Ik wil een DURON kopen alleen wil ik weten welk moederbord het beste is. Ik wil namelijk wel kunnen overclocken.
Nu: A7V of KT7 beiden erg goed, ook ieder met paar kuren. Ze ontlopen elkaar niet veel. Maar... als je even tot (gok ik) de HCC wacht, is de MSI K7T-Pro 2 te krijgen.
Voordelen: schijnt even stabiel te zijn als de K7T-Pro (zo'n beetje stabielste plank met KT133) maar dan MET multiplier tweakmogelijkheid. En de LEDjes, etc. etc.
Kortom, eindelijk een MSI voor de tweaker!
Voordelen: schijnt even stabiel te zijn als de K7T-Pro (zo'n beetje stabielste plank met KT133) maar dan MET multiplier tweakmogelijkheid. En de LEDjes, etc. etc.
Kortom, eindelijk een MSI voor de tweaker!
Oslik, blyat! Oslik!
wanneer zijn die HCC dagen dan? en waar? rai ofzo? of jaarbeurs?
en heeft die MSI K7T-Pro 2 een raid controller?
en heeft die MSI K7T-Pro 2 een raid controller?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>rick_h schreef het volgende:
is de MSI K7T PRO (niet 2) ook goed?[/quote]Hij schijnt heel stabiel te zijn, dus als je voor stabiliteit gaat is dat een heel goed bordje.
Maar je kan er niet multiplier mee tweaken, het is dus geen tweakers bordje zoals zijn opvolger
is de MSI K7T PRO (niet 2) ook goed?[/quote]Hij schijnt heel stabiel te zijn, dus als je voor stabiliteit gaat is dat een heel goed bordje.
Maar je kan er niet multiplier mee tweaken, het is dus geen tweakers bordje zoals zijn opvolger
Jawel de niet 2 is ook goed maar heeft geen mulktiplier instellingen zonder zelf te solderen.
Hop,hop,hop!
Pagina: 1