Toon posts:

Lampje brand, maar gaat niet meer open

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een 50x max cdrom speler, die niet meer open wil, stekkers zitten allemaal goed, en het lampje brand ook wel, maar hij doet nix meer. Als je op open drukt dan knippert het lampje wel, maar gaat het laadje nog niet open. Er zit geen cd(rom) in.
Weet iemand wat het probleem is, bijvoorbeeld tijd voor een nieuwe, of is er een goedkopere oplossing?
alvast bedankt!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb ik ook last van :)
gelukkig heb ik er 1 met 2 knopjes.
dus ik druk eerst op play en gelijk daarna op open en dan lukt het wel 8)7

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 11:32
Je kan hem altijd met een schroevendraaien oid. openmaken en kijken of het elastiekje er nog goed omzit. Bij ons op school zijn alle elastieken eruit en gaan ze dus ook niet open.

Verwijderd

Misschien zit er wel een cd in vast dan kun je hem het beste even open schroeven.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ide kabel er even uit halen en alleen de voeding laten zitten. Als het goed is gaat ie dan open als het niet zo is dan is ie waarschijnlijk kapot of er zit een cd in klem

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
bedankt voor de reacties. Hij is dus echt kapot, tenminste, stiekje zit nog goed, kabel-oplossing werkt ook niet, en er zit geen cd in. Tijd voor een nieuwe dus, een goedkope nieuwe :D

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Waarom een goedkope en niet een goede (LiteOn DVD ofzo) ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Omdat die liteon dvd pas q2 van 2003 uitkomt en nu een cd-rom speler wel handig is :)

Hmm, d8 ff dat je doelde op die liteon dvd brander die eraan komt, niet dus.

Idd een liteon dvd speler ofzo, meteen goed en niet te duur.

Verwijderd

zo'n pionier slikker is ook altijd mooi, en ook lekker stil
Pagina: 1