Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word lastig gevallen door sms!

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 20:00
Ik krijg dus iedere dag om half tien 's ochtends een berichtje van 4949, vet vervelend dus.

Ik heb het gekregen nadat ik op tv zo'n somme reclame had gezien van .. de perfecte pickupline for you.. dus ik denk .. "dikke lol, es ff kijke wat ze te melden hebben, ik bedoel .. je weet maar nooit .. " dus ik sms gestuurd, krijg ik sms terug met de melding dat ik nog een sms moet sturen met m'n sterrebeeld.. toen dacht ik van "nou, nee dat doe ik niet" heb dus m'n phone ook weg gelegd..

nu krijg ik dus constant van die kut sms'jes met sexstandjes.. visiertruuks.. echt vet vervelend..

waar kan ik heen gaan om dit af te zeggen, of kan ik m'n provider opbellen met de melding dat ik deze shit niet wil ontvangen???

heb ben overigens...

ps. k weet het.. 't was super dom om die eerste sms te sturen.. echt .. ik weet :((

[ Voor 0% gewijzigd door Sa1 op 06-11-2002 16:01 . Reden: v vergeten :) ]

• Klippy
  • Laatst online: 11:23

Klippy

Still Game

Meestal stuur je iets als "Bla AAN" oid, stuur dan "Bla STOP".
Met een beetje geluk :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Bla uit denk ik :-)

• Klippy

Klippy

Still Game

Hmm ja zoiets idd :P :+

Verwijderd

je hebt als t goed is zoiets van SEX ON ( of iets dergelijks met ON erachter ) gestuurd naar 4949. Je moet dus SEX OFF terug sturen.

• Sa1
es opletten als ik de volgende x die reclame weer zie, want 't staat niet meer in m'n outbox :( jammerlijke phone slaat niet automatisch de berichten op :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien dat je provider het kan blokken, weet alleen niet of ze dat gratis doen of niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
zie deze eens voor wat meer info over een lotgenoot van jou: [rml][ SPAM] via SMS van nr 4777[/rml]

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Waarschijnlijk met "code[spatie]stop"

Volgens Stichting de Ombudsman werkt 4949 zo.

Moet je er alleen achter komen wat de code is van jouw messages.

Of kijk hier:

sms.prikpagina.nl

Of gebruik Google, zoals ik ook gedaan heb. Heb je eigenlijk wel gezocht voordat je de vraag stelde?

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Over SMS-spam zijn al meer topic geweest: zoek ff met Omega Search

• Master__R
  • Laatst online: 14:57
Bel je provider en laat het nummer blokkeren als dat kan.

Verwijderd

1 enkel nummer kan niet geblokkeerd worden. De dienst is daarbij door jezelf aangezet. Beste wat je kunt doen is naar Provider bellen met de nummers die in het SMS je staan : 177 enz.

En idd is de oplossing meestal Bla NEE naar 4949 of BLA UIT naar 4949 terug smsen.

• Pc123
  • Laatst online: 18-11 21:43
Dit kost je minimaal 70 cent per ontvangen bericht, misschien wel een euro, je moet dus haast maken! Er staat meestal in hele kleine lettertje hoe je je moet afmelden, misschien kan je het op internet vinden, het gaat idd vaak om een code en dan OFF/UIT oid.

• Sa1
wat een lijers zijn het dan.. kijk als ze nu ook nog eens iets boejends hadden.. maar nee.. tis allemaal crap

"Liefdescitaat: "De lievde herschept het oerbeeld, zij tracht twee wezends te doen samensmelten tot een enkel. Zij wil de menselijke natuur genezen?"

"Standje: Kiezen is moeilijk, zeker in het vuur van de liefdesstrijd. Dus waarom twijfelen tussen standje 69 of Grieks nummertje? Gebruik ze gewoon allemaal."

