Verwijderd

Topicstarter
Ging vandaag naar de locale gsmboer horen voor een sony ericsson t68i.
nu vroeg ZIJ :9~ waaorm ik dat toestelletje zou aanschaffen, ik vertel dus voor kleurenscherm, bluetooth, uitzicht, functies,. . .

kwam ze met een voorstel af: waarom koop je dan niet liever die sagem my x-5?
hij kan zowat het zelfde (zelfs meer?) en kost de helft minder (260€ als ik me niet vergis)
het uitzicht lijkt me oke...

maar de naam sagem... helemaal niet bekend bij mij (ze verteld oude coca - cola toestellen ook van sagem zijn).

nu was ik eindelijk uit het dillema SE t68i of nokia 7210 ... nu komt ze met zoiets af :(

Afbeeldingslocatie: http://www.sagem.com/en/bandeau-myx5-en.jpg
Sagem website

Review op gsmbox.com

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:22:
Ging vandaag naar de locale gsmboer horen voor een sony ericsson t68i.
nu vroeg ZIJ :9~ waaorm ik dat toestelletje zou aanschaffen, ik vertel dus voor kleurenscherm, bluetooth, uitzicht, functies,. . .

kwam ze met een voorstel af: waarom koop je dan niet liever die sagem my x-5?
hij kan zowat het zelfde (zelfs meer?) en kost de helft minder (260€ als ik me niet vergis)
het uitzicht lijkt me oke...

maar de naam sagem... helemaal niet bekend bij mij (ze verteld oude coca - cola toestellen ook van sagem zijn).

nu was ik eindelijk uit het dillema SE t68i of nokia 7210 ... nu komt ze met zoiets af :(

[afbeelding]
Sagem website
Aaarghhhh!!!
NU heb ik er dus ook nog een bij in mijn dilemma:
7210/6610/T68i

\_Specs_/

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Dutchtone heeft een tijdje Sagem prepaid toestellen gehad.
Ik had er ook een, en hij werkt nog steeds (weggegeven)

Verwijderd

Volgens sagem heeft ie geen bluetooth, hoor. Vind het wel een mooi toestelletje

Verwijderd

Topicstarter
ja idd ik zie nergens bluetooth staan! ook niet in reviews...

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-02 20:32
Heb er zelf ook een, ander type, en werkt perfect. Alleen je kunt geen of weinig ringtones of logo's gebruiken (zijn meestal voor Nokia). Maar als je daar geen behoefte aan hebt, is het een goed toestel.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 05:31
Heb zelf ook een Sagem gehad. Erg slecht geluid..... Mogelijk is dat inmiddels beter, maar ik zou voorzichtig zijn met die Sagems :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 10:35
Mooi apparaatje, als je niet naar de naam kijkt zou ik hem gewoon nemen.

no comment

Verwijderd

mijn vriend heeft er een gehad ( wel andere , weet zo ff niet welke) en het menu is echt bar slecht ( ben ook beetje verwend met sonyericsson:D ) maar de handsfree functie op zijne was echt niet om aan te horen , misschien leuke telefoon, maar niet om naar huis over the schrijven

Verwijderd

Topicstarter
1 woord: duidelijk :)

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

Tja toch maar weer verder met twijfel tussen 6610/7210/t68i

Denk dat het toch de 6610 wordt voor mij (als ie nou eens uitkomt :z)

\_Specs_/

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Check deze url
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=46&cp=32

De Sagem verschilt wel degelijk heel veel met de Sony Ericsson T68i

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou dan nog liever voor de T300 gaan. Zelfde prijs, maar wel een fatsoenlijk merk. Voor een budget foon is sagem wel handig, maar voor een foon van €300 zou ik het niet doen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Is er iemand die deze gsm nu ook heeft gekocht?
Hij lijkt me prijs/kwaliteit een topper!
Ik wil wel wat ervaringen weten.

Verwijderd

Er is nu de SAGEM myX-5m uit

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik had sagem mc 820 het was echt een goed toestel! wil hem graag terug :D

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Jaaa, ik heb hem gekocht.
169€
Hij bevalt me zeer goed >:)

Verwijderd

Hi prepaid zijn een tijdje sagems geweest. Leuk toestel maar er zijn moeilijk screensavers voor te krijgen en ook de beltonen zijn niet standaard makkelijk te vinden.
Geen bluetooth maar de prijs een leuk toestel al voelt het wel heel goedkoop (licht) en en plastiekachtig aan.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 10:10:
169€
Hoe zijn de beltonen (kwaliteit en volume) en hoe zit het met die pijltjes toets want die vond ik aardig los zitten (kan ook aan mij liggen)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 10:10:
169€
Kun jij ff voor de zekerheid controleren of er simlock op zit? Als dat niet is ga ik die ook wel halen om mee te spelen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 10:10:
169€
Waar heb je die gekocht? Hij staat namelijk niet in de pricewatch en ook niet op kieskeurig zijn pricewatch :(

Verwijderd

Sagem is toch Frans? Vriend van me werkt er (verkoopt er alleen fax apparaten :)), is best grappig om te zien wat die Fransen doen. Met K-dag was er een andere Fransman hier die een P800 achtig toestel had, alleen kleiner en... (en daar komt volgens mij meteen het probleem met dergelijke toestellen) een eigen ontwikkeld OS. Mijn gevoel is dat dergelijke toestellen allemaal eigen software draaien, daarbij zijn de productieaantallen niet hoog, de software ondersteuning kan het dan dus imo niet halen met de anderen. Daarnaast zal het moeilijk zijn om er extra's voor te vinden (screensavers, beltonen etc.)...

