[PowerBuilder 8.0] Word-wrap in textfield

Pagina: 1
Acties:

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik heb in PB8.0 een venster met daarop een datawindow dat een record uit een tabel toont. Een van de kolommen uit die tabel is van het type tekst, en er staat ook een aardig lapje tekst in.

Echter, als ik dit netjes wil displayen, blijft het gewoon 1 lange lijn tekst. Bestaat er een mogelijkheid om dat ergens in te stellen?

Zeer veel dank aan degene die me verder kan helpen. :)

• WheeleE
  • Laatst online: 22:52
Ok..andere vraag: ik heb een tabel met een x-aantal typen. Die typen wil ik in een dropdown listbox hebben, zodat ik bij een nieuw in te vullen item, uit die listbox een type kan kiezen.

Wie kan mij vertellen hoe ik al die regels uit die typetabel in zo'n listbox krijg? De help van PB zelf maakt me niet wijzer...

Merci in advance :)

* PB = Powerbuilder..vergeten erbij te zetten. Bedankt voor t opmerken D2K :) *

[ Voor 0% gewijzigd door WheeleE op 12-11-2002 14:01 . Reden: onduidelijkheidje... ]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51

D2k

*open deur*
wat is PB?
*/open deur*

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:21

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

WheeleE schreef op 12 november 2002 @ 13:59:
* PB = Powerbuilder..vergeten erbij te zetten. Bedankt voor t opmerken D2K :) *

oooooh datte :X

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Mickman
  • Laatst online: 29-03 18:11
In PB maak je toch zelf je DataWindows Objects. Kan je daar het tekstveld geen eigenschap geven zoiets als multiline ofzo of een ander soort veld?

het datawindow toont dus niet de waarde uit de tabel. DataWindow is de controller om het datawindow object te laten zien en daar moet je dus de problemen in zoeken.