"Erotip: Stel je voor dat de andere zichzelf voor jouw ogen gaat bevredigen. Kreunend neemt de geilheid toe. Vraag het eens misschien wordt het werkelijkheid."

ect ect..

wat een neppe sjit zooi, vanavond even aandachtig V8 kijken..

• Johan
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50
Dit stond in de ombuslijst van een aantal posts geleden. (voor de luierds onder ons)

SMS meiden
1,10 p.o.b.
onbekend
SEX(spatie)STOP ,5005 / HOT(spatie)STOP ,4949
www.smsmeiden.nl
info@smsmeiden.nl

mwah, maar 1 euro 10 per bericht..... :/

• Sa1
johandeleng schreef op 06 november 2002 @ 16:17:
Dit stond in de ombuslijst van een aantal posts geleden. (voor de luierds onder ons)

SMS meiden
1,10 p.o.b.
onbekend
www.smsmeiden.nl
info@smsmeiden.nl

mwah, maar 1 euro 10 per bericht..... :/
dat kan ik toch niet openen op m'n werk.. :(

HOT STOP zojuist verzonden aan 4949.. hopend op goed resultaat..

[ Voor 0% gewijzigd door Sa1 op 06-11-2002 16:20 . Reden: misopvatting :xxx ]

• Sa1
Je probeert uit te schijven voor HOTZone. Je staat echter niet ingeschreven bij ons, wellicht bedoel je een andere sms dienst.

WTF, k krijg het toch echt binnen van 4949.. wat is dit?

Overigens, als ik op BEN-online kijk, en bij status.. zie ik nix over verzonden sms (of iig de kosten daarvan). Maar ik moet wel 1.10 euro p b betalen? hoop het niet man.. kut zeg.. k kan me echt wel voor m'n kop klappen, hopend op het feit dat ben het goed doorgeeft op ben-online..

Verwijderd

Mocht je er nou niet achter komen hoe je af te melden, probeer uit te vinden van wie het 4 cijferige nummer is en stuur een aangetekende brief dat je de gemaakte kosten vergoed wil hebben. Mocht het allemaal erg lastig gaan, stap dan naar de OPTA, http://www.opta.nl/.
Consumentenbond kan wellicht ook wat voor je betekenen.

• Johan
4949 heeft meerdere diensten, het is dus blijkbaar niet de dienst HOT.

Dat wordt weer zoeken.

• Sa1
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:23:
Mocht je er nou niet achter komen hoe je af te melden, probeer uit te vinden van wie het 4 cijferige nummer is en stuur een aangetekende brief dat je de gemaakte kosten vergoed wil hebben. Mocht het allemaal erg lastig gaan, stap dan naar de OPTA, http://www.opta.nl/.
Consumentenbond kan wellicht ook wat voor je betekenen.
Dat zou wel heel kut zijn als dit moet :((((( .. kut sms diensten.. waarom verzinnen ze dat.. ja, om je een poot uit het lijf te rukken lmd...
johandeleng schreef op 06 november 2002 @ 16:24:
4949 heeft meerdere diensten, het is dus blijkbaar niet de dienst HOT.

Dat wordt weer zoeken.
Weet iemand toevallig waar je alle diensten van 4949 kan achterhalen?

Verwijderd

Maak je borst maar nat! Als je straks je rekening krijgt zullen er wel aardig wat kosten voor die SMS dienst op staan... Vriend van mij had daar ook een keer mee te maken.. grapje kostte hem 50 euro :(

Verwijderd

op www.trosradar.nl vind je een overzicht om een aantal diensten uit te zetten... met een beetje geluk staat jullie spammer er tussen....

• Klippy

Klippy

Still Game

Maarre je weet toch zeker zelf wel wat je gestuurd hebt?

Of ja... blijkbaar niet :P
Iig is het ongeveer zoiets.
Zal ook ff kijken, heb die reclame ook tijd geleden gezien.

VERSIER STOP :?

