Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: het onmogelijke: moordloze fps.

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook spannende games à la first person shooters waar GEEN mensen in worden gedood? Geen bloeg, gore, rondvliegende ledematen? Alleen maar verdovingsgeweren, zeg maar... Of waar je alleen maar mensen even tijdelijk omverlegt... :)

Ik zoek voor m'n kids dus een spannend spel zonder moorden. Ja, het lijkt haast een contradicti in termino (of hoe je dat ook al weer zegt...)

Het enige spel dat een beetje in de buurt komt is Nerf Arena Blast, maar da's niet echt wat ik zoek (totaal geen spanning). Tips, anyone...?

Misschien zijn er spelen waar anti-dood patches of zo voor bestaan...? :)

P.S. Alsjeblieft niet beginnen over 'wat is er mis met geweld in computergames' en dat soort replies, want dan gaan we off-topic. Dank u.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
Veel games hebben wel de instelling om bloed enzo uit te zetten.. Verder kan je een aantal paintball spellen proberen (dat was dat spel wat jij noemde ook toch)? maar dan houdt het denk ook wel op.. Een FPS (first person shooter) kan gewoon bijna niet zonder moorden.. Of je moet ze gewoon wijsmaken dat het verdovingspistooltjes zijn ofzo :)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dat Southpark game..... met sneeuwballen knallen !!!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:55
Little Big Adventure... Is een spel voor jong en oud met raadsels en je moet ook vaak iemand uit de weg ruimen en dat wegruimen gaat zonder vliegende ledematen :7

Hier is een topic over het spel:

[[url=[/url]][rml][ Retro] Little Big Adventure wie speelt het nog?[/rml]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
little big adventure is een RPG!

Strava | AP | IP | AW

• job
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

SileX schreef op 06 november 2002 @ 16:47:
dat Southpark game..... met sneeuwballen knallen !!!
maar daar zit natuurlijk ook totaal geen spanning in.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Turoc ofzo, dan moet je beesten knallen, (dat is veeeeeeel erger, maar dat zijn iig geen mensen :{)
Of Tombraider (1!!)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 17:36

PoweRoy

funky!

was eerst ook een spel met zon schuimkogels

oja NERF BLAST ARENA :D

srry tekst niet goed gelzen |:(

[This space is for rent]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Deus Ex kan je mischien uitspelen zonder te killen :?

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 19:21

Glorificationer426

come we hero rush yes?

spellen waar géén mensen doodgaan :?
Wat is daar nou aan... :)

Maar serieus, volgens mij bestaat er geen een fps waar je geen geweld kan gebruiken...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

er zijn vast wel halflife quake3 mods te vinden die saai zijn ;)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Thief kan je redelijk geweldloos doen :)
heel af en toe iemand met een pijl en boog uitschakelen misschien, maar je kan echt een groot deel doen, door gewoon mensen bewusteloos te slaan (of supersneaky te zijn :*) ) en t is wel spannend! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:44:
Zijn er ook spannende games à la first person shooters waar GEEN mensen in worden gedood? Geen bloeg, gore, rondvliegende ledematen? Alleen maar verdovingsgeweren, zeg maar... Of waar je alleen maar mensen even tijdelijk omverlegt... :)

Ik zoek voor m'n kids dus een spannend spel zonder moorden. Ja, het lijkt haast een contradicti in termino (of hoe je dat ook al weer zegt...)

Het enige spel dat een beetje in de buurt komt is Nerf Arena Blast, maar da's niet echt wat ik zoek (totaal geen spanning). Tips, anyone...?

Misschien zijn er spelen waar anti-dood patches of zo voor bestaan...? :)

P.S. Alsjeblieft niet beginnen over 'wat is er mis met geweld in computergames' en dat soort replies, want dan gaan we off-topic. Dank u.
Sorry hoor maar waarom zou je dit willen ? :O

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• .GoO
  • Laatst online: 21-11 22:10
Okyah schreef op 06 november 2002 @ 17:09:
heel af en toe iemand met een pijl en boog uitschakelen misschien, maar je kan echt een groot deel doen, door gewoon mensen bewusteloos te slaan (of supersneaky te zijn :*) ) en t is wel spannend! :)
Ja maar das toch geen spel voor een kind. Zat ook al aan Hitman ofzo te denken maar das niks natuurlijk :)
Keesr schreef op 06 november 2002 @ 17:12:
[...]

