Zoals jullie al hebben kunnen lezen in de titel loopt mijn computer kort na het opstarten van de X-server (dus ik had al beeld op me scherm, je weet wel, dat grijze plus zo'n 'X'-teken muis
) vast. Dus echt vast, CRTL-ALT-DEL helpt niet, alleen de restart knop.
Kijk, na de herstart ging ik maar ff in me XFree86.0.log kijken, en WTF...nadat hij alles had geinitialiseerd kwamen er tientallen, misschien zelfs hondertallen regels met alleen maar 'minl(40)'.
Na mijn zoektocht op Google kwam ik op dit uit: [Xpert]CL-GD7548 accelerated driver problem. Dit probleem is volgens mij gelijk aan die van mij, jammer genoeg is er nooit een antwoord gegeven op deze post.
Misschien dat 1 van jullie me kunnen helpen?
Alvast Bedankt
Misc Info:
Compaq Armade 4150 Laptop
P166-MMX
32 MB Mem
Cirrus Logic GD7548 (1 MB)
Pas Gentoo erop gezet, alleen nu dus vastgelopen op XFree86, als men mijn XF86Config wilt zien, zal ik die beschikbaar maken.
Kijk, na de herstart ging ik maar ff in me XFree86.0.log kijken, en WTF...nadat hij alles had geinitialiseerd kwamen er tientallen, misschien zelfs hondertallen regels met alleen maar 'minl(40)'.
Na mijn zoektocht op Google kwam ik op dit uit: [Xpert]CL-GD7548 accelerated driver problem. Dit probleem is volgens mij gelijk aan die van mij, jammer genoeg is er nooit een antwoord gegeven op deze post.
Misschien dat 1 van jullie me kunnen helpen?
Alvast Bedankt
Misc Info:
Compaq Armade 4150 Laptop
P166-MMX
32 MB Mem
Cirrus Logic GD7548 (1 MB)
Pas Gentoo erop gezet, alleen nu dus vastgelopen op XFree86, als men mijn XF86Config wilt zien, zal ik die beschikbaar maken.
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.