If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Wat voor connectie heb je en hoe staat snaps en rate bij jou? Heb je het alleen op bepaalde servers of op alle servers? Meer info graag.
Die-hard Brexiteer
Je bedoelt dat de shaft achter je crosshair aanzwabbert bedoel je? Dat hoort, zo krijg je een idee van je lag en weet je waar je eigenlijk op richt met de shaft (want met lag is dat dus niet op de plek van de crosshair).
In sommige mods (bijv.RA3) kan je dit uitzetten maar ik vind dat zwaar ruk (dan heb je echt geen idee meer waar je nou mikt), ik weet alleen niet wat het command daarvoor is.
EDIT: óf je bedoelt gewoon dat je last van lag krijgt als je de shaft gebruikt dan sluit ik me bij me voorganger aan, wat zijn je settings?
In sommige mods (bijv.RA3) kan je dit uitzetten maar ik vind dat zwaar ruk (dan heb je echt geen idee meer waar je nou mikt), ik weet alleen niet wat het command daarvoor is.
EDIT: óf je bedoelt gewoon dat je last van lag krijgt als je de shaft gebruikt dan sluit ik me bij me voorganger aan, wat zijn je settings?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mijn rate staat meestal tussen de 5000 en 10000 en heb vrijwel altijd ping <60. In singleplayer heb ik er geen last van. Vrienden van mij hebben er trouwens ook geen last van voor zover ik weet. Met 'lag' bedoel ik dat de shaft zon 40-50 graden van de cursor ligt bij redelijk snelle bewegingen (vanuit ventje gezien). Dat is echt veel te veel, er valt nauwelijks mee te fraggen:(
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Laat me raden: Chello zeker?
Ik heb oftewel ping 200 of ping 60 met continu " connection interrupt "
Alhoewel het de laatste tijd wel beter is geworden maar nog lang niet zoals het hoort
Ik heb oftewel ping 200 of ping 60 met continu " connection interrupt "
Alhoewel het de laatste tijd wel beter is geworden maar nog lang niet zoals het hoort
Die-hard Brexiteer
Ik zit wel bij chello, maar ik gebruik de oud-gelrevision instellingen, dan wordt ik anders geroute.
Ik heb vrijwel altijd ping <60 en downloaden gaat bijna altijd met 150k+, daarbij totaal geen packetloss:)
Het lijkt wel of ik alleen op de lijn zit:)
Het ligt dus absoluut niet aan mn provider.
Ik heb vrijwel altijd ping <60 en downloaden gaat bijna altijd met 150k+, daarbij totaal geen packetloss:)
Het lijkt wel of ik alleen op de lijn zit:)
Het ligt dus absoluut niet aan mn provider.
www.speedguide.net
Kijk daar maar eens voor de flauwekul als je die site toevallig al niet kent, staan best interessante tips en tweaks op speciaal voor kabelmodem.
Kijk daar maar eens voor de flauwekul als je die site toevallig al niet kent, staan best interessante tips en tweaks op speciaal voor kabelmodem.
Die-hard Brexiteer
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Met 'lag' bedoel ik dat de shaft zon 40-50 graden van de cursor ligt bij redelijk snelle bewegingen (vanuit ventje gezien).[/quote]Dat hoort dus zo. ff aan je skillz werken jongen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nee, volgens mij is het echt niet normaal hoor, op andere computers loopt het wel goed. En als anderen bij mij spelen zitten ze ook te zeuren dat die shaft zo enorm traag is:(
Pagina: 1