Cooler van V7700 naar de klote?

Pagina: 1
Acties:

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
Hi Folks ..

Weer een probleempje van mij .. het zit me niet mee.

Ik heb een Asus v7700 pure weeje wel .. en daar zit een koeler op .. maar als ik mijn pc aanzet begint dez niet te draaien .. pas na een klein zetje gaat hij draaien. Ik heb al geprobeerd het stickertje aan de onderkaant eraf te halen en een klein drupje olie , maar nog steeds hetzelfde probleem.

Nu zul je zeggen.. Terugbrengen .. ja .. hmm leuk.. ik heb geen bon meer. En ik weet dat de winkel waar ik hem gekocht heb geen administratie van verkoop van losse onderdelen bijhoudt.

Mijn vraagie dus : WAAR zou ik zon koeler kunnen halen .. ?

Ik heb ook nog een ander vraag.. is het mogelijk om die koeler er zo af te slopen .. want hij lijkt beetje vast te zitten met een of andere pasta/zooi maar kan je die er zo afrippen ??

Thanks !

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

www.eynstein.nl

Die verkopen die dingen ook los..

Moet je kijken onder VGA-koeling ofzo, mijn koeler van mijn 770 deed het ook niet meer, hier heb ik nieuwe besteld, en gekregen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• stfn345
Ik kan daar alleen zon klein kankercoolertje vinden ..

maar zou asus die neit op kunnen sturen ? , want creative doet dat wel

Verwijderd

Hehehe die koeler eraf slopen dus.
Op de hard-ocp methode. credit card oid op pcb van de kaart, en met een mesje de heatsink los "wrikken". Gaat met I740, voodoo3, en voodoo5 Feiloos. Als je die credit card maar niet vergeet. Schraap de evt lijm resten van de core af met een verf mesje. Zorg dat je een goede koeler hebt, en thermal glue. etc etc etc.
Als je alleen thermal paste kon krijgen moet je heatsink maar vast krijgen :) Tie-raps wil wel prima werken. :) veel succes

Verwijderd

UUhm ik heb zelf ook een V7700 64mb pure
en de cooler eraf halen is echt simpel
Eerst aan onderkant pinnetjes indrukken
dan Haal je alleen de cooler eruit
Het bakje wat erop zit kan je er gewoon af halen ( met een draaiende beweging) er zit namelijk gewoon een koelpasta tussen.
(vergeet die niet te vervangen dan!!)
Je kan ook een Blue Orb kopen heb je meteen een goede (www.oc-shop.nl)

• stfn345
en dat past goed?

Verwijderd

Kheb er zelf geen maar dat moet passen!!
Pagina: 1