Toon posts:

[WC] UV-oplichtende vloeistof werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn waterkoeling heb ik UV-oplichtende vloeistof gegooid. Ook heb ik er een UV-lamp bijgekocht. Echter, er gebeurt helemaal niets :/ Waar zou dit aan kunnen liggen? Is de UV-lamp kapot, heb ik er dan te veel/ te weinig spul bij gedaan? Iets anders misschien?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

De lamp is te testen door er een wit papiertje naast te houden (lamp aan dan :P )
Als je zeker weet dat de lamp het doet een betere mengverhouding voor je vloeistof nemen (meten hoe veel vloeistof er in je systeem zit)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 18:44
misschien te lage concentratie van dat spull....

wat ishet voor spul?

Verwijderd

Topicstarter
Er staat geen naam of wat dan ook op, geen mengverhouding, dat is allemaal het probleem... Weten iemand van jullie wat de goede mengverhouding is voor dit spul?

Verwijderd

gewoon uitproberen :?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
welk spul is het
en wat voor uv lamp heb je

ik heb hier een uv ccfl en van dat uv glow van aqua computers in m'n water zitten, werkt perfect.. je ziet het niet overdag maar 's avonds zeker wel

het kan zijn dat je uv lamp te zwak is, of dat je niet genoeg van het spul in je water hebt gegooid... en wat voor slangen heb je? sommige materialen houden uv tegen en dan werkt het inderdaad niet :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Misschien zijn je kabels niet doorzichtig ?
/hk

Misschien houd de slang wel de UV straling tegen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, het zijn plastic 6x1mm slangen, zou toch moeten werken. Plus, wanneer ik de UV-lamp bij het potje met UV-spul houd zie je ook geen 'gloei' (in het donker uiteraard :)).

Misschien is de UV-lamp gewoon niet sterk genoeg. Het lijkt alsof ie maar heel zachtjes schijnt, ik heb ook nog een gewone blauwe CCFL en die verspreidt me toch een hoop licht :D. Zou het daaraan kunnen liggen?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

check mijn topic @ cme. iig ik hoop voor je dat je niet het hele flesje erin hebt gedaan.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Het werkt niet goed als je te veel gebruikt, ik had in een glas water (15 cl) 3 druppels gegooid en dat gloeide echt alsof er een kernreactor gelekt had >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1