Verwijderd

Wat je ook nog zou kunnen doen is een brief / email sturen naar het CBP.
http://www.cbpweb.nl/
Situatie uitleggen, zeggen dat je er problemen mee hebt dat ze jouw 06 nummer misbruiken en vragen of zij hier ervaring mee hebben. Wellicht weten zij een manier om er achter te komen van wie dat nummer is. Give it a try zou ik zeggen..

http://www.trosradar.nl/smsdiensten.html
is een mooie lijst

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 10:16 ]

• Sa1
LiquidSilver schreef op 06 november 2002 @ 16:33:
Maarre je weet toch zeker zelf wel wat je gestuurd hebt?

Of ja... blijkbaar niet :P
Iig is het ongeveer zoiets.
Zal ook ff kijken, heb die reclame ook tijd geleden gezien.

VERSIER STOP :?
Nee, k weet het echt niet meer.. echt super simpel van mij, maarjah ik dacht van .. DAAGGG ga echt niet me horecscoop sturen.. en had er dus verder ook geen aandacht aan geschonken..

versier stop krijg ik , het bericht hebben we niet herkend. begin je bericht met het juiste keyword gevolgd door een spatie.

• Klippy

Klippy

Still Game

Sa1 schreef op 06 november 2002 @ 16:42:
[...]

Nee, k weet het echt niet meer.. echt super simpel van mij, maarjah ik dacht van .. DAAGGG ga echt niet me horecscoop sturen.. en had er dus verder ook geen aandacht aan geschonken..

versier stop krijg ik , het bericht hebben we niet herkend. begin je bericht met het juiste keyword gevolgd door een spatie.
Hmm versier is ook naar 4747 zie ik, excuseer.
Maar weet je wel dat je naar 4949 hebt gestuurd of krijg je het daar alleen van?

Maar vrij dom ja :P

edit:

Wordt ook nog duur dit, gasten hebben alweer €10 aan je verdiend deze week :(

• Sa1
LiquidSilver schreef op 06 november 2002 @ 16:43:
[...]

Hmm versier is ook naar 4747 zie ik, excuseer.
Maar weet je wel dat je naar 4949 hebt gestuurd of krijg je het daar alleen van?

Maar vrij dom ja :P

edit:

Wordt ook nog duur dit, gasten hebben alweer €10 aan je verdiend deze week :(
Ik had dus ook al versier stop naar 4747 gestuurd :( ook niet.. en idd k krijg het alleen van 4949.. en ze verdienen dik aan me ja :((((

Verwijderd

http://www.stichtingdeomb...s/actueel/afmeldlijst.htm

Hier staan er ook veel!

SMS meiden
1,10 p.o.b.
onbekend

Het MOET 1 van deze zijn!

• Johan
Ik heb even gekeken voor je op smsmeiden.nl

daar staat voor aanmelden:
--
Wil jij elke week op de hoogte worden gehouden over de lekkerste sextip of je sex horoscoop ontvangen, SMS dan het woord HOT naar 4949.

We zullen je verrassen!! (1,1 E p.o.b.)
--

Dat lijkt wel op de service die jij beschrijft

bij het afmelden staat:
--
Wil je geen berichten meer ontvangen van de SMS Meiden, sms dan SEX STOP naar 5005 (denk aan de spatie tussen SEX en STOP)

Sta je ingeschreven voor de HotZone en je wilt stoppen, sms dan HOT STOP naar 4949 (denk aan de spatie tussen HOT en STOP)

Weet je niet meer voor welke dienst je staat ingeschreven SMS dan beide berichten.

Stuur ons gerust een e-mail als je vragen hebt. Laat even je telefoonnummer achter, dan bellen we je direct terug.
--

Dus probeer ook eens de 5005. Kan zijn dat op de tv dit nummer wordt gebruikt, maar toch afkomstig is van 4949. Misschien is het ook hoofdletter gevoelig. Probeer dat eens.

Success...