Sorry hoor maar waarom zou je dit willen ? :O
Dat zegt ie toch |:(

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Crash-Override schreef op 06 november 2002 @ 17:00:
Deus Ex kan je mischien uitspelen zonder te killen :?
Voor zijn kinderen is het hoor ;)
Lijkt me niet dat die deus ex ff zonder maar 1 iemand te kelen gaan uitspelen.

edit : Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is ergens een 2e hands playstation 1 op de kop tikken en daarvoor een paar spelletjes kopen, zou niet al te duur moeten zijn, mijn grote aanrader is dan final fantasy 8 en 9 (7 ook maar die is nergens meer te krijgen)

TMAXTINT

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Marruk schreef op 06 november 2002 @ 17:12:
[...]

edit : Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is ergens een 2e hands playstation 1 op de kop tikken en daarvoor een paar spelletjes kopen, zou niet al te duur moeten zijn, mijn grote aanrader is dan final fantasy 8 en 9 (7 ook maar die is nergens meer te krijgen)
tsja, dan blijft er toch helemaal niks meer over :?

[edit]
sinds wanneer is FF een FPS :?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

devv05 schreef op 06 november 2002 @ 17:12:
[...]

Ja maar das toch geen spel voor een kind. Zat ook al aan Hitman ofzo te denken maar das niks natuurlijk :)
mhm... mn broertje vond t toentertijd erg koel, hoor, en t is nu ..? 3 jaar oud, ofzo, dus toen wassie iets van 7 :)
wel een kindje dus, tis misschien wat lastig voor ecnht kleine kinderen, maar ze vinden t denk ik wel spannend om te schuilen in de schaduw, om vervolgens iemand te besluipen neer te slaan en zn lichaam te verstoppen voor zn vriendje daar langs komt wandelen >:)
nja, tis ieg wel koel voor kinderen denk ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Super Mario Bros III.
Super spannend!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

[quote]Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:44:

quote]

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar waarom moet er per se spanning inzitten? Als het er maar leuk uitziet en leuke geluidjes maakt toch?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Marruk schreef op 06 november 2002 @ 17:12:
[...]

maarja, dat zijn geen fps-en :P :)

maar niet fpsen die wel leuk zijn zijn er natuurlijk genoeg :)
mario 64 op emulator, lba 2 op pc bijv zijn erg geschikt voor kindertjes :)
lba2 is zelfs een bit spannend :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[quote]ThrillSeeka schreef op 06 november 2002 @ 17:19:
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:44:
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar waarom moet er per se spanning inzitten? Als het er maar leuk uitziet en leuke geluidjes maakt toch?
als we enkel leuke spellen hoeven te noemen, dan kunnen we er wel wat geven :)
down dan wat (n64 en snes bijv) emulators
:)
en haal dan wat leuke spelletjes --> mario64, zeldaOoT, Sparkster, Lufia: vol met leuke kleurtjes, muziek en gameplay :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Tarin
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

In Banjo-Tooie en Donkey Kong op de N64 zit ook een multiplayer-gedeelte. Hier schiet je op mensen met veren, koskosnoten en ananassen (en dergelijke). Misschien is dat wat?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

De hele serie Descent

Descent 3 is dan nog wel de meest spannende.
geen bloed, robots namelijk :)

-- Altijd blijven prutsen --

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En robots leven niet, dus die kunnen ook niet dood! :D

Verwijderd

Worms of liero :) maarja...dat zijn geen fps... Voor de rest zou ik het zo snel niet weten :P Nerf Arena Blast zou kunnen maar da's nogal saai....en anders een paintball mod voor H-L...

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 22:28
er is ook eens een Paintball spel uitgekomen?

maybe daar eens naar kijke?

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
-The grinch (is vooral 3th person eigenlijk)
-Myst 3 of zow (vooral adventure,maar ja)
-Heavy metal fakk 2
-Eigenlijk totaal geen idee :(

Verwijderd

tuxracer :) (het is bijna fps owkee, )
GLtron het kan zowel first person and 3de, en is echt spannend (en SNEL) snelle korte games, waar je je tegenstander te snel af moet zijn. (dus tis nog educatief ook enzo)

Ground Hog Assault schijnbaar een FPS capture the flag zonder geweld.

naja bovenste ken ik zelf en zijn cool. onderste had ik ge googled voor je.

