Toon posts:

[OC] XP wil niet unlocken terwijl ik het wel goed doe!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al meerdere malen mijn xp probeen te unlocken

eerst seconde lijm de lasercuts opgevuld
laten drogen en vervolgens met silvergeleidende lijm aan de slag gegaan

toch lukt het mij maar niet, ik heb zelfs twee verschillnde geleidende lijms gebruikt, eentje van dil electronics en eentje van de xp unlocking kits van oc shop
maar het lukt mij maar niet!

nu begin ik te twijfelen of er geen secondelijm stiekem op een l1 conactpunt is gevallen... hoe krijg ik dit eraf?? Ik kan het overigens niet zien en heb het oppervlak vaak schoongemaakt met nagellakremover etc...

IK BEN DE WANHOOP NABIJ!!

Verwijderd

Als er lijm op een contactpuntje zit kan je proberen het er voorzichtig af te schrapen met een hobbymesje ofzo. Maar als je het ook zo doet als je het uitlegt dan moet het lukken. Misschien moet je eens nadat je de bruggen verbonden hebt, de weerstand daarvan opmeten met een multimeter. Ik weet niet precies hoe laag die moet zijn maar dat is makkelijk te vinden bij google.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 12:27
pak een multimeter. Hij moet dicht bij de 0 aangeven als je weerstand meet. En anders beetje opschuren met waterproof schuurpapier als het lijm er niet af wil. 280 heb je daar voor nodig dach ik. Maak anders ff picz

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Topicstarter
ehm palmpix en inzoom werkt niet :D maar dat schuurpapier.. is dat nit gevaarlijk?

Verwijderd

Een paar replies getrashed. Hou het ontopic graag, en geen n00b/UTFS vragen tussendoor.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 12:36
de bruggen hebben ook een klein beschermend laagje.... moet je ff met een hobby mesje eraf schrapen..... dan werkt het wel

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Jongens kijk uit met die uitspraken van:"ff schuren" of "ff met een mesje". Die gouden puntjes zijn HEEL snel weg. Echt mee oppassen. Ik spreek uit ervaring!

Hoe ik het doe:
Elke brug ontvetten voordat het zilverspul erop gaat. Helemaal als er eerst plakband op zat (om het vorige brugje te doen). Ik heb ook eerst even geschuurd ja, maar echt HEEL licht.
Voor het vullen van de gaatjes eerst de puntjes afplakken. Kan er ook geen lijm opkomen. De overtollige lijm snijd je idd weg (schuren is echt niet nodig), maar denk weer om de puntjes.

Dus:
- licht opschuren met fijn schuurpapier, 800 gebruik ik(omdat ik dat toevallig heb liggen)
- puntjes afplakken
- klein beetje seconde lijm in de putjes
- plakband weghalen
- lijm wegsnijden
- ontvetten
- 1e brug afplakken
- zilvershit erop
- plakband weghalen (na 10 min ofzo)
- volgende brug afplakken (wil je zeker zijn, dan pas na 20 min de volgende doen. Dan kan de zilvershit hard worden)
- afgeplakte brug ontvetten
- zilvershit erop
- etc etc

Ik heb er nu 4 gedaan. De laatste 3 op de bovenstaande manier. Telkens 100% score. Alleen de 1e lukte niet in 1x maar in 2x.

Verwijderd

Topicstarter
die van mij is bezeten hoor ik heb vandaag het weer geprobeerd, schoongemaakt geschuurd weer lasercuts gevuld overtollige verwijderd... vervolgens de bruggen verbonden... lukte mij weer es niet GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!

iemand in omgeving rotterdam die het samen met mij wilt proberen??

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 12:27
Hoe test je of de unlock in geslaagd eigenlijk? Je stelt hoop ik wel handmatig een multiplier in he? Als je bord op default staat ingesteld blijft ie op normale snelheid. :o

- Ik verwacht niet dat je dit fout doet maar ik vraag het toch maar. Maak anders ff pics dan kunnen we kijken hoe je het doet! :)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

pierre-oord schreef op 07 november 2002 @ 16:38:
Hoe test je of de unlock in geslaagd eigenlijk? Je stelt hoop ik wel handmatig een multiplier in he? Als je bord op default staat ingesteld blijft ie op normale snelheid. :o

- Ik verwacht niet dat je dit fout doet maar ik vraag het toch maar. Maak anders ff pics dan kunnen we kijken hoe je het doet! :)
LOL!! Het zal toch niet? :D
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:03:
die van mij is bezeten hoor ik heb vandaag het weer geprobeerd, schoongemaakt geschuurd weer lasercuts gevuld overtollige verwijderd... vervolgens de bruggen verbonden... lukte mij weer es niet GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!

iemand in omgeving rotterdam die het samen met mij wilt proberen??
Ja ik.. Delft.

Verwijderd

Topicstarter
mag ik je msn?

Verwijderd

zie profile.. mail me maar

Verwijderd

Topicstarter
oh en ja of course stel ik hand matig mijn multiplier in!!
Pagina: 1