Toon posts:

Uploaden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met uploaden, ik heb een isdn aansluiting en windows 2000 professional. ik kan bij geen enkele site (cu2, picturetrail etc.) uploaden, ook over msn of attachements bij hotmail lukken nie. ik krijg foutmeldingen dat ik contact moet opnemen met mijn provider of simpelweg dat ie de server niet kan vinden. als ik de modem in de laptop van mijn vader stop gaat het wel allemaal zonder problemen. op allebei de pc's zit dezelfde firewall
heeft iemand een ideetje??

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

Zet de firewall eens helemaal uit.

• KeesV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:45

KeesV

Zonder titel

en wat als je je firewall uitschakeld? lukt het dan wel of nog steeds niet?

Ik doe niet aan sigs

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik al vaker geprobeerd, ook met antivirus uit, maar dat helpt niets. en op die laptop van mijn vader staat ie ook nog gewoon aan dus eigenlijk zou het daar niet aan kunnen liggen toch?

• Sen

Sen

<-->

wat als je bv een speedtest doet ?

Verwijderd

Topicstarter
wordt wekelijks gedaan dus dat zou het ook wel niet zijn. :?

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:36:
wordt wekelijks gedaan dus dat zou het ook wel niet zijn. :?
nee bij speedtest.nl de upload test het doet :?

Verwijderd

Topicstarter
o sorry verkeerd begrepen :D. ik probeer het ff

Verwijderd

Topicstarter
nou, dat duurt heel lang, en ik heb nu nog steeds geen melding terug. Als ik kijk naar hoeveel bytes hij verstuurd terwijl ik alleen met die test bezig ben, komt er per 10 sec. nog geen kb bij. kan volgens mij nie goed gaan dan

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je upload werkt wel, anders had je hier ook niet kunnen posten..
Kijk eens met statbar oid of er ook traffic is..

Verwijderd

Topicstarter
traffic is er dus wel maar heel weinig

Verwijderd

Topicstarter
bij speedtest werkt ie ook nie denk ik, hij zegt dat de test bezig is en die laat ik heel lang verder gaan. ik heb die test 15 min laten draaien en toen op stop gedrukt bekijken resultaten gedaan, maar daar doet ie net alsof ie niets heeft binnengekregen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft echt niemand meer een ideetje?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
welke firewall gebruik je? Ik heb ook wel es zo'n firewall (van sygate geloof ik) gehad en kreeg ook allemaal rare complicaties, ook als ik hem uitzette. Pas toen ik hem helemaal uninstallde werkte alles weer. Dus je kunt ook nog proberen die hele firewall te uninstallen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Nortom personal firewall, met norton antivirus erbij, maar dit mag het toch niet zijn, want op die van mijn vader is precies hetzelfde qua firewall etc. en daar gaat het wel?! ik begrijp er geen F*CK van

Verwijderd

Topicstarter
Kick...............

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Misschien is het ook nog handig als je vertelt hoe je verbinding maakt met internet.
Wat voor modem ?
Wat voor internet verbinding ?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik zou Winsock eens opnieuw installeren. Hier staat wel tussen hoe dat moet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
misschien ligt het wel aan je kabels

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 10 November 2002 @ 22:04:
Misschien is het ook nog handig als je vertelt hoe je verbinding maakt met internet.
Wat voor modem ?
Wat voor internet verbinding ?
ik heb een dynalink IS1 28PU+ modem. en een isdn aansluiting

ik heb trouwens bandwith monitor erop gezet en die geeft wel aan dat er iets geupload wordt maar met schokken. een klein beetje en een sec. later weer helemaal niets en zo door. de stroom gaat gewoon nie continu door!

ik heb een mail gestuurd naar speedtest dat hun test het ook niet doet en toen kreeg ik het volgende antwoord:
vaak komen dit soort verschijnselen door een te hoog ingestelde MTU waarde (handmatig ingesteld danwel door een 'internet accelerator'). Je kunt proberen deze lager te zetten en te kijken of dit het probleem oplost. nou ben ik niet zo goed in dit soort dingen dus weet iemand waar het hier over gaat?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar.... ik denk dat het wel lukt zo...... een aantal proggies gedownload die mtu's aanpassen
In ieder geval bedankt!! (slotje)
Pagina: 1