Ik ben de buurman van banshee en gebruik zijn acount even..
Ik heb een p4 1.7 gh/ 512 sdram/ asus geforce 3 ti200/ msi mobo: award bios
Mijn pc wilde de laatste tijd helemaal niet meer opstarten tenzij ik er een klap op gaf... maar dat had tot eergister ook geen zin meer.. dus heb ik een nieuwe HD gekocht...
Windows etc. geinstalled.. alles ging prima nergens last van..
Toen ik mijn netwerk kaart etc. erin propte, en ik power aanzette.. hoorde ik 3 piepjes:
bleeeep bleep bleep (de eerste was ong. 2sec en de andere 2 heel kort).
Na een paar x duwen op mijn ide-kabel en power on gedrukt te hebben...startte hij weer op.. naar behoren!
Nu las ik terug (ben uurtje zoet mee geweest
) dat die piepjes betekenen dat mijn vid. kaart het niet doet/niet goed inzit... Hij is tenslotte ook nog geen 3 maandjes..
naar mijn idee zit die prima... omdat hij het nu ook gewoon doet... het is een kwestie van af en toe dat hij het niet doet...
vastlopers heb ik echter nog niet gehad... echt alleen als ik in de comp ff wat verander (kaart er in doe.. stekker van hd eruit en erin, 2 hd als slave er bij proppen) krijg ik die piepjes ... grrrr
kan het de voeding zijn??
250 watt issie
hiervoor had ik een geforce 2 mx en nooit problemen... misschien vraagt hij nu de geforce 3 ti200 erin zit een 300 watt of zo...??
Ik hoop dat iemand me kan helpen... ik ben ten einde raad!
Ik heb een p4 1.7 gh/ 512 sdram/ asus geforce 3 ti200/ msi mobo: award bios
Mijn pc wilde de laatste tijd helemaal niet meer opstarten tenzij ik er een klap op gaf... maar dat had tot eergister ook geen zin meer.. dus heb ik een nieuwe HD gekocht...
Windows etc. geinstalled.. alles ging prima nergens last van..
Toen ik mijn netwerk kaart etc. erin propte, en ik power aanzette.. hoorde ik 3 piepjes:
bleeeep bleep bleep (de eerste was ong. 2sec en de andere 2 heel kort).
Na een paar x duwen op mijn ide-kabel en power on gedrukt te hebben...startte hij weer op.. naar behoren!
Nu las ik terug (ben uurtje zoet mee geweest
naar mijn idee zit die prima... omdat hij het nu ook gewoon doet... het is een kwestie van af en toe dat hij het niet doet...
vastlopers heb ik echter nog niet gehad... echt alleen als ik in de comp ff wat verander (kaart er in doe.. stekker van hd eruit en erin, 2 hd als slave er bij proppen) krijg ik die piepjes ... grrrr
kan het de voeding zijn??
250 watt issie
hiervoor had ik een geforce 2 mx en nooit problemen... misschien vraagt hij nu de geforce 3 ti200 erin zit een 300 watt of zo...??
Ik hoop dat iemand me kan helpen... ik ben ten einde raad!