Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Bouwtekeningen case-mods

Pagina: 1
Acties:

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na al jullie prachtige case-mods aanschouwd te hebben wil ik zelf ook (hoe kan het ook anders) mijn case gaan modden.

Een heel aantal goede ideeën heb ik al opgedaan. Na een beetje aan het tekenen te zijn gegaan, kwam ik tot een paar ontwerpen.

Jullie hebben, neem ik aan, niet al jullie ideeën voor case-mods uitgevoerd. Zo blijven er een heel aantal ideeën onbekend!

Ik zou graag willen, dat jullie wat bouwtekeningen of ideeën hier posten, zo heeft iedereen hier wat aan en kan iedereen zijn ontwerpen verbeteren! Niet iedereen denk nou eenmaal aan hetzelfde, en vele handen maken licht werk, zo hoeft niet iedereen het wie... de case-mod opnieuw uit te vinden!

Ik ben benieuwd!

(Pics van mijn ontwerpen volgen later, zit nu in m'n tentamen week, en heb ze niet digitaal staan... Scanner kapot, moet weer komen...)

[ Voor 0% gewijzigd door YouKnow op 06-11-2002 17:33 . Reden: Typo ]

Verwijderd

ik ben het er eigenlijk een beetje mee oneens.. zelf vind ik dat casemodding voortvloeit uit eigen creativiteit en niet andermans plannen uitvoeren. Van mij mag je hoor, maar ik vind het veel knapper als je zelf ergens mee komt, en niet kopieert..

Basics als blowholes en ccfl's etc is een ander verhaal. het gaat erom hoe je het inplementeert in je plannen.

het feit dat de plannen nog niet zijn uitgevoerd wil nog niet zeggen dat je origineel bent.. bedenk zelf iets origineels, en pronk daarmee ;)

Verwijderd

Mijn "bouwtekening" :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xwizz/case-zero.dot.one.jpg

Er is ondertussen alweer heel wat veranderd, maar had geen zin om nieuwe drawings te maken... Tekening is in Illustrator gemaakt...

Hier vind je de rest van het proces:

http://www.xs4all.nl/~xwizz/

edit:

En ja, zoals ThaDeez hierboven zegt: bedenk zelf iets cools! Ik heb ook erg lang op het net rondgekeken om ideeen op te doen --> inspiratie opdoen... is altijd goed en een belangrijk onderdeel van een creatief proces... Pak daarna een potlood en begin met schetsen.. vaak komen er ineens hele onverwachte en originele dingen uit je handen...

• YouKnow
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:22:
ik ben het er eigenlijk een beetje mee oneens.. zelf vind ik dat casemodding voortvloeit uit eigen creativiteit en niet andermans plannen uitvoeren. Van mij mag je hoor, maar ik vind het veel knapper als je zelf ergens mee komt, en niet kopieert..

Basics als blowholes en ccfl's etc is een ander verhaal. het gaat erom hoe je het inplementeert in je plannen.

het feit dat de plannen nog niet zijn uitgevoerd wil nog niet zeggen dat je origineel bent.. bedenk zelf iets origineels, en pronk daarmee ;)
Ok, het is idd een groot gedeelte eigen creativiteit. Maar als jij dingen combineert en die wilt uitvoeren, hoeft het niet automatisch bij jouw pc te passen... Dus breng je veranderingen aan, en ben je dus weer creatief bezig.

Maar oké, alleen kopiëren is een beetje zwak...

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:38

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

YouKnow schreef op 06 november 2002 @ 17:30:
[...]

Ok, het is idd een groot gedeelte eigen creativiteit. Maar als jij dingen combineert en die wilt uitvoeren, hoeft het niet automatisch bij jouw pc te passen... Dus breng je veranderingen aan, en ben je dus weer creatief bezig.

Maar oké, alleen kopiëren is een beetje zwak...
of verbeteren mooier maken steviger meer lichtjes fan's minder geluid enzz
neem aan dat dit bedoelt word door de topic starter

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• YouKnow
  • Niet online
enriqueeeee schreef op 06 november 2002 @ 17:35:
[...]

of verbeteren mooier maken steviger meer lichtjes fan's minder geluid enzz
neem aan dat dit bedoelt word door de topic starter
Ja juist, jij snapt 'm :9

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:23:
Mijn "bouwtekening" :

[afbeelding]

Er is ondertussen alweer heel wat veranderd, maar had geen zin om nieuwe drawings te maken... Tekening is in Illustrator gemaakt...

...
quote]

offtopic:
Weet je niet wat een vet mooi idee! Ik wil de resultaten snel zijn :D

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:45:
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:23:
Mijn "bouwtekening" :

[afbeelding]

...
quote]

offtopic:
Weet je niet wat een vet mooi idee! Ik wil de resultaten snel zijn :D
Thnx! We komen er wel.. zal straks nog fff nieuwe pix maken...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

als je gaat bouwen denk goed waar je de hddz plaatst.. dit heb ik gemerkt dat het heel belangrijk is...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• YouKnow
  • Niet online
De 'standaard' plaats voldoen dan niet meer ofzo? Trouwens mooie flightcase ;)

Verwijderd

ik had mijn idee vorig jaar in flash gemaakt :)
De mod is bijna af (na een jaar der aan werken) en hij zal alssie af is hier wel verschijnen.

Der zijn wel heel wat dingen aan veranderd overigens.
http://members.chello.nl/...kke/Casemod%20schaal.html
Pagina: 1