• Sa1
johandeleng schreef op 06 november 2002 @ 16:53:
Ik heb even gekeken voor je op smsmeiden.nl

daar staat voor aanmelden:
--
Wil jij elke week op de hoogte worden gehouden over de lekkerste sextip of je sex horoscoop ontvangen, SMS dan het woord HOT naar 4949.

We zullen je verrassen!! (1,1 E p.o.b.)
--

Dat lijkt wel op de service die jij beschrijft

bij het afmelden staat:
--
Wil je geen berichten meer ontvangen van de SMS Meiden, sms dan SEX STOP naar 5005 (denk aan de spatie tussen SEX en STOP)

Sta je ingeschreven voor de HotZone en je wilt stoppen, sms dan HOT STOP naar 4949 (denk aan de spatie tussen HOT en STOP)

Weet je niet meer voor welke dienst je staat ingeschreven SMS dan beide berichten.

Stuur ons gerust een e-mail als je vragen hebt. Laat even je telefoonnummer achter, dan bellen we je direct terug.
--

Dus probeer ook eens de 5005. Kan zijn dat op de tv dit nummer wordt gebruikt, maar toch afkomstig is van 4949. Misschien is het ook hoofdletter gevoelig. Probeer dat eens.

Success...
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPP
PPPPPPPPPPERRRRRRRRRRRRRRRRR bedankt :XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

het was dus sex stop naar 5005!!!! de eikels

ECHT SUPER BEDANKT ALLEMAAL :XXXXXXXXXXXX never ever dat ik oooit ever weer mee doe aan zo iets..

"Wat jammer schat dat je wilt stoppen. Als je weer met ons weer chatten suur dan een sms berichtje naar 5005. Dikke kus"

WAAAAA .. wat een lozers.. .. die zin ook.. als je weer met ons weer chatten.... lol

.. tnx iig..

[ Voor 0% gewijzigd door Sa1 op 06-11-2002 16:58 . Reden: opmaak was b'tje naar de klote.. door kusjes :p ]

• Klippy

Klippy

Still Game

Sa1 schreef op 06 november 2002 @ 16:57:
[...]

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPP
PPPPPPPPPPERRRRRRRRRRRRRRRRR bedankt :XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

het was dus sex stop naar 5005!!!! de eikels

ECHT SUPER BEDANKT ALLEMAAL :XXXXXXXXXXXX never ever dat ik oooit ever weer mee doe aan zo iets..

"Wat jammer schat dat je wilt stoppen. Als je weer met ons weer chatten suur dan een sms berichtje naar 5005. Dikke kus"

WAAAAA .. wat een lozers.. .. die zin ook.. als je weer met ons weer chatten.... lol

.. tnx iig..
Hehe feli, maar dat hadden al 3 mensen gezegd hoor, maarja :)

• Johan
Wel bijzonder gemeen. Bericht van een ander nummer afsturen dan waar je je moet afmelden. Hoezo ervoor zorgen dat de gemiddelde gebruiker er nooit meer vanaf komt? Klote mensen....

Maar goed, jij bent er in ieder geval vanaf. En nu nooit meer doen, ook niet in een dronken bui!

• Sa1
LiquidSilver schreef op 06 november 2002 @ 17:01:
[...]

Hehe feli, maar dat hadden al 3 mensen gezegd hoor, maarja :)
mja.. maar k wist dus niet dat je ook sex stop naar 5005 moest sturen, had het al wel gestuurd naar 4949, omdat ik het daar van krijg..

en nee, k zal het ook niet doen als ik in een dronken bui ben :))

Verwijderd

Post je straks nog wel je rekening ? ;)

• Sa1
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:05:
Post je straks nog wel je rekening ? ;)
zo snel als ik em heb, scan ik em meteen in :)))

• Caspar
  • Laatst online: 18-11 22:41
OOOPS dubbelpost, sorry

• Sa1
GODVER#$#@@#$ K krijg nog iedere dag een sms van 4949, nu word ik echt pissed...

BEN gebeld, hebben mij een nummer gegeven 020-6403535 .. is ffs constant in gesprek, ga nu een mail sturen naar info@biip.nl, hopen dat dit werkt.

Man o man wat een stelletje godvergeten eikels..

Mail:

Goede middag,

Twee weken geleden heeft iemand mij blijkbaar opgegeven voor een sms dienst van u. Nu word ik elke dag lastig gevallen door erotisch georienteerde sms'jes. Dit stel ik NIET op prijs.

Ik heb al geprobeerd om via een stop sms de dienst te stoppen. Dit word echter niet geaccepteerd.

De volgende mogelijkheden heb ik geprobeerd:

SEX STOP (5005)
SEX STOP (4949)
HOT STOP (4949)
HOT EINDE (4949)

En nog een hoop meer, niets wil baten.

Bij het sturen van SEX STOP naar 5005 krijg ik een sms terug met de inhoud: Wat jammer schat dat je wilt stoppen. Als je weer met ons weer chatten stuur dan een SMS berichtje naar 5005. Dikke kus.

Nu ga ik er uiteraard van uit dat dit de laatste was, echter krijg ik gewoon nog steeds die SMS'jes.

Mijn vraag is of u ALSTUBLIEFT mij uit uw database wilt halen, zodat ik deze SMS'jes niet meer krijg.

Mijn mobiele nummer is: **-********.

Mvg,

Martijn

Verwijderd

Even dit.... voor diegene die het nog niet weten...
dat sms gedoe of Call tv... trap er niet in...

Heb een goede vriend daar werken bij een Oosteuropese Call tv ( worden in het media park in Nederland opgenomen) en die zei het laatst weer... je wordt gewoon belazerd. Je hebt meer kans met de lotto volgens hem, als is daar de kans ook klein. Maarja...gooi er een mooie vrouw op het beeldscherm en men gaat toch bellen...tja...stelen bij daglicht Yorin..nee theyareinyourbankaccount

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...q=versier+4949&lr=lang_nl

Er was ergens een nummer waar je kon klagen... imho is het gewoon 1 kerel die al die xxxx nummers aanbied.

• Sa1
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:27:
http://www.google.nl/sear...q=versier+4949&lr=lang_nl

Er was ergens een nummer waar je kon klagen... imho is het gewoon 1 kerel die al die xxxx nummers aanbied.
Al die shit die op die pagina staat heb ik al geprobeerd, iig diegene mbt sex georienteerde sms zooi.

Dat nummer waar je kunt klagen heb ik weinig aan, ik wil het afmelden, verder wil ik der niet over klagen ofzo gewoon afmelden. Zij kunnen het ook niet voor mij afmelden.

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op mijn werk (Dutchtone klantenservice) krijgen we echt veel telefoontjes over dit soort ''diensten'. Eigenlijk is het gewoon pure oplichterij voor € 0,70 tot wel € 2,50(!!) per bericht. De meeste kan je stoppen door [onderwerp] OFF naar het nr te sturen. Maar soms blijven de berichten daarna nog binnenkomen.

• Sa1
Metalium- schreef op 08 November 2002 @ 13:37:
Op mijn werk (Dutchtone klantenservice) krijgen we echt veel telefoontjes over dit soort ''diensten'. Eigenlijk is het gewoon pure oplichterij voor € 0,70 tot wel € 2,50(!!) per bericht. De meeste kan je stoppen door [onderwerp] OFF naar het nr te sturen. Maar soms blijven de berichten daarna nog binnenkomen.
wat bij mij dus ook het geval is :(((( kan de provider ze niet aan hen kant bloken?

Verwijderd

bel dat 020 nummer nu snel! gaat hier gewoon over!

• Sa1
tnx kzmz, k had gebeld, de goede man zei, ik zal het er voor u uithalen .

GOED ZO

en nu maar hopen dat ik nix meer ontvang!!!!

Verwijderd

als ik jou was zou ik hem ook de "schade" laten vergoeden... niet om t geld, maar om t principe.

• Swop1200
Sa1 schreef op 08 November 2002 @ 13:47:
tnx kzmz, k had gebeld, de goede man zei, ik zal het er voor u uithalen .

GOED ZO

en nu maar hopen dat ik nix meer ontvang!!!!
Gaf tie ook een "dikke kus", net als in dat andere smsje? ;)

• Sa1
Swop1200 schreef op 08 november 2002 @ 13:50:
[...]

Gaf tie ook een "dikke kus", net als in dat andere smsje? ;)
Nee, hij klonk vet boos.. maar wat wil je, de hele dag bellen sjacharijnige (ofzo) mensen hem op om te zeggen wat voorn kut sms dienst hij heeft.. :p

• Swop1200
Reactie op reply hierboven=> Hahaha :D

Ik vind zowiezo al dat al die k*tSMS-services allemaal de pan uit rijzen. Er zijn de laatste maanden steeds meer bijgekomen en ze worden ook steeds duurder :( Als je zo'n dienst begint, ben je echt lame! Net als al die sexlijnen. Wie maken er gebruik van??? Volwassenen amper volgens mij! Het zijn voornamelijk kinderen die er gebruik van maken denk ik. Die denken: Ooohhwww, sex via m'n gsm zonder dat m'n moeder het kan zien!!! Gaaaffff!! Terwijl ze net een nieuw mobieltje hebben gekregen voor hun 12e verjaardag. Die denken er niet bij na dat ze bij het activeren van zoiets eraanvast zitten.

Verwijderd

Je kunt het de mensen van de dienst niet kwalijk nemen, ze zoeken net zoals iedereen een manier om geld te verdienen en die hebben ze gevonden. Ze hebben alle benodigde vergunningen en de papieren zijn ook in orde hoor, anders mag je zo'n dienst niet beginnen en dan mag je al helemaal geen reclame maken. Natuurlijk richt men zich op een zwakkere doelgroep, wat moet je anders, volwassen mensen reageren niet op zoiets. En mensen die niet reageren brengen geen geld in het laatje. Volgende keer gewoon eerst nadenken voordat je zoiets stoms (sorry hoor) doet, er staat bij wat het kost en natuurlijk proberen ze onder jouw opzegging uit te komen, het is net als bij garantie.-

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:30

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

sms:
FUCKYOU ON -->4949

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Metalium- schreef op 08 november 2002 @ 13:37:
Maar weet je wat ook pure oplichterij is ? Dat die providers zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Dat ze het niet stop kunnen zetten of dat je dan maar een ander telefoonnummer moet nemen ($$$ katjing weer ff een nieuw nummer aanvragen)
Die sms shortcodes staan op een bedrijfsnaam netzoals 0900 of 0906 nummers staan. Waarom klagen de mobiele providers dan niet bij de bedrijven die deze malafide en geldrovende smsnummers exploiteren ?

Nou, ik heb daar maar 1 reden voor. Wisten jullie dat ongeveer 40 tot 50% van het bedrag naar de mobiele providers gaat ? Dus die 70 eurocent die jij moet betalen voor dat smsbericht komt 30 cent bij de provider terecht.

Oke, de provider heeft ook zo zijn kosten met al die mensen maar te woord staan over die ellendige diensten. Maar ik vind het grote **** dat die providers zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Het brengt voor hunzelf ook geld in het laadje.

Denk daar maar eens over na.

Verwijderd

OT: ben jij al dat commerciele ge-sms ook zo zat? stuur dan nu een smsje met de text anti-sms naar 9041 3, 50 € p.o.b. :P die sms bobo's weten dat al die gsm zieke gasten toch wel blijven sms'en dus die maken zich nergens zorgen over... callTV , tmf , etc. werken op dezelfde manier... bakken met geld vangen en je nergens zorgen over maken... zo werkt het voor die gasten...
zoals dat sms chatten , dat kan dus ook zo.. ;
"je bericht is ontvangen door ons"
"je bericht staat nu bij ons in de wachtrij "
"het is erg druk , je hoort meteen van ons als je bericht vooraan in de rij staat "
"helaas , door de drukte kon je brecht niet worden uitgezonden , we hebben je berichtje uiteraard wel op onze site geplaatst! "

... goudgeld vangen joh... ik ga ook zo'n "service" starten... :{

"sorry , je beltegoed is op , waardeer snel op dan helpen wij je er nog sneller vanaf... " ;) :{

• Sa1
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:35:
Je kunt het de mensen van de dienst niet kwalijk nemen, ze zoeken net zoals iedereen een manier om geld te verdienen en die hebben ze gevonden. Ze hebben alle benodigde vergunningen en de papieren zijn ook in orde hoor, anders mag je zo'n dienst niet beginnen en dan mag je al helemaal geen reclame maken. Natuurlijk richt men zich op een zwakkere doelgroep, wat moet je anders, volwassen mensen reageren niet op zoiets. En mensen die niet reageren brengen geen geld in het laatje. Volgende keer gewoon eerst nadenken voordat je zoiets stoms (sorry hoor) doet, er staat bij wat het kost en natuurlijk proberen ze onder jouw opzegging uit te komen, het is net als bij garantie.-
Ten eerste had ik al gezegd dat het stom was, en verder vind ik het niet erg aardig van je om mij als zwakkere doelgroep te bestempellen.

Ten tweede, als je je wilt afmelden voor zo'n service, je moet een sms sturen naar een totaal ander nummer, welke nergens bij de reclame te vinden is (hem em nog een x nagekeken). Je stuurt hier een SMS naar toe met de opdracht dat ze moeten stoppen, vervolgens ontvang je een bericht dat de service gestopt is. Vervolgens krijg je nog steeds SMSjes van ze.. is gewoon extreem dom, wat heb je aan een afmeld service als ie niet werkt.

Het slaat dus nergens op dat als je zegt dat zij onder een opzegging uit proberen te komen. Het werkt gewoon niet, dus is het imo misleiding. Je kan alleen die troep opzeggen doormiddel van te bellen met een telefoon nummer waarna een man je handmatig uit een database moet halen.

Mijn aanmelding was overigens als volgt gegaan: reclame gezien, met de melding "nu, de beste pickupline voor jou!!", dus ik denk .. "whatever, misschien hebben ze iets leuks". Dus SMS gestuurd, krijg ik SMS terug met de melding dat je ook nog een SMS moet sturen met je horescoop. Hier had ik dus al het idee "nee, dat ga ik dus echt niet doen". Ik had ook verder dus niets meer gestuurd. Vervolgens werd ik gespammed met allemaal erotisch georienteerde SMSjes .. waar ik me dus ECHT niet voor aangemeld had.

En het is sowiezo niet te vergelijken met een garantie, maarjah opzich snap ik je vergelijking wel.. .. goed..

nu ik m'n hart weer even gelucht heb, kan ik weer verder met m'n werk en genieten van een sms-loos voortbestaan :)

• Swop1200
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 16:35:
Je kunt het de mensen van de dienst niet kwalijk nemen, ze zoeken net zoals iedereen een manier om geld te verdienen en die hebben ze gevonden.
Gewoon triest ;( Mensen hebben maar zat kansen om aan echt werk te komen Er is maar zat werk bij de uitzendbureau's bijv. www.randstad.nl
Ze hebben alle benodigde vergunningen en de papieren zijn ook in orde hoor, anders mag je zo'n dienst niet beginnen en dan mag je al helemaal geen reclame maken.
Hoe krijgen ze die in g*dsnaam? Smsje sturen naar het ministerie of ze een sms-sex-service mogen beginnen voor 2,50 euro per berichtje??? :?
Natuurlijk richt men zich op een zwakkere doelgroep, wat moet je anders, volwassen mensen reageren niet op zoiets. En mensen die niet reageren brengen geen geld in het laatje.
Dit is een verkeerde ontwikkeling in deze maatschappij. De overheid zou hierin moeten optreden om dergelijke praktijken uit te roeien (enigzins redelijke service's mogen wel blijven, maar niet die dure en spam-achtigen)
Volgende keer gewoon eerst nadenken voordat je zoiets stoms (sorry hoor) doet, er staat bij wat het kost en natuurlijk proberen ze onder jouw opzegging uit te komen, het is net als bij garantie.-
Als jouw zusje al haar beltegoed aan dat soort dingen opmaakt, zou je dat dan ook tegen haar vertellen??? :X

Beste Hertz, waarom neem je het zo voor die sms-service's op :?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sa1 schreef op 06 november 2002 @ 17:08:
[...]

zo snel als ik em heb, scan ik em meteen in :)))
en; heb je de rekening al binnen???

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• kamerplant
  • Niet online
Ik vond het sowieso vanaf het begin dat ik ervan hoorde al heel erg vreemd dat je moet betalen voor het ontvangen van SMS, zonder dat je altijd kan kiezen wanneer je precies die SMS krijgt. Dat vraagt gewoon om misbruik, daar hoef je geen helderziende voor te zijn.
Ik snap ook niet waarom dit gewoon zomaar kan, aangezien dit toch wel vrij duidelijke misleiding of diefstal is. :o
Op de netwerkaanbieders hoeven we lijkt me niet te rekenen, die verdienen er ook gewoon lekker aan. (Imo verdienen netwerkaanbieders veel te veel door lame dingen, maar dat is een andere discussie :P).
Maar waarom doet de overheid hier nou niks aan? Iedereen heeft er toch mee te maken!?!

🌞🍃

• Maestro.mosjuh
  • Niet online

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik had eigenlijk verwacht dat de rekening al een keertje binnen zou zijn....

ben is bij mij altijd een stuk sneller met rekeningen presenteren :(

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Toevallig deze 'dienst' ? ;)

http://www.smslovetips.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door eNaSnI op 18-02-2003 00:03 ]

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• Sa1
Maestro.mosjuh herhinderde me even dat ik hier nog een post zou doen met m'n sms kosten. Rekening heb ik idd inmiddels al binnen, duurde wel vrij lang though..

Maar het vreemde is dat m'n sms kosten niet hoog waren, 4 euro ofzo maar... en tjah, dat sms ik per maand ongeveer ook..

Lijkt wel alsof ze 't helemala niet mee tellen :) .. dat zou wel rlx zijn :) of 't komt als nog :)

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
nou dat valt dus gelukkig voor jou weer mee.....

doet me gelijk hier aan denken, ook erg lullig:
fok! nieuwsbericht

mensen, ga nou niet allemaal reageren met tips, het probleem is al opgelost

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:32

SambalBij

We're all MAD here

Waarschijnlijk volgt de SMS rekening binnenkort per pakketpost ;)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Operations schreef op 18 februari 2003 @ 11:47:
Waarschijnlijk volgt de SMS rekening binnenkort per pakketpost ;)
ze zijn nog aan het printen :P (al 5 maand?)

mensen, ga nou niet allemaal reageren met tips, het probleem is al opgelost

[ Voor 18% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 18-02-2003 12:02 ]

• xces
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

SMS meiden:
HOT(spatie)STOP
www.smsmeiden.nl
van: Telitas 020-6403535

SMS Lovetips:
LOVE(spatie)STOP
www.smslovetips.nl
van: Telitas 020-6403535

Verwijderd

daar heb je tegenwoordig toch van die leuke sites voor:

SMS afzeggen (zoek eens bij Google zou ik zeggen)

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Zie nu ook www.telegraaf.nl over sms klachten
Pagina: 1