hoi ik heb een vraagje
ik hoop dat dit de goede fora is zo niet wil een van de modjes hem goedzetten voor mij alvast bedankt
ik zit met het volgende
ik heb een website gemaakt en daar zit als extra een mediaplayer component
in ,dus mijn gasten heben muziek en ik luister heel vaak naar rfm radio .dus die staat erop .
maar nu is mijn vraag ,ik wil graag een ander station erop
dit station ,heeft vrij vaak of geen uitzending of het geluid valt tegen
dit adres om in de player te zetten ,kreeg ik van een medewerker van dit station
maar ik zoek wat gegevens
nou is het niet zo dat ik jullie wil laten zoeken ,maar kan iemand mij een hint geven hoe ik achter de streaming audio gegevens kom van een goede zender
zodat we toch naar muziek kunnen luisteren ,
ik heb al gezocht op oa google ,maar verder als div muziekstations kom ik niet ,en daar weet ik dus geen gegevens van
alvast bedankt
ik hoop dat dit de goede fora is zo niet wil een van de modjes hem goedzetten voor mij alvast bedankt
ik zit met het volgende
ik heb een website gemaakt en daar zit als extra een mediaplayer component
in ,dus mijn gasten heben muziek en ik luister heel vaak naar rfm radio .dus die staat erop .
maar nu is mijn vraag ,ik wil graag een ander station erop
dit station ,heeft vrij vaak of geen uitzending of het geluid valt tegen
dit adres om in de player te zetten ,kreeg ik van een medewerker van dit station
maar ik zoek wat gegevens
nou is het niet zo dat ik jullie wil laten zoeken ,maar kan iemand mij een hint geven hoe ik achter de streaming audio gegevens kom van een goede zender
zodat we toch naar muziek kunnen luisteren ,
ik heb al gezocht op oa google ,maar verder als div muziekstations kom ik niet ,en daar weet ik dus geen gegevens van
alvast bedankt