Toon posts:

[64k] eerste keer inbellen OK 2e en de volgende keren fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de eerste keer inbel (na mn comp. opnieuw te hebben opgestart) gaat alles prima.
de volgende keren bel ik in, alles lijkt ok, maar als ik iexplorer opstart krijg ik altijd een fout, die zelfde als je een foute sitenaam hebt ingetyped.

ICQ doet het ook niet, en als ik naar irc connect krijg ik dit:
code:
1
2
3
[17:24:56] * Connecting to copenhagen.dk.quakenet.eu.org (6668)
-
[17:24:56] * Unable to connect (No buffer space available)

weet iemand hoe dit te verhelpen??

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Adsl nemen :+

Vertel er even bij welk modem je hebt en welke provider (tiscalli toch?) is wel zo makkelijk.

En hoe ben je op deze site gekomen??
als ik iexplorer opstart krijg ik altijd een fout, die zelfde als je een foute sitenaam hebt ingetyped.
iig probeer je modem is te deinstalleren. Als je dat standaard isdn modem van kpn hebt (eicon diva) installeerd winxp hem automagisch opnieuw

.

Verwijderd

Topicstarter
nou, ok
specs:
P 3 500 mhz
128mb ram
eicon diva 64k ISDN kaart
Winxp Pro
tiscali :'( (i know)
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:37:
Als ik de eerste keer inbel (na mn comp. opnieuw te hebben opgestart) gaat alles prima.
AkroBatik schreef op 06 november 2002 @ 18:13:
En hoe ben je op deze site gekomen??
answer? opnieuw opgestart

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Mja uh ik zou zeggen meld je aan bij andere provider :)
Ik gebruikte ook tiscali alleen ook ik kon 1e keer gewoon inbellen en daarna gewoon constant de melding krijgen dat die comp daar niet bereikbaar was..(terwijl je met analoog wel gewoon kan inbellen maar ok) en als je al connectie had dan kon je inderdaad niet surfen e.d.
Nu andere provider en alles werkt gewoon :)

Verwijderd

Topicstarter
eXistenz schreef op 06 november 2002 @ 19:17:
Mja uh ik zou zeggen meld je aan bij andere provider :)
Ik gebruikte ook tiscali alleen ook ik kon 1e keer gewoon inbellen en daarna gewoon constant de melding krijgen dat die comp daar niet bereikbaar was..(terwijl je met analoog wel gewoon kan inbellen maar ok) en als je al connectie had dan kon je inderdaad niet surfen e.d.
Nu andere provider en alles werkt gewoon :)
mwah, ga binnekort verhuizen doe het daar wel, maar dat is denk ik het probleem niet.
op andere PC werkt het namelijk prima

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
das is het dus duidelijk een software probleem, als jij zegt dat het niet zo is,
probeer eens een nieuwe driver voor je modem, oif een re-install van je windows

offtopic:
irritant die usericonnen, ik d8 dat je snel schoptje :+

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 06 november 2002 @ 19:43:
das is het dus duidelijk een software probleem, als jij zegt dat het niet zo is,
probeer eens een nieuwe driver voor je modem, oif een re-install van je windows

offtopic:
irritant die usericonnen, ik d8 dat je snel schoptje :+
lijkt me niet, want het gebeurde zo van de een op de andere dag, helemaal niks gedaan, maar ik zal ff kijken wat er gebeurd als ik mn modem reinstall...

offtopic:
ga nou niet zeggen, waarom ben je nu dan nog online, want ik doe het morge, nu geen zin, hij doet het redelijk (internet doet het nu, eerste keer dat ik inbel namelijk)
Pagina: 1