Toon posts:

Een aantal vragen over een gefoce 3 (Elsa)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een paar vragen.

Ik heb een Geforce 3 van Elsa. En nu hoorde ik een tijdje terug al het slechte nieuws dat Elsa falliet zou gaan. En wel nu gaat de fan op me kaart stuk.

Vraag 1:
Is Elsa nu echt definitief falliet, of is het overgenomen. En zo ja overgenomen, waar kan ik dan terecht?

Vraag 2:
Ik ga er eigenlijk al vannuit dat ik kan fluiten naar me 6 jaar garantie, dus heb ik alvast gekeken naar een nieuwe koeler. Maar welke nieuwe koeler kan ik er dan het beste opzetten. Zelf zat ik te denken aan de Zalman ZM17CU. Maar koelt deze goed genoeg en heb ik hier ook persee die extra fan bij nodig?

Of zijn er andere betere (liefst wel klein zodat het niet meer als 1 pci slot inbeslag neemt)

Nou ik hoop dat jullie goed nieuws brengen!

en bedankt alvast.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
Ja Elsa is failiet in de particuliere markt. Maar niet in de profesionele markt.
Dus je heb kans dat er nog een particuliere service is..

Ik zou je koeler eruit halen en een zalman kopen (is ten eerst geruisloos en je bent veel minder geld kwijt, een kaart opsturen enz en reperatie kosten zijn hoog)
Ik zou niet weten of er nog een elsa bedrijf in nederland zit, zou je ff naar één van de nummers die op je handleiding staan bellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Kakaroto op 06-11-2002 23:06 . Reden: else is niet failiet ]

Verwijderd

Wat maakt het uit, jij kan er zelf toch wel van alles opzetten?
Van een blue orb tot een blokkie voor aan een waterkoeling.

;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er inderdaad ook steeds meer aan te denken om er zelf maar een stille nieuwe cooler op te zetten.

Nu heb ik al wel van Zalman zelf te horen gekregen dat die ZM17CU goed geboeg zou zijn, maar ze zeggen dat die nieuwe met een heatpipe beter zijn. (ok dat is zo, weet ik ook)

Maar waren deze coolers niet voor geforce 4 en radeon kaarten???