleem...
verder start hij op via register en niet via start menu, dat is al opgelost, en is de client hernoemd, zodat met CTRL ALT DEL de client niet echt zichtbaar is...

dus alleen nog de exe van ander icoon voorzien en klaar :-)

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry:

dnetc -hide that is...

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Hij kan toch gewoon zoeken naar de naam van de exe? Ik denk dat je die ook moet hernoemen. Of het dan nog werkt?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En de buffers hernoemen, natuurlijk!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Icoontjes veranderen moet wel lukken met
resource hacker http://delphi.icm.edu.pl/ftp/tools/reshack.zip

--updatetje--
koetje werkt daarna niet meer :(
dnetc.exe is ingepakt met een soort exepacker, misschien dat 't daar aan ligt

Verwijderd

Volgens mij kun je het ikoon veranderen als je MS Visual Studio gebruikt.. heb hem zelf niet geinstalleerd dus kan niet kijken of het werkt..

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is werkt het met die visual studio ja, collega van me neemt die morgen mee.. zo ja, dan horen jullie het wel!
cya

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Je kunt Distributed even mailen of dat kan. En misschien kunnen ze dit als optie in nieuwe clients maken.

Loeibaar.nl

Verwijderd

Topicstarter
Denk het niet, dit is eigenlijk een form van installeren zonder toestemming... dus Dnet zal het niet gaan uitleggen vrees ik!
Pagina: 1