Toon posts:

smalle kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of je ook ergens smalle kasten kan kopen...
Ik heb wel is een aardig smal kassie gezien bij dell.. maar daar zit een heel systeem aan vast..

de bedoeling is dat hij iets van 15 cm breed word. met een dvd speler op zn kant erin (kan dit?)

kan ik zoiets kopen of moet ik dit zelf gaan bouwen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

Sick Nick

Drop the top!

desktop kastje kopen en die op z'n zijkant smijten?

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
A-Open.com De A-300 serie, maar dat zijn wel zgn. low-profile kasten. Daar passen dus geen normale PCI/ AGP kaarten in.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wokkie15620 schreef op 06 november 2002 @ 17:10:
A-Open.com De A-300 serie, maar dat zijn wel zgn. low-profile kasten. Daar passen dus geen normale PCI/ AGP kaarten in.
Klopt dat zijn volgens mij Flex ATX kastjes als ik het goed heb, daarin gaat ook geen standaard mobo. Houd er trouwens wel rekening mee dat die dingen erg warm worden, er zit erg weinig airflow in zo'n kastje.

Hierin zit ook gewoon een 5,12" slot ja, dus een DVD speler gaat er ook wel in (op z'n zij)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Moet een mATX mobotje in :)

Ik heb zelf een pctje gebouwd in zo'n kastje, met een Epox mobo, met een celeron 1800, de proc werd stressed iets van 40 graden, dat viel me alles mee :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

De aopen H340 serie is dus ook zo'n klein kastje. Kleine voeding 185watt maar trekt genoeg, P4 met alle troep erbij is geen probleem. Enigste probleem dat je gaat krijgen zijn de low profile kaarten, met veel moeite kun je die vinden.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Ja vandaag ook net achtergekomen ... heb hier een Aopen H340, al 3x een Geforce4 besteld, vandaag eindelijk eentje binnengehad die past, maar nergens een "low profile bracket" te vinden (iemand ???), hij hangt er nu maar een beetje los in .......
Als ik het van te voren had geweten ... :(

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Ben ik benieuwd welkje geforce 4 jij hebt die low profile is, als je bracket niet past, gewoon modden dat heb ik ook gewoon met me radeon7500,stukje afzagen en dan ombuigen en klaar :)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Gainward GeForce4 Powerpack Pro650 TV ... is low profile ....
Ik moet er inderdaad maar even aan gaan kutten/modden, maar het blijft waardeloos.

Verwijderd

www.colorcase.be

Daar hebben ze geloof ik wel wat leuke smaken...

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
zo'n pioneer slot in DVD, is die verticaal werkend te plaatsen?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Boeie schreef op 06 november 2002 @ 21:08:
zo'n pioneer slot in DVD, is die verticaal werkend te plaatsen?
Jahoor, waarom niet :)
Op de site van Pioneer staat dat volgens mij trouwens ook, bijna alle drives van deze tijd zijn wel verticaal te gebruiken eik, mits het teminste geen cheap-ass no-name ding is (en Pioneer is niet bepaald no-name of cheap-ass).

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
mooi... das alleen maar in mn voordeel... ook voor een smalle case... dan lijkt zo'n slot-in me toch wel het ideaalste...
Pagina: 1