[P&W] Offerte

Pagina: 1
Acties:

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 09:30
Ik ben momenteel solo bezig met een opdracht. Mijn werkgever wil voor een webtv prudukt een design en een PHP back-end. Ik weet echter nog niet helemaal hoe ik hiervoor een offerte ga maken, per uur? of een vastbedrag gespecificeerd etc....?

Het wordt een internationaal produkt wat veel geld gaat opleveren. Ik heb er ongeveer 120 uur voor nodig. Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie dit offreren, per uur? Of toch op een andere manier? Kortom; hoe ziet een standaard offerte er bij jullie uit? Misschien heeft iemand een template o.i.d. zonder bedragen die ik even in mag kijken?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hier heb ik al meerder topics over gezien waarin alles al uitgebreid aan bod is geweest. Zelf even zoeken want het zijn er teveel om even over te nemen.

ARME AOW’er

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 12:08

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Naar mijn idee maak je een offerte, waarin je je geschatte uren specificeert. Bij ons hanteren we altijd als regel: Er wordt aan mij gevraagd hoeveel tijd ik met een ontwikkelopdracht bezig denk te zijn. Dit wordt meestal met drie vermenigvuldigt en zo komt het urenaantal er uit te zien. (* gorgi_19 kan erg slecht uren inschatten.. :P )

Uiteindelijk komt er dus een totaalbedrag uit, waarin een opdrachtgever ook het aantal uren kan terugvinden.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-08 17:31
Wij doen meestal gewoon per uur rekenen. Eerst een inschatting maken hoeveel uren dat maal een uur bedrag en dat totaliseren. Maar goed, volgens mij hoort dit niet echt bij P&W thuis of ligt het aan mij?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ligt er aan wat de opdrachtgever wil, time-material/fixed-price/fixed-date etc.

Who is John Galt?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58

Pelle

🚴‍♂️

Schatting van de uren
Keer 2
= Fixed price

Alles wat buiten de offerte valt doe je op basis van een uurtarief.
Pagina: 1