Toon posts:

Fifa 2003 schokkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kennissen van mij hebben Fifa 2003 aangeschaft. Maar alles gaat goed, intro en zo. Selecteren van wedstrijd/competitie, etc. Maar als de spelers het veld opkomen gaat dit erg schokkerig.

PC :

Pentium 4 1,7 GHz
256 MB mem
40 GB Harde schijf
Soundblaster live 5.1
3D Prophet 4000 XT TV-Out 64 MB

Dit is dus duidelijk meer dan de (aanbevolen) systeemeisen.

Nu heb ik al nieuwe drivers voor de videokaart (17/10 waren de nieuwste), service pack 1 en de 40.72 nvidia detonator geinstalleerd, maar is nog steeds schokkerig.

Op m'n eigen pc alles goed :

amd athlon XP 1800+, 512 mb DDR, 40 GB HD, soundblaster live 5.1, GF2-TI 200 64 MB DDR, werkt alles wel goed. En zoveel verschil is het niet.

Zelfs op die van m'n broertje werkt het die heeft een:

AMD duron 1200, 8,4 GB HD, 256 MB, Club Xabre 400 64 MB

Zit nu met handen in het haar eigenlijk, want weet niet meer wat ik eigenlijk kan doen.

Ik zoek het dus duidelijk in de richting van de videokaart...

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 22:33
Waarom zou je dit niet in het algemene fifa topic posten?

Maar als ik zo naar die specs kijk is de videokaart het enigste waar ik aan kan denken. Probeer nieuwe directx, enz en als dat allemaal niet werkt moet het videokaart zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door twit op 06-11-2002 19:59 . Reden: nieuwste drivers van kaart tip verwijderd. ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ben bang dat je videokaart dit niet kan trekken

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste: had ff snelle post gedaan, fifa topic over het hoofd gezien. Sorry

directx 8.1 is geinstalleerd. Waarom zou die videokaart het niet kunnen trekken dan? Is 64 MB van Hercules. Lijkt me beter dan die van m'n broertje (die Club Xabre)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Videokaart kan dit makkelijk aan hoor. Probeer je soccer.ini te editten :) er staat in de ini zelf hoe het werkt :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Probeer de nieuwste drivers van die videokaart ook eens.

Verwijderd

Soccer.ini aanpassen inderdaad... Vsync=1 invullen (staat nu op 0)... werkte bij mij ook.

Verwijderd

Topicstarter
Heb idd nieuwste drivers (staan ook in post)

Zal die soccer.ini op 1 zetten...

thnx, kan het alleen pas morgen uitproberen vanwege de tijd.
Zal het resultaat hier wel neerzetten..

Verwijderd

Hmmmm bij mij loopt het ook niet echt lekker terwijl mijn pc alle graphics op max. zet :*). Vsync=1 zetten helpt ook niet en zie mijn sign. voor speklappen :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 15:17:
Hmmmm bij mij loopt het ook niet echt lekker terwijl mijn pc alle graphics op max. zet :*). Vsync=1 zetten helpt ook niet en zie mijn sign. voor speklappen :9
Je hebt de nieuwe drivers voor je videokaart?

Verwijderd

Ja dat heb ik (40.72) en heb ook niet ffaa aanstaan.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog steeds niet... Weet iemand nog oplossingen ?

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu een GF3 in... werkt perfect :7
Pagina: 1