Verwijderd

Ik heb vroeger ook zo'n prepaid Sagem toestelletje bij Dutchtone gehad, heb twee keer een nieuwe gekregen omdat ie niet meer aan wilde. Batterij was zeer slecht, toestel viel vaak uit of liep vast. Ik ken twee anderen met zo'n toestel en die hadden exact dezelfde slechte ervaringen.

Maar goed, dat was natuurlijk een aantal jaar terug en een wat goedkoper toestel. Zal nu wel wat beter zijn, maar mijn ervaring met Sagem zijn ronduit slecht.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 12:03:
Hi prepaid zijn een tijdje sagems geweest. Leuk toestel maar er zijn moeilijk screensavers voor te krijgen en ook de beltonen zijn niet standaard makkelijk te vinden.
Geen bluetooth maar de prijs een leuk toestel al voelt het wel heel goedkoop (licht) en en plastiekachtig aan.
Alsof je een telefoon koopt voor de screensavers... (btw, de behuizing van de my-x5 is van staal, dus er kan idd niet veel in zitten, goed punt)

Er is voor dit toestel een opvolger, namelijk de Sagem MY-X6, die wél MMS ondersteunt, klasse-10 GPRS en een agenda etc. Heb er even mee gespeeld op de Cebit, was best een grappig ding. Was best onder de indruk van het schermpje en de animaties, veel mogelijkheden (maar volgens mij nog steeds geen bluetooth), en daarbij is het ding ook ontzettend licht.
Enige minpunten die ik zo kan verzinnen zijn de menustructuur (is 'anders', dus "even wennen"), en het beperkte geheugen, maar daar hebben meer telefoons last van.

[ Voor 6% gewijzigd door epoman op 05-05-2003 13:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:50:
[...]

Waar heb je die gekocht? Hij staat namelijk niet in de pricewatch en ook niet op kieskeurig zijn pricewatch :(
Ik heb ff rondgekeken maar dan kan je nog beter de T300 halen... is ook nog goedkoper en heeft meer functies >:)

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

ik heb deze mobiel nu ook gehaald en heb meteen een shitload aan tunes gedownload, maar geen een winkel hier, en ook niet op het (voorzover ik gevinden heb) verkoopt een datakabel voor de MY-X5 :?

Weet iemand een online store, of gewone winkel in de buurtvan adam, waar ze um hebben, ik kan um egt niet vinden:/...

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik schop dit topic ff omdat er nu vast wel veel meer mensen zijn met deze gsm, ik zou graag ook pics willen zien, en weten hoe deze telefoon bevalt.

Ik zelf wil binnenkort een nieuwe kopen, en als ik geen abo mag (ben geen 18 :/, en mn ouders willen dat niet op hun naam) dan koop ik een nieuwe prepaid (Telfort met deze Sagem voor 149 euro), dan doe ik mn eigen Telfort simkaart er wel in :P.

Mijn 3310 is aan het doodgaan namelijk ;).

Grolsch Royce!

Verwijderd

SuperPaddo schreef op 29 September 2003 @ 16:00:
Ik schop dit topic ff omdat er nu vast wel veel meer mensen zijn met deze gsm, ik zou graag ook pics willen zien, en weten hoe deze telefoon bevalt.

Ik zelf wil binnenkort een nieuwe kopen, en als ik geen abo mag (ben geen 18 :/, en mn ouders willen dat niet op hun naam) dan koop ik een nieuwe prepaid (Telfort met deze Sagem voor 149 euro), dan doe ik mn eigen Telfort simkaart er wel in :P.

Bij orange kan je onder de 18 wel degelijk een abonnement afsluiten (je moet 16 zijn geloof ik), alleen moet een van je ouders dan ondertekenen dat zij garant staan als jij schulden gaat maken. Tenminste dit kon bij mij. Ik heb nu een aantal weken een orange abo (m55 actie van de belcomp.) en bij het aan sluiten vroeg de verkoper vriendelijk aan mij (en mn moeder, die mee was om het ieigenlijk op haar naam te laten zetten) of dit geen makkelijker oplossing was. Het duurt iets langer om aan te sluiten (een dagje), maar dan komen de kosten gewoon op mijn rekening, en dat is wel zo makkelijk. Die jongens bij orange zijn de gekste niet :)

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Hmm, leuk even kijken (zat ook al te kijken naar de M55), ben afgelopen weekend 16 geworden namelijk, alleen was vroeger (lees 1 a 2 jaar geleden) waar ik woon het orange berijk zeer slecht, ik weet neit of dit inmiddels verbeterd is.

Zelf wilik echter graag Telfort (waarom weet ik ook niet :P).

edit: Zoals ik nu zie heeft orange geen belminuten, maar een soort van "beltegoed" bij een abo, zelf heb ik liever belminuten, dus een abo zal er wel niet inzitten.

[ Voor 23% gewijzigd door SuperPaddo op 29-09-2003 16:26 ]

Grolsch Royce!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
SuperPaddo schreef op 29 September 2003 @ 16:00:

^^ schopje, en ik ben ondertussen ook al aan het kijken naar een Siemens M55 (zoveel schelen ze simlockvrij niet in prijs).

Grolsch Royce!

Pagina: 1