Verwijderd

LOL @ ^
Tuxracer is nou niet echt dat je zegt van een fps :|

*zeker een linuxgebruiker ;) :P *

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Rayman arena das echt een spel voor kinderen knallen met ballen en zo

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:05
Zoek gewoon even naar spellen die lijken op Lazergames of Paintballen .
Want daar zijn aardig wat van te vinden :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:33
Counter Strike :)

valt toch wel allemaal mee, spel ziet er niet echt echt uit en heeft geen slechte invloed ofzo :)

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:40
Harry Potter, is gebaseerd op de Unreal engine.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Nerf Arena Blast, niet eens een heel gek spel, het gaat erom om elkaar met van die Nerf dingen 'dood' te schieten (aj, daar heb je het al weer). Spel is alweer wat ouder, maar vroeger met veel fun gespeeld.

Edit: ik kan Harry Potter nou niet echte en shooter noemen...

Edit: lol, moet beter lezen, maar tis wle vet (makkelijk :P) spelletje :).

• BlaTieBla
  • Laatst online: 29-11 10:15

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Er is van een populaire fps een paintball mod.
Ik dacht van quake 3 arena (zeker weten doe ik het niet).
Het enige wat ik onhouwe heb is dat het bijzonder kleurrijk was....

* BlaTieBla wist wel dat zijn videokaart veel kleuren tevoorschijn kon toveren..... MAAR ZOVEEL HAD HIJ ER NOG NOOIT GEZIEN :)

[ Voor 0% gewijzigd door BlaTieBla op 06-11-2002 21:48 . Reden: typo ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
D'r is geloof ik ook een Nerf mod voor Quake 3, maar wie wat waar hoe, dat weet ik allemaal niet :/

• Thomaszki
  • Laatst online: 23:07
Serious Sam 2.. daar kun je bloed in lieve bloemetjes omzetten O+

als je dan iemand neerschiet dan zie je alleen maar lieve bloemetjes en niks
wat met dood gaan te maken heeft.. is dat iets ? :)

Verwijderd

Harry Potter

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Hitman 2 KAN zonder bloed en rondvliegende shit :)

• Dala
  • Laatst online: 24-11 22:28
zmn schreef op 06 november 2002 @ 22:21:
Hitman 2 KAN zonder bloed en rondvliegende shit :)
en het wurgen van mensen en schieten is er dan niet meer :? ;)
^MRT schreef op 06 november 2002 @ 22:19:

*ik zal mijn kind dan nooit een geweer in de pote stop, die denken dan ook: ach, daar komen toch alleen bloemetjes van 8)7.

dus als zo'n kind eentje vind bij de pa van een vriendje in de la en vertelt hem dat er bloemetjes uitkome is misschien ook nie zo fris.

Verwijderd

Mm ik heb ooit eens een laser game gespeeld gebasseerd op de q2 engine? Maar ik weet niet hoe het heet op het moment

found it: http://www.trainwreckstudios.com/laser.htm

Verwijderd

Koop iig een duitse/australiaanse FPS, daar zit zeker geen bloed in :D

• Maxow
  • Laatst online: 08:51

Maxow

Hidden Sound System

laser arena (lasergame spel)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 15:26
Thief 1 en 2, maar die zijn wellicht wat moeilijk. Er is ook een halflife-mod waarin je elkaar met sneeuwballen moet bekogelen.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 12:17
zijn er geen paintball mods voor HL/Q2/Q3 ofzo :?

• CARman
  • Laatst online: 18-12-2024
Of je moet ff in de oude doos duiken en lekker simple games nemen als de eerst 2 of 3 uitvoeringen van Duke Nukem. Zijn 2D en alles wat er beweegt, niet iets dan menselijk lijkt ................ verder is er de nodige behendigheid en timing nodig om er door te komen. Zeer geschikt voor kleinere kids denk ik zo.

Verder bestaat er nog wel zoiets als Jazz Jackrabbit, ook hierin geen bruut rondvliegende ledematen en kniediepe plassen bloed. Is gewoon een leuk en vooral snel spel.

Asrock Extreme9, AMD9590, Kraken X61, 32GB

• Qylos
  • Laatst online: 27-11 18:23
Elite force. Geen bloed, geen ledematen. Dood en weg.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Verwijderd

Zijn er spellen dan waar geen bloed in voor komt???

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooo............. :r
By the love of god

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BlaTieBla schreef op 06 November 2002 @ 21:48:
Er is van een populaire fps een paintball mod.
Ik dacht van quake 3 arena (zeker weten doe ik het niet).
Het enige wat ik onhouwe heb is dat het bijzonder kleurrijk was....

* BlaTieBla wist wel dat zijn videokaart veel kleuren tevoorschijn kon toveren..... MAAR ZOVEEL HAD HIJ ER NOG NOOIT GEZIEN :)
Klopt idd, is een quake 3 mod, zag er hartstikke leuk uit, maar ook ik weet de naam even niet, echt een paintball FPS

Kijk anders even op www.quakeworld.com of hij ertussen staat of voor verder info

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

^MRT schreef op 06 november 2002 @ 22:19:

hippie mode :D

Afbeeldingslocatie: http://pc.gamerweb.com/media/serioussam/hippie01.jpg

and tja.. je zoekt een FPS zonder "gore" en bloed maar *niet* Nerf Blast Arena :? dat is anders precies wat je zoekt, zo te horen.. :{

probeer de Halflife Paintball mod of Quake3 Paintball

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11 16:18
Toy story 1 en 2 ( vooral de eerste is vrij FPS ) op de Dreamcast en aangezien het disney is weet jezelf wel wat voor soort spel het is ( compleet op kinderen gericht )
als jij nou een dreamcast koopt voor een paar tientjes dan kun je die twee games voor 15 euro per stuk bij mij kopen want ik heb ze vorige week voor 20 euro per stuk gekocht maar is niet helemaal wat ik ervan verwachthad :( mail anders maar ff op hvandervelden@chello.nl

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je had een quake2 cloon of mod, dat weet ik niet zeker, zag er heel mooi uit, in plaats van kogels schoot je soort van gekleurde balletjes, alles zag er heel komisch uit.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 21:02
Quake 3 Arena Freeze Mod. Tegenstanders bevriezen. Maaruh, heb je alleen het probleem om de rest van Q3A af te schermen. En je kan altijd natuurlijk iemand de lava in duwen ofzo. Denk dat dit inderdaad een Contradictio in Terminis is.

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, maar America's Army is een fps waarbij je niemand hoeft te vermoorden als je dat wilt.
Er zijn namelijk meerdere typen servers. Alle officiele HOMELAN (amerikaanse) servers zijn met MILES-gear. Dus laseruitrusting waar het amerikaanse leger ook mee traint.
Dan hoor je piepjes als je geraakt wordt en als je "dood" bent ga je op de grond zitten wachten tot de missie gehaald is of al je teammates zijn neergeschoten.

Nadeel hiervan is alleen dat de tegenstander moeilijk te herkennen is. Bij de servers waar je wel met live ammo schiet ziet de tegenstander er uit als terroristen (osama's, bivakmutsen etc). Met MILES-gear zijn je tegenstanders medesoldaten die alleen een iets andere striping hebben en geen rugzak zoals al je teammates wel hebben.
Erg leuk spel, ook met MILES-gear. Ik denk dat je vast wel een of ander filter kunt instellen zodat je alleen miles-servers ziet.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Topicstarter
Juist, zo zeg je dat! :)

Bedankt voor alle tips, tot zo ver. Alhoewel ik er nog steeds niet helemaal uit ben...
Het liefst zag ik een spel als MoH:AA en dan met laserguns of verdovingspijltjes i.p.v. echte kogels. Je kunt daar lekker rondsluipen en zo. Al die Lasergames en mods en ook Nerf Arena Blast zijn allemaal van die multiplayer achtige games: daar zit niet echt de spanning in van rondlopen en je weg zoeken en zo. Je moet daar alleen maar iedereen neerschieten.

Maar wie weet volgen er nog meer tips!

Verwijderd

Als je wilt dat ze chirug worden: laat ze SoFII:DH eens spelen.

Als je iemand in zijn buik snijd, SPUIT het bloed + bruine gal eruit!
Je ziet ook zijn darmen!
Verder kun je met een mes ook openhersenoperaties uitvoeren
Echt lachen!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 17-11 12:09
Okyah schreef op 06 November 2002 @ 17:09:
Kdenk dat zoiets onmogelijk is voor (jonge) kinderen.
Veel te moeilijk, zelfs ik heb er moeite mee :P 8)7

edit:

wat betekend Contradictio in Terminis precies?
klinkt wel stoer 8)7

Kweet et al :)
ff gegoogled: tegenstrijdigheid

• urf
  • Niet online

urf

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 16:03:
Als je wilt dat ze chirug worden: laat ze SoFII:DH eens spelen.

Als je iemand in zijn buik snijd, SPUIT het bloed + bruine gal eruit!
Je ziet ook zijn darmen!
Verder kun je met een mes ook openhersenoperaties uitvoeren
Echt lachen!
Lijkt me een beetje nutteloze reply..........
Pagina: 1