Toon posts:

streaming radio

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een vraagje
ik hoop dat dit de goede fora is zo niet wil een van de modjes hem goedzetten voor mij alvast bedankt

ik zit met het volgende
ik heb een website gemaakt en daar zit als extra een mediaplayer component
in ,dus mijn gasten heben muziek en ik luister heel vaak naar rfm radio .dus die staat erop .

maar nu is mijn vraag ,ik wil graag een ander station erop
dit station ,heeft vrij vaak of geen uitzending of het geluid valt tegen

dit adres om in de player te zetten ,kreeg ik van een medewerker van dit station

maar ik zoek wat gegevens
nou is het niet zo dat ik jullie wil laten zoeken ,maar kan iemand mij een hint geven hoe ik achter de streaming audio gegevens kom van een goede zender
zodat we toch naar muziek kunnen luisteren ,
ik heb al gezocht op oa google ,maar verder als div muziekstations kom ik niet ,en daar weet ik dus geen gegevens van

alvast bedankt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ehmz op de site van de goeie zender kijken :? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan ,en dit heb ik al gedaan .maar dan nog ,weet ik niet de gegevens die in in de wm component moet zetten

dus daar heb ik niet veel aan ,maar toch bedankt voor je replay

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zeg dan teminste welk station je wilt hebben :)

kijk ook ff naar www.di.fm , weetniet of het je muzieksmaak is en of het is wat je op de wil hebben, maar er staan imo best leuke streampjes :)
mp3, en mwp :)

Verwijderd

Topicstarter
hi ja ik kan di ,ik vind het top muziek hoor ,maar ik denk dat er geen user meer langskomt
op mijn site , dit is te trance ,ik zoek meer iets in de top 40 stijl omdat er ook veel oudere komen .maar ,ik zal nog ff snuffelen
tnx

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Niemand zal dit zomaar voor je willen leveren waarschijnlijk, het is freaking duur qua bandwith namelijk.

Maar je kunt eens kijken naar www.shoutcast.com. Daar staan veel online zenders op, ook top40 etc.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.