Toon posts:

USB problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit hier op de pc van me werk, en na deze opnieuw geinstalleerd is met win98 werkte de muis niet. Nu is dit opgelost door ipv usp ps/2 te gebruiken. Maar ze hebben ook een digitale camera (hp315) en deze wordt ook aangesloten via usb, en werkt ook niet. Dit is dus duidelijk een probleem met de usb, maar in de bios wordt de usb gewoon geconfigureerd, en de devicemanager geeft ze ook netjes weer. Hoe kan dit? En nog beter: Hoe kan ik dit oplossen ;). Alvast Bedankt!

Verwijderd

Iets meer informatie over de pc en os?

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, os is gewoon win98 (first edition), en pc weet ik niet precies (zoals ik al zeg, tis niet de mijne), maar dat doet er ook niet zo heel veel toe lijkt me...

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
ik zou toch het besturingssysteem voorzien van enkele updates (die kan je gewoon bij Microsoft downloaden of installeren)

als het probleem zich dan nog voordoet, zou ik hier nog eens vragen?

Weet je toevallig de USB poorten het wel deden onder windows 2000 of me of XP.

Verwijderd

Wat voor mobo heb je ?
Soms zorgen bepaalde drivers van on-board extra's voor problemen met usb.
Schakel anders over op win98se, die heeft veel betere usb ondersteuning.

Verwijderd

Topicstarter
Matsu_matsu schreef op 07 november 2002 @ 09:04:
ik zou toch het besturingssysteem voorzien van enkele updates (die kan je gewoon bij Microsoft downloaden of installeren)

als het probleem zich dan nog voordoet, zou ik hier nog eens vragen?

Weet je toevallig de USB poorten het wel deden onder windows 2000 of me of XP.
Eerst stond er ook al win98 op, of win98se kan oowk... En daar werkte de usb gewoon...

edit:

En ik kan idd ook wel opnieuw gaan installen, maar zoals ik al zei het is op me werk, en als ik ERGENS geen zin in heb, is het wel weer een hele dag daar zitten. :O.
Pagina: 1