Toon posts:

Bovenkaak

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand zich wel eens afgevraagt waarom de mens alleen zijn onderkaak kan bewegen, terwijl het veel efficiënter zou zijn als we ook onze bovenkaak konden bewegen...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 19:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:46:
Heeft iemand zich wel eens afgevraagt waarom de mens alleen zijn onderkaak kan bewegen, terwijl het veel efficiënter zou zijn als we ook onze bovenkaak konden bewegen...
Waarom zou het efficienter zijn? Omdat je dan zo grotere brokken voedsel naar binnen kunt werken? Aangezien ons spijsvertering stelsel niet op hele konijnen is berekend is het dus helemaal niet zo efficient.

Ik mis hier eigelijk een theorie en argumentatie, wat wel een kleine vereiste is

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 06 november 2002 @ 16:53:
[...]

Waarom zou het efficienter zijn? Omdat je dan zo grotere brokken voedsel naar binnen kunt werken? Aangezien ons spijsvertering stelsel niet op hele konijnen is berekend is het dus helemaal niet zo efficient.

Ik mis hier eigelijk een theorie en argumentatie, wat wel een kleine vereiste is
Het lijkt me duidelijk dat u voorbij gaat aan het filosofische vraagstuk achter dit draadje...

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan licht dat maar eens toe want een diepere gedachte kan ik ook niet herkennen :)

Verwijderd

Dit noemen wij EVOLUTIE de beste manier is op dit moment een bewegende onderkaak. Als het bovenkaak design echter wel beter zou zijn dan hadden wij dat nu wel of pas over een paar decennia......

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wordt het eens tijd voor een CaseMod...

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

bestaat er wel een zoogdier met 2 afzonderlijke kaken?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

MUSTIS schreef op 06 november 2002 @ 17:00:
bestaat er wel een zoogdier met 2 afzonderlijke kaken?
Krokodil :? Of is dat geen zoogdier :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Het Vogelbekdier....

Verwijderd

Hmmm 3 miljard jaar geleden misschien???

Verwijderd

Topicstarter
Krokodildo....

Verwijderd

Topicstarter
Afgaanse sabeltandbuizert

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ok, maar dit gaat nergens heen. Op zich een discussie waard, maar op dit moment is het echt een HK-topic geworden. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.