Heeft iemand zich wel eens afgevraagt waarom de mens alleen zijn onderkaak kan bewegen, terwijl het veel efficiënter zou zijn als we ook onze bovenkaak konden bewegen...
Waarom zou het efficienter zijn? Omdat je dan zo grotere brokken voedsel naar binnen kunt werken? Aangezien ons spijsvertering stelsel niet op hele konijnen is berekend is het dus helemaal niet zo efficient.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:46:
Heeft iemand zich wel eens afgevraagt waarom de mens alleen zijn onderkaak kan bewegen, terwijl het veel efficiënter zou zijn als we ook onze bovenkaak konden bewegen...
Ik mis hier eigelijk een theorie en argumentatie, wat wel een kleine vereiste is
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Het lijkt me duidelijk dat u voorbij gaat aan het filosofische vraagstuk achter dit draadje...MaDLiVe schreef op 06 november 2002 @ 16:53:
[...]
Waarom zou het efficienter zijn? Omdat je dan zo grotere brokken voedsel naar binnen kunt werken? Aangezien ons spijsvertering stelsel niet op hele konijnen is berekend is het dus helemaal niet zo efficient.
Ik mis hier eigelijk een theorie en argumentatie, wat wel een kleine vereiste is
Verwijderd
Dit noemen wij EVOLUTIE de beste manier is op dit moment een bewegende onderkaak. Als het bovenkaak design echter wel beter zou zijn dan hadden wij dat nu wel of pas over een paar decennia......
bestaat er wel een zoogdier met 2 afzonderlijke kaken?
KrokodilMUSTIS schreef op 06 november 2002 @ 17:00:
bestaat er wel een zoogdier met 2 afzonderlijke kaken?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ok, maar dit gaat nergens heen. Op zich een discussie waard, maar op dit moment is het echt een HK-topic geworden